Contact |
![]() |
||
Adresă: | Str. Domnească nr. 111 | ||
Telefon: | 0336 130 165 | ||
Fax: | 0236 493 370 | ||
E-mail: | secretariat.fdsa @ugal.ro | ||
Website: | http://www.fdsa.ugal.ro | ||
Hartă: | Locație | ||
Prezentare |
|
În anul 1990, prin Ordinul Ministrului Învăţământului nr. 7751 a luat fiinţă, în cadrul Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi, Facultatea de Ştiinţe Economice şi Juridice. Începând cu anul universitar 1993–1994 se înființează specializarea Drept Economic şi Administrativ, a cărei denumire se schimbă ulterior devenind Administraţie Publică și fiind acreditată conform H.G. nr. 568/1995. Primul program de studii în domeniul Drept începe să fie derulat în toamna anului 1998. Datorită faptului că învățământul de profil juridic şi admnistrativ era într-o bună măsură disjunct de învățământul de profil economic, în octombrie 2005 Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administrative s-a divizat în două facultăți: Facultatea de Drept și Facultatea de Ştiinţe Economice. Ia ființă astfel Facultatea de Drept, prin Hotărârea de Guvern nr. 916 din 11 august 2005, Publicată în M. O. al României, Partea I, Nr. 766 din 23 august 2005. Noua facultate se încadrează într-o evoluție care cunoaște o dinamică deosebită sub aspectul numărului de studenți și cadre didactice, în acord cu creşterea vizibilităţii şi a impactului pe piaţa muncii a absolvenţilor săi. Inițierea unei politici de dezvoltare a ariei de cuprindere academică, didactică și de cercetare, determină redenumirea facultății în Facultatea de Ştiinţe Juridice, Sociale şi Politice începând cu anul 2009. Facultatea de Științe Juridice, Sociale și Politice, își schimbă numele în Facultatea de Drept și Științe Administrative, conform Hotărârii de Guvern nr. 403, publicate în Monitorul Oficial 378 din 12 aprilie 2021. Planul managerial elaborat în concordanţă cu misiunea Facultăţii de de Drept și Științe Administrative se fundamentează pe o serie de valori, reprezentative pentru domeniile de studiu pe care le coordonează: competenţă şi probitate profesională, respectul faţă de lege, implicarea activă în viaţa comunităţii pentru a răspunde cât mai prompt şi adecvat cerinţelor şi aspiraţiilor sale. Începând cu anul 2003 şi până în prezent se desfăşoară o serie de acorduri care presupun mobilităţi bugetate ale studenţilor prin Programul ERASMUS+ cu următoarele universităţi partenere: Université du Havre, Franţa; Université de Picardie „Jules Verne”, Amiens, Franţa; Haute Ecole provinciale Leon-Eli Troclet, Liège, Belgia; Universidad de Valladolid, Spania; University of Schmalkladen, Germania; Universita degli Studi di Foggia, Italia; Università degli Studi del Sannio, Italia; Université de Lorrain, Franța; Radom Academy of Economics, Polonia; Mimar Sinan Fine Arts University, Turcia. |
|
Conducere |
||
Decan: | Prof. univ. dr. George Cristian SCHIN | |
Prodecan: Responsabil cu activitatea didactică, asigurarea calitații, cercetare științifică și inserție profesională |
Conf. univ. dr. Rodica PRIPOAIE | |
Prodecan: Responsabil cu activitatea pe probleme studențești, relații internaționale și parteneriate cu autorități și instituții publice |
Lector univ. dr. Dragoș DAGHIE | |
Departamente |
|
Departamentul de Ştiinţe Juridice | |
Departamentul de Ştiinţe Administrative şi Studii Regionale | |
Specializări |
|
Licență
|
|
Masterat
|
|
Biroul ERASMUS |
||
Adresă: | Strada Domnească nr. 47, sala U106, Cod 800008, Galați - ROMÂNIA | |
Telefon: | 0756 163 672 | |
E-mail: | erasmus @ugal.ro |
Conf. dr. Steluţa Stan |
Tel: 0756 063 672 E-mail: steluta.stan @ugal.ro |
Prof. dr. ing. Dan Scarpete |
Tel: 0336 130 159 E-mail: dan.scarpete @ugal.ro |
Adm. fin. Bianca Damiciuc |
Tel: 0756 063 672 E-mail: erasmus @ugal.ro |
Luni 28 septembrie | - | Vineri 18 decembrie | 12 | săptămâni activitate didactică |
Sâmbătă 19 decembrie | - | Duminică 03 ianuarie | 2 | săptămâni vacanță studenți |
Luni 04 ianuarie | - | Vineri 15 ianuarie | 2 | săptămâni activitate didactică |
Sâmbătă 16 ianuarie | - | Duminică 07 februarie | 3 | săptămâni sesiune de iarnă |
Luni 08 februarie | - | Duminică 14 februarie | 1 | săptămână vacanță studenți |
Luni 15 februarie | - | Vineri 29 aprilie | 11 | săptămâni activitate didactică |
Sâmbătă 30 aprilie | - | Duminică 08 mai | 1 | săptămână vacanță studenți |
Luni 09 mai | - | Vineri 27 mai | 3 | săptămâni activitate didactică |
Sâmbătă 28 mai | - | Duminică 19 iunie | 3 | săptămâni sesiune de vară |
Luni 20 iunie | - | Vineri 08 iulie | 3 | săptămâni practică |
Sâmbătă 09 iulie | - | Duminică 25 septembrie | 11 | săptămâni vacanță studenți |
Marți 24 august | - | Duminică 04 septembrie | 2 | săptămâni sesiune restanțe |
Perioade de activitate și concediu pentru cadre didactice, corespunzătoare normei de bază:
28 septembrie | - | 19 decembrie | 12 | săptămâni activitate didactică | |
19 decembrie | - | 03 ianuarie | 2 | săptămâni concediu | 6 zile |
04 ianuarie | - | 15 ianuarie | 2 | săptămâni activitate didactică | |
16 ianuarie | - | 07 februarie | 3 | săptămâni sesiune de iarnă | |
08 februarie | - | 14 februarie | 1 | săptămână concediu | 5 zile |
15 februarie | - | 29 aprilie | 11 | săptămâni activitate didactică | |
30 aprilie | - | 08 mai | 1 | săptămână concediu | 4 zile |
09 mai | - | 27 mai | 3 | săptămâni activitate didactică | |
28 mai | - | 19 iunie | 3 | săptămâni sesiune de vară | |
20 iunie | - | 15 iulie | 4 | săptămâni practică + finalizare studii | |
16 iulie | - | 23 august | 5 | săptămâni concediu | 25 zile |
24 august | - | 25 septembrie | 5 | săptămâni activitate didactică |
Conform O.M.E.C.T.S. nr. 5559 din 07.10.2011 privind aprobarea Normei metodologice privind efectuarea concediului de odihnă al personalului didactic din învățământ art.1, alin.3: ”Cadrele didactice din învățămantul universitar beneficiază de concediu de odihnă cu plată, în perioada vacanțelor universitare, cu o durată de cel puțin 40 zile lucrătoare”.
Zile de sărbătoare legală, în care nu se lucrează, prevăzute de Legea nr.147/2012 pentru modificarea art. 139 din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I nr. 345 din 18 mai 2012:
Aprobată în ședința Consiliului de Administrație din data de 11 iunie 2015
și în ședința Senatului UDJG din data de 18 iunie 2015
Contact |
![]() |
||
Adresă: | Str. Nicolae Bălcescu nr. 59-61, Galaţi, 800001 | ||
Telefon: | 0336 130 242 | ||
Fax: | 0236 460 467 | ||
E-mail: | feaa.galati @ugal.ro | ||
Website: | http://www.feaa.ugal.ro | ||
Hartă: | Locație | ||
Prezentare |
|
Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA) are privilegiul de a se fi întemeiat pe fundamentul unei recunoscute tradiţii a învăţământului economic gălăţean, menţionând că prima şcoală comercială din România a fost înfiinţată la Galaţi în octombrie 1864, iar în anul 1934 lua fiinţă Academia de Export din Galaţi. Într-un asemenea cadru s-au format două mari personalităţi economice recunoscute la nivel internaţional: profesorii Virgil Madgearu şi Anghel Rugină. Pe temeiul unui asemenea ascendent, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor şi-a impus, încă de la înfiinţarea sa în anul 1990, continuarea efortului pentru redobândirea unei recunoaşteri naţionale şi internaţionale unanim recunoscute. Misiunea facultăţii este aceea de a furniza servicii educaţionale de cea mai înaltă calitate în domeniul economic, prin asimilarea standardelor occidentale de educaţie academică şi integrarea acesteia cu cercetarea ştiinţifică. Viziunea facultăţii este de a se menţine ca una dintre cele mai moderne şi dinamice instituţii de învăţământ superior economic, cu o bogată ofertă de servicii academice pentru toate ciclurile de studii: licenţă, de masterat, doctorat. Sistemul de valori reflectă demersul întregului colectiv profesoral de a asigura îndeplinirea misiunii asumate. Tradiţie – Şcoala economică gălăţeană are o tradiţie recunoscută şi acest aspect obligă atât generaţia actuală cât şi cea viitoare la respect pentru trecut şi efort pentru viitor. Profesionalism – profesorii facultăţii se mobilizeaza pentru a forma cu pasiune şi dăruire economişti valoroşi cu înaltă ţinută profesională şi morală. Creativitate – este esenţială pentru a obţine diferenţierea pe piaţa educaţională. Prin activităţile noastre îi încurajăm pe studenţi la dialog şi iniţiative. Integritate – conduita profesorilor şi studenţilor este guvernată de onestitate, corectitudine şi moralitate. |
|
Conducere |
||
Decan: | Prof. univ. dr. Adrian MICU | |
Prodecan: Activitatea didactică, managementul calității și relațiile cu studenții |
Conf. univ. dr. Mihaela-Carmen MUNTEAN | |
Prodecan: Activitatea de cercetare științifică, relații internaționale și parteneriate cu mediul economico-social |
Prof. univ. dr. Alexandru CĂPĂȚÎNĂ | |
Prodecan: Dezvoltarea infrastructurii informaționale și logistică |
Lector univ. dr. Otilia-Rica MAN | |
Departamente |
|
Departamentul de Administrarea Afacerilor | |
Departamentul de Economie | |
Specializări |
|
Licență
|
|
Masterat
|
|
Doctorat
|