Trimestrul I | Trimestrul II | Trimestrul III | Trimestrul IV | |
Depunere referate evaluare în vederea promovării |
01.01.2015 – 27.02.2015 |
01.04.2015 – 23.05.2015 |
01.07.2015 – 20.08.2015 |
01.10.2015 – 11.11.2015 |
Aprobare senat |
27.02.2015 – 09.03.2015 |
23.05.2015 – 08.06.2015 |
20.08.2015 – 07.08.2015 |
11.11.2015 – 27.11.2015 |
Examen promovare | 23.03.2015 | 22.06.2015 | 21.09.2015 | 14.12.2015 |
Afișare rezultate | 25.03.2015 | 24.06.2015 | 23.09.2015 | 16.12.2015 |
Depunere contestații | 26.03.2015 | 25.06.2015 | 24.09.2015 | 17.12.2015 |
Soluționare contestații |
27.03.2015 – 30.03.2015 |
26.06.2015 – 28.06.2015 |
25.09.2015 – 28.09.2015 |
18.12.2015 – 21.12.2015 |
Afișare rezultate contestații | 31.03.2015 | 29.06.2015 | 29.09.2015 | 23.12.2015 |
Promovare | 01.04.2015 | 01.07.2015 | 01.10.2015 | 01.01.2016 |
Contact |
|||
Adresă: | Str. Domnească nr. 111, Galaţi, 800201 | ||
Telefon: | 0336 130 177 | ||
Fax: | 0236 460 165 | ||
E-mail: | secretariat.fsia @ugal.ro | ||
Website: | http://www.sia.ugal.ro | ||
Hartă: | Locație | ||
Prezentare |
|
Facultatea de Știința și Ingineria Alimentelor se numără printre cele mai prestigioase facultăți din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați, fiind recunoscută atât la nivel național, cât și internațional, pentru performanțele la nivel academic și în activitatea de cercetare, dezvoltare și inovare, fiind cea mai veche facultate de profil din țară. Facultatea de Știința și Ingineria Alimentelor și-a menținut locul în elita facultăților existente în prezent România, ca principal furnizor de educație și cercetare în domeniul fundamental Ingineria produselor alimentare și domenii conexe (biotehnologie, nutriție, alimentație publică, acvacultură).
În conformitate cu misiunea Universității „Dunărea de Jos” din Galați, misiunea asumată a Facultății de Știința și Ingineria Alimentelor este de a genera și de a transfera cunoaștere către societate, prin formare inițială și formare continuă la nivel universitar și postuniversitar, în scopul satisfacerii nevoilor de competente și de cunoaștere a mediului socio-economic, precum și valorificarea și diseminarea rezultatelor la nivel regional, național și internațional.
Facultatea de Știința și Ingineria Alimentelor dispune de resursele necesare (infrastructură modernă, resurse umane și materiale) pentru a susține performanța academică și cercetarea științifică la nivel de excelență prin intermediul celor două centre de cercetare, ierarhizate la nivel instituțional în categoria unități de cercetare de excelență, Centrul integrat de cercetare, expertiză si transfer tehnologic în industria alimentară (BioAliment-TehnIA) și Centrul român pentru modelarea sistemelor recirculante de acvacultură (MORAS) . Activitatea academică se desfășoară în domenii fundamentale acreditate pentru toate programele de licență, master și doctorat derulate în cadrul facultății. |
|
Conducere |
||
Decan: | Prof. univ. dr. ing. Gabriela-Elena BAHRIM | |
Prodecan: (responsabil cu activitatea didactică, relația cu studenții, managementul calității și relația cu mediul socio-economic) |
Prof. univ. dr. ing. Nicoleta STĂNCIUC | |
Responsabil de departament: | Prof. univ. dr. ing. Camelia VIZIREANU | |
Departament |
|
Știința Alimentelor, Ingineria Alimentelor, Biotehnologii și Acvacultură (SAIABA) | |
Specializări |
|
Licență
|
|
Master
|
|
Doctorat
|
Bursele de ajutor social se acordă:
a. studenţilor integralişti cărora li se aplică prevederile art. 10 lit. r) din Legea nr. 42/ 1990, republicată, în baza certificatului eliberat de Comisia pentru aplicarea Legii nr. 42/ 1990, care atestă calitatea lor ori a unuia dintre părinţi de “Luptători pentru victoria Revoluţiei Române din Decembrie 1989”, sau de “ Erou martir” – cu una din menţiunile: rănit, reţinut, rănit şi reţinut, remarcat prin fapte deosebite, însoţit de brevet semnat de Preşedintele României; actele depuse vor fi cele prevăzute în adresa M.E.C. 9798/03.08.2001.
b. studenţilor orfani, celor proveniţi din casele de copii sau plasament familial, care nu realizează venituri, aceştia având obligaţia de a face dovada situaţiei în care se află;
c. studenţilor cu următoarele afecţiuni medicale:
Actele necesare în baza cărora se aprobă acordarea bursei sociale pe motive medicale sunt următoarele:
analize de laborator sau teste de specialitate în original efectuate în ultimele 3 luni (ex. spirogramă, E.K.G., E.E.G., măsurători optometrice, evidenţă oncologie etc).
Actele necesare în baza cărora se eliberează /vizează certificatul medical de către Cabinetul medical studenţesc sunt următoarele:
Actele medicale se vizează de Cabinetul medical studenţesc.
d. studenţilor a căror familie nu realizează pe ultimele 3 luni un venit lunar net mediu pe membru de familie mai mare decât salariul minim pe economie, în limita fondului de burse sociale, după acordarea celor de la punctele a, b şi c. Studenţii care solicită bursă de ajutor social vor completa o cerere tip, căreia i se anexează următoarele acte:
Pentru bursele solicitate în semestrul I, se depun adeverinţe de venit pentru lunile iulie, august şi septembrie 2012. Secretariatele facultăţilor vor verifica actele şi vor completa pentru fiecare student fişa de calcul.
Comisia de acordare a burselor din facultate verifică actele şi condiţiile stabilite de Consiliul facultății şi consemnează pe fişa de calcul hotărârea luată (dacă studentul are dreptul sau nu are dreptul să primească bursa solicitată).
Bursele de ajutor social se atribuie studenţilor indiferent de forma de finanţare.
Bursele de ajutor social se atribuie pe durata anului universitar (cursuri, sesiuni de examene, activităţi practice, examene de licenţă de diplomă sau disertație) potrivit planului de învăţământ şi structurii anului universitar 2012-2013, cu excepţia vacanţelor.
Bursele de ajutor social se acordă şi pe perioada vacanţelor dacă studentul bursier este orfan de ambii părinţi, dacă provine dintr-o casă de copii sau din plasament familial, dacă este bolnav TBC şi se află în evidenţa unităţilor medicale, dacă suferă de diabet, o boală malignă, sindrom de malabsorbţie grav, insuficienţă renală cronică, astm bronşic, epilepsie, cardiopatie congenitală, hepatită cronică, glaucom, miopie gravă, o boală imunologică, spondilită anchilozantă , reumatism articular acut , dacă este infectat cu virusul HIV sau bolnav de SIDA. Actele medicale se vizează de Cabinetul medical studenţesc.
Studentul care nu promovează numărul de credite stabilit de Regulamentul Activităţii Universitare al Studenţilor şi care, în consecinţă, repetă anul de studii nu poate primi bursa socială.
Bursele de ajutor social, pentru toţi anii de studii, se revizuiesc după încheierea semestrului I al anului universitar în curs, cu excepţia celor cuprinşi la art. 24 punctele a,b și c.
Cuantumul bursei de ajutor social este de 200 LEI.
Bursa de ajutor social se poate acorda şi ocazional («ajutor social ocazional»), în cuantum cel puţin egal cu cel minim stabilit de Senat, indiferent dacă studentul beneficiază sau nu de altă categorie de bursă. Pentru acordarea acestor burse facultatea poate crea un fond special din fondul general repartizat pentru acordarea burselor de studiu, merit şi de ajutor social, în limita a maximum 5 % din acesta. Ajutorul social ocazional este de mai multe tipuri şi se poate acorda următoarelor categorii de studenţi, după cum urmează:
a. (bursa de) ajutor social ocazional pentru îmbrăcăminte, care se poate atribui studenţi orfani, defavorizaţi din punct de vedere social, proveniţi din casele de copii, plasament familial, încredinţare, precum şi studenţi ale căror familii realizează pe ultimele 3 luni un venit lunar net mediu pe membru de familie mai mic decât 75% din salariul minim pe economie; această categorie este în cuantum de 200 LEI şi se poate acorda aceluiaşi student de două ori în decursul unui an universitar.
b. (bursa de) ajutor social ocazional de maternitate / paternitate, care se acordă studentei sau studentului a cărui soţ / soţie nu realizează alte venituri decât bursele şi constă într-o bursă pentru naştere şi lehuzie în cuantum de 200 LEI şi o bursă pentru procurarea îmbrăcămintei copilului nou-născut în cuantum de 200 LEI;
c. (bursa de) ajutor social ocazional în caz de deces, în cuantum de 200 LEI, care se poate acorda pentru decesul unui membru al familiei studentului sau studentei (soţ, soţie, copil) sau în caz de deces al studentului necăsătorit sau căsătorit cu soţie sau al studentei necăsătorite sau căsătorite cu soţ care nu realizează venituri.
Contact |
||
Adresă: | Str. Gării nr. 63-65, Galaţi, 800003 | |
Telefon: | 0336 130 164 | |
Fax: | 0236 321 307 | |
E-mail: | Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. | |
Website: | http://www.dppd.ugal.ro |