UGAL

Site

Informaţii privind înscrierea pentru anul pregătitor de limba română pentru cetăţenii statelor membre ale Uniunii Europene, ai statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi ai Confederaţiei Elveţiene

 

Condiții generale. Anul pregătitor de limbă română se adresează cetățenilor străini care nu cunosc limba română și doresc să urmeze în România studii universitare sau postuniversitare în limba română.

Cetățeni străini din state membre UE și non-UE. Cetățenii străini sunt persoanele care au cetățenia unui stat al Uniunii Europene sau terț al Uniunii Europene.

Cetățenii străini pot fi înscriși la anul pregătitor de limbă română în cadrul instituțiilor de învățământ superior, conform prevederilor legale privind organizarea și desfășurarea anului pregătitor de limbă română.

Durata cursurilor anului pregătitor. Durata cursurilor anului pregătitor este de 1 an academic (2 semestre x 14 săptămâni) pentru studii universitare de licență/masterat/doctorat. Frecvența la cursurile de limbă română este obligatorie.

Perioada de depunere a dosarelor:

  • 5 - 20 iulie 2021  - înscrieri online
  • 12 - 20 iulie 2021 - înscrieri la centrele special amenajate
  • 1 - 10 septembrie 2021 - înscrieri online
  • 6 - 10 septembrie 2021 - înscrieri la centrele special amenajate

Examenul de admitere constă în concurs pe bază de dosar.

Taxa de școlarizare. Pentru cetățenii străini din statele membre UE și non-UE taxa de școlarizare este în valoare de 220 euro/lună.

Locație. Înscrierile se pot face la centrul special amenajat la sediul central al Universității, Direcția Generală Secretariat, camera U90, precum și online, prin transmiterea documentelor la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., conform calendarului de admitere.

Actele necesare pentru cetățenii statelor membre ale Uniunii Europene, ai statelor aparținând Spațiului Economic European și ai Confederației Elvețiene:

Actele necesare pentru înscrierea la centrul special amenajat

Candidațiii care optează pentru înscrierea la centrul special amenajat vor depune un dosar tip plic care conține următoarele acte:

  • cererea tip de înscriere, angajamentul candidatului, precum și declarația de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal (se completează la depunerea dosarului);
  • diploma de bacalaureat:
    • copie, dacă actul de studii este emis în limba română, engleză, franceză, spaniolă, italiană;
    • copie şi traducere (în original) în limba română pentru actele emise în celelalte limbi străine.

Actele de studii emise în statele care sunt părţi ale Convenţiei privind Apostila de la Haga, supuse echivalării si recunoașterii studiilor, trebuie avizate cu Apostila de la Haga de către autoritățile competente din țările emitente.
Diplomele originale din Italia, Grecia, Spania, Portugalia şi Cipru vor fi vizate cu Apostila Convenţiei de la Haga, iar celelalte state membre ale UE fac excepție.

  • foaia matricolă pentru clasele IX-XII/XIII:
    • copie, dacă actul de studii este emis în limba română, engleză, franceză, spaniolă, italiană;
    • copie şi traducere (în original) în limba română pentru actele emise în celelalte limbi străine.
  • alte documente:
    • adeverinţa de promovare a examenului de bacalaureat din Italia; Pruebas de Aptitud para el Acceso a la Universidad, calificación Apto din Spania; Panellinies Exetaseis – adeverința pentru examenele naționale pentru liceul general din Grecia; adeverință emisă de Verket för högskoleservice privind accesul la studii universitare din Suedia; Scholastic Aptitude Test (SAT) sau ACT din S.U.A., etc.) - copie pentru actele de studii redactate în limbi de circulaţie internaţională (engleză, franceză, spaniolă, italiană) sau copie şi traducere legalizată în limba română pentru actele de studii redactate în alte limbi.
  • documente personale de identificare, în copie:
    • paşaport - copie;
    • actul de identitate – buletin de identitate sau carte de identitate - copie;
    • dovada schimbării numelui (dacă este cazul), în copie (limba română/ engleză/ franceză/ spaniolă/ italiană) și traducere autorizată (pentru celelalte limbi);
    • certificat de naștere;
  • adeverință medicală, într-o limbă internațională din care să rezulte că posesorul adeverinței nu suferă de boli contagioase/cronice, istoric personal legat de boli cronice și SARS-COV2;
  • 3 (trei) fotografii tip pașaport;
  • atestatul de recunoaștere a studiilor sau cererea de recunoaștere a studiilor liceale în vederea acceptării la studii universitare (după caz) (https://www.cnred.edu.ro/ro/recunoastere-studii-cetateni-europeni-admitere-licenta-in-Romania).
  • document care să descrie sistemul de notare aplicat în instituțiile de învățământ urmate (echivalentul în note a calificativelor cuprinse între nereușit și excelent).

Actele necesare pentru înscrierea online

Candidații care optează pentru transmiterea online a documentelor la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. vor atașa în copie scanată/fotografie, format *.jpeg. următoarele acte:

  • cererea tip de înscriere, angajamentul candidatului, precum și declarația de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
  • diploma de bacalaureat:
    • dacă actul de studii este emis în limba română, engleză, franceză, spaniolă, italiană;
    • şi traducere în limba română pentru actele emise în celelalte limbi străine.

Actele de studii emise în statele care sunt părţi ale Convenţiei privind Apostila de la Haga, supuse echivalării si recunoașterii studiilor, trebuie avizate cu Apostila de la Haga de către autoritățile competente din țările emitente.
Diplomele originale din Italia, Grecia, Spania, Portugalia şi Cipru vor fi vizate cu Apostila Convenţiei de la Haga, iar celelalte state membre ale UE fac excepție.

  • foaia matricolă pentru clasele IX-XII/XIII:
    • dacă actul de studii este emis în limba română, engleză, franceză, spaniolă, italiană;
    • şi traducere în limba română pentru actele emise în celelalte limbi străine.
  • alte documente:
    • adeverinţa de promovare a examenului de bacalaureat din Italia; Pruebas de Aptitud para el Acceso a la Universidad, calificación Apto din Spania; Panellinies Exetaseis – adeverința pentru examenele naționale pentru liceul general din Grecia; adeverință emisă de Verket för högskoleservice privind accesul la studii universitare din Suedia; Scholastic Aptitude Test (SAT) sau ACT din S.U.A., etc. - copie pentru actele de studii redactate în limbi de circulaţie internaţională (engleză, franceză, spaniolă, italiană) sau copie şi traducere legalizată în limba română pentru actele de studii redactate în alte limbi.
  • documente personale de identificare:
    • paşaportul;
    • actul de identitate – buletin de identitate sau carte de identitate;
    • dovada schimbării numelui (dacă este cazul), act emis în limba română/ engleză/ franceză/ spaniolă/ italiană și traducere autorizată (pentru celelalte limbi);
    • certificatul de naștere;
  • adeverință medicală, într-o limbă internațională din care să rezulte că posesorul adeverinței nu suferă de boli contagioase/cronice, istoric personal legat de boli cronice și SARS-COV2;
  • fotografie tip pașaport;
  • atestatul de recunoaștere a studiilor sau cererea de recunoaștere a studiilor liceale în vederea acceptării la studii universitare (după caz) (https://www.cnred.edu.ro/ro/recunoastere-studii-cetateni-europeni-admitere-licenta-in-Romania);
  • document care să descrie sistemul de notare aplicat în instituțiile de învățământ urmate (echivalentul în note a calificativelor cuprinse între nereușit și excelent);
  • declarație propria răspundere privind autenticitatea și corespondența dintre documentele digitale/scanate și cele originale.

 


Informaţii privind înscrierea pentru concursul de admitere la studii universitare de masterat pentru cetăţenii statelor terțe UE

 

For all the necessary information visit the English version of our website.

Cetăţenii din statele terţe UE sunt admiși la studii în România pe baza actelor de studii, prin concurs de dosare.
Cuantumul minim al taxelor de şcolarizare pentru cetăţenii străini din statele terţe este prevăzut în O.G. nr. 22/2009 privind stabilirea cuantumului minim al taxelor de școlarizare, în valută, a cetățenilor care studiază pe cont propriu în România, din state care nu sunt membre ale Uniunii Europene, precum si din cele care nu fac parte din Spațiul Economic European si din Confederația Elvețiană, aprobată prin Legea nr. 1/2010.

 

1. Actele necesare

Candidații care optează pentru înscrierea la centrul special amenajat vor de pune un singur dosar plic care va conține următoarele documente:

  • cererea tip de înscriereangajamentul candidatului, precum și declarația de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal (se completează la depunerea dosarului);
  • diploma de bacalaureat, în copie conform cu originalul și traducerea autorizată a documentului original;
    diplomele emise în statele care nu sunt părţi ale Convenţiei privind Apostila de la Haga, vor fi autentificate de către:
    • Ministerului Educaţiei şi a Ministerul Afacerilor Externe din ţara emitentă, Ambasada/Consulatul României din țara emitentă și Ministerul Afacerilor Externe din România, sau de către:
    • Ministerului Educaţiei din ţara emitentă, Ambasada/Consulatul ţării emitente în România și Ministerul Afacerilor Externe din România;
      scutirea de supralegalizare este permisa în temeiul legii, al unui tratat internațional la care România este parte sau pe bază de reciprocitate.
  • diploma de licență, în copie conform cu originalul și traducerea autorizată a documentului original;
  • suplimentul la diplomă și foile matricole – copie conform cu originalul și traducere autorizată a documentului original;
  • diploma/certificatul de absolvire a anului pregătitor în limba română, copie conform cu originalul;
  • certificat de naștere – copie și traducere autorizată;
  • pașaport – copie;
  • copie după acte care fac dovada domiciliului în străinătate;
  • adeverință medicală, într-o limbă internațională din care să rezulte că posesorul adeverinței nu suferă de boli contagioase/cronice, istoric personal legat de boli cronice și SARS-COV2;
  • 3 (trei) fotografii tip pașaport;
  • chitanța sau dovada de plată a taxei de evaluare a dosarului – 250 euro (nerambursabilă);
  • cerere pentru eliberarea scrisorii de acceptare la studii – 2 copii;
  • document care să descrie sistemul de notare aplicat în instituțiile de învățământ urmate (echivalentul în note a calificativelor cuprinse între nereușit și excelent).

Toate copiile necesare pentru dosarul de înscriere la admitere se certifică drept „conform cu originalul” de către persoana desemnată din cadrul comisiei de admitere, care are atribuții în acest sens.

Candidații care optează pentru transmiterea online a documentelor la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. vor anexa, în copie scanată/fotografie, format *.jpeg., următoarele acte:

  • cererea tip de înscriereangajamentul candidatului, precum și declarația de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
  • diploma de bacalaureat, în copie conform cu originalul și traducerea autorizată a documentului original;
    diplomele emise în statele care nu sunt părţi ale Convenţiei privind Apostila de la Haga, vor fi autentificate de către:
    • Ministerului Educaţiei şi a Ministerul Afacerilor Externe din ţara emitentă, Ambasada/Consulatul României din țara emitentă și Ministerul Afacerilor Externe din România, sau de către:
    • Ministerului Educaţiei din ţara emitentă, Ambasada/Consulatul ţării emitente în România și Ministerul Afacerilor Externe din România;
      scutirea de supralegalizare este permisa în temeiul legii, al unui tratat internațional la care România este parte sau pe bază de reciprocitate.
  • diploma de licență, în copie conform cu originalul și traducerea autorizată a documentului original;
  • suplimentul la diplomă și foile matricole și traducerea autorizată a documentului original;
  • diploma/certificatul de absolvire a anului pregătitor în limba română;
  • certificatul de naștere și traducere autorizată;
  • pașaportul;
  • acte care fac dovada domiciliului în străinătate;
  • adeverință medicală, într-o limbă internațională din care să rezulte că posesorul adeverinței nu suferă de boli contagioase/cronice, istoric personal legat de boli cronice și SARS-COV2;
  • fotografie tip pașaport;
  • chitanța sau dovada de plată a taxei de evaluare a dosarului – 250 euro (nerambursabilă);
  • cerere pentru eliberarea scrisorii de acceptare la studii;
  • document care să descrie sistemul de notare aplicat în instituțiile de învățământ urmate (echivalentul în note a calificativelor cuprinse între nereușit și excelent);
  • declarație pe propria răspundere privind autenticitatea și corespondența dintre documentele digitale/scanate și cele originale.

 

2. Perioada de depunere a dosarelor

  • 15 - 22 iulie 2021 - înscrieri online și la centrele special amenajate
  • 6-14 septembrie 2021 - înscrieri online
  • 9-11, 13-14 septembrie 2021 - înscrieri la centrele special amenajate

 

3. Locația unde se depun dosarele:

Înscrierile se pot face la centrul special amenajat la sediul central al Universității, Direcția Generală Secretariat, camera U90, precum și online, prin transmiterea documentelor la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., conform calendarului de admitere.

 

Informaţii privind înscrierea pentru concursul de admitere la masterat pentru cetăţenii statelor membre ale Uniunii Europene, ai statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi ai Confederaţiei Elveţiene

 

For all the necessary information visit the English version of our website.

Cetăţenii statelor membre ale Uniunii Europene, ai statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi ai Confederaţiei Elveţiene au acces la toate ciclurile de studii universitare în aceleași condiţii prevăzute de lege pentru cetățenii români, după recunoaşterea studiilor efectuate în ţările de origine. Recunoaşterea studiilor se face de către Centrul Naţional de Echivalare şi Recunoaştere a Diplomelor (CNRED).

 

1. Actele necesare pentru înscrierea la centrul special amenajat:

Dosarul de înscriere va fi unul de tip plic și va conține următoarele acte:

  • cererea tip de înscriere, angajamentul candidatului precum și declarația de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal (se completează la depunerea dosarului);
  • diploma de licență/inginer în original și anexa în copie; absolvenții promoției 2021 pot depune, în locul diplomei de studii superioare, adeverința de absolvire în original (care trebuie să cuprindă mediile generale aritmetice ale anilor de studii) precum și adeverința eliberată de secretariatul facultății cu media anuală din ultimul an de studii de licență (pentru departajare). În cazul în care un candidat este înscris pentru admitere și la o altă universitate, în locul diplomei, respectiv a adeverinței (care trebuie să cuprindă mediile generale aritmetice ale anilor de studii), se va anexa copia diplomei, împreună cu o copie a legitimației de înscriere la concurs de la prima universitate;
  • diploma de bacalaureat (în copie);
  • Diploma/certificatul de absolvire a anului pregătitor de limba română sau Certificatul de competență lingvistică
  • adeverință medicală tip, eliberată de către medicul de familie, din care să rezulte că posesorul adeverinței este apt din punct de vedere medical pentru domeniul la care candidează și o declarație pe propria răspundere de confirmare a stării de „clinic sănătos”;
    • pentru candidații care optează pentru domeniile Știința sportului și educației fiziceMuzică, adeverințele medicale trebuie să deţină viza medicului de la Cabinetul Medical Studențesc din Galați, str. Parcului nr. 4, cămin F;
    • pentru candidații de la domeniile sus-menționate, adeverința medicală tip trebuie să conțină în mod obligatoriu analiza de sânge (VDRL);
      Comisia Centrală de Admitere are dreptul, să verifice, prin sondaj, adeverințele medicale care atestă starea de sănătate a candidatului, precum şi, în condiţii excepţionale, să solicite opinia unui medic specialist;
  • 3 (trei) fotografii tip buletin;
  • chitanța sau dovada de plată a taxei de înscriere la concursul de admitere de la facultatea respectivă, sau actul care îi permite candidatului să fie scutit de plata acestei taxe; taxa de înscriere este de 150 de lei pentru fiecare facultate;
  • certificatul de naștere, în copie;
  • cartea de identitate, în copie;
  • certificatul de căsătorie, dacă este cazul, în copie;
  • adeverința de student, eliberată de către secretariatul facultății, pentru candidații studenți care doresc să urmeze concomitent două programe de studii/facultăți și se înscriu la concursul de admitere. Studenții înmatriculați la un program de studii al unei facultăți vor solicita secretariatului (care eliberează adeverința) câte o copie a diplomei licență/inginer și anexa în copie, ambele certificate „conform cu originalul”.

Actele necesare pentru înscrierea online se vor trimite la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 în copie scanată / fotografie, format *.jpeg. Acestea sunt:

  • diploma de licență/inginer și anexa; absolvenții promoției 2021 pot depune, în locul diplomei de studii superioare, adeverința de absolvi re (care trebuie să cuprindă mediile generale aritmetice ale anilor de studii) precum și adeverință eliberată de secretariatul facultății cu media anuală din ultimul an de studii de licență (pentru departajare). În cazul în care un candidat este înscris pentru admitere și la o altă universitate, se va anexa și copia legitimației de înscriere la concurs de la prima universitate;
  • diploma de bacalaureat;
  • Diploma/certificatul de absolvire a anului pregătitor de limba română sau Certificatul de competență lingvistică;
  • adeverință medicală tip, eliberată de către medicul de familie, din care să rezulte că posesorul adeverinței este apt din punct de vedere medical pentru domeniul la care candidează și o declarație pe propria răspundere de confirmare a stării de „clinic sănătos”;
    • pentru candidații care optează pentru domeniile Știința sportului și educației fiziceMuzică adeverințele medicale trebuie să deţină viza medicului de la Cabinetul Medical Studențesc din Galați, str. Parcului nr. 4, cămin F;
    • pentru candidații de la domeniile sus-menționate, adeverința medicală tip trebuie să conțină în mod obligatoriu analiza de sânge (VDRL);
      Comisia Centrală de Admitere are dreptul, să verifice, prin sondaj, adeverințele medicale care atestă starea sănătății candidatului, precum şi, în condiţii excepţionale, să solicite opinia unui medic specialist;
  • fotografie tip buletin;
  • dovada de plată a taxei de înscriere la concursul de admitere de la facultatea respectivă, sau actul care îi permite candidatului să fie scutit de plata acestei taxe; taxa de înscriere este de 150 de lei pentru fiecare facultate. Detalii privind plata taxei de înscriere pot fi găsite în ghidul de înscriere online disponibil pe pagina web www.admitere.ugal.ro;
  • certificatul de naștere;
  • cartea de identitate;
  • certificatul de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverința de student, eliberată de către secretariatul facultății, pentru candidații studenți care doresc să urmeze concomitent două programe de studii/facultăți și se înscriu la concursul de admitere. Studenții înmatriculați la un program de studii al unei facultăți vor solicita secretariatului (care eliberează adeverința) câte o copie a diplomei licență/inginer și anexa în copie, ambele certificate „conform cu originalul”;
  • declarație pe propria răspundere privind autenticitatea documentelor încărcate pe platforma admitere.ugal.ro și corespondența dintre actele digitale/scanate și cele originale.

Toate copiile necesare pentru dosarul de înscriere la admitere se certifică drept „conform cu originalul” de către persoana desemnată din cadrul comisiei de admitere, care are atribuții în acest sens.

 

2. Perioada de depunere a dosarelor

  • 15 - 22 iulie 2021 - înscrieri online și la centrele special amenajate
  • 6-14 septembrie 2021 - înscrieri online
  • 9-11, 13-14 septembrie 2021 - înscrieri la centrele special amenajate

 

3. Locația unde se depun dosarele:

Înscrierile se pot face la centrul special amenajat la sediul central al Universității, Direcția Generală Secretariat, camera U90, precum și online, prin transmiterea documentelor la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., conform calendarului de admitere.

STUDENT VIZITATOR (visiting student / free-mover) For all the necessary information visit the english version of  our website
 

I. Ce este un student vizitator?

Studentul vizitator este un student străin care, pe parcursul studiilor efectuate la universitatea în care este înmatriculat (universitatea de origine/home university), alege să urmeze anumite cursuri și să susțină examenele aferente acestora, într-o altă universitate (universitatea gazdă/host university), pentru un semestru sau pentru un an academic, fără a primi diplomă de studii.

Nu este nevoie ca între cele două universități implicate să existe acorduri bilaterale prealabile.

Studentul vizitator sau „visting student”/„free mover”:
  • nu primește bursă de la universitatea gazdă;
  • este înmatriculat la studii ca student temporar (visiting student / free mover);
  • plătește taxă de studii, în cuantumul taxelor stabilite pentru studenții români, din anul I.

II. Procedură de înmatriculare

Dosarul de candidatură trebuie să conțină următoarele documente:
  • formularul de înscriere (Application form for Free Movers);
  • adeverință de la universitatea de orgine la care acesta este înmatriculat, din care să reiasă statutul de student și anul de studii;
  • foaie matricolă cu studiile efectuate până la momentul respectiv, în original și tradusă în limba română;
  • copie după cartea de identitate;
  • certificat medical;
  • copie după Learning Agreement:
         - Când studentul vizitator sosește în cadrul universității, acesta va avea asupra sa 3 (trei) exemplare originale ale Learning Agreement-ului în care sunt menționate cursurile pe care dorește să le urmeze în calitate de student vizitator. Numele și semnătura fiecărui student trebuie trecute pe fiecare pagină a Learning Agreement-ului. Numărul minim de credite aferent unui an universitar nu poate fi mai mic de 60, iar pentru un semestru, mai mic de 30.

Documentele solicitate se transmit prin e-mail către un reprezentant al Biroului de Cooperare internațională și studenți străini, anterior zilei de 1 august, pentru primul semestru al anului în curs sau pentru întregul an universitar și înainte de 1 februarie pentru semestrul al doilea.

Dosarele incomplete – dosare cu acte care lipsesc, documente nesemnate și neștampilate sau parțial semnate, duc la respingerea dosarului.

Reprezentantul Biroului de Cooperare internațională și studenți străini înaintează dosarele candidaților către facultățile pentru care aceștia optează. După verificarea documentelor și după avizul facultății, se emite o scrisoare de acceptare semnată de către responsabilul Biroului de Cooperare internațională și studenți străini. În cazul în care dosarul candidatului este respins, se returnează dosarul.

Scrisoarea de acceptare este trimisă studentului prin e-mail (versiunea scanată).

La începerea anului universitar, studenții completează un Contract de Studii și înmânează cele 3 (trei) exemplare în original ale Learning Agreement-ului, precum și foaia matricolă, în original și tradusă în limba română. După verificarea, semnarea și înregistrarea Learning Agreement-ului, reprezentanții secretariatului facultății vor păstra un exemplar, un exemplar rămâne la studentul vizitator și unul pentru universitatea de proveniență.  

Cursurile încep, de regulă, la data de 1 octombrie a anului în curs și indică începutul primului semestru. Semestrul al doilea începe conform structurii anului universitar în curs pentru ciclul I și II de studii universitare.

După începerea cursurilor, în termen de 30 de zile, studenții au posibilitatea să modifice Learning Agreement-ul prin alegerea altor discipline pe care doresc să le studieze (prin completarea documentului Changes of the Learning Agreement).

Studenții au obligația de a participa la toate formele de activitate didactică (cursuri, seminare, tutoriat, lucrări practice, proiecte şi practică) pentru care au optat în Learning Agreement sau pe care le-au modificat prin completarea Changes of the Learning Agreement, precum şi dreptul să folosească laboratoarele, cabinetele, amfiteatrele, sălile de cursuri şi seminare, sălile de lectură, bazele sportive şi celelalte resurse ale universităţii puse la dispoziţia sa, pentru o cât mai bună pregătire profesională.

Fiecărui program de studiu îi este atribuit câte un cadru didactic responsabil de mobilitate pentru anul academic respectiv, iar la începutul stagiului de mobilitate, studentul vizitator ia legatura cu acesta pentru a clarifica eventualele nelămuriri ce le poate avea și explicarea metodelor de studiu autohtone.

Studenții vizitatori pot alege doar disciplinele aferente semestrului pentru care au optat. Nu este permisă participarea la alte cursuri, seminare, tutoriat, lucrări practice, proiecte şi practică, față de cele completate în Learning Agreement și în Changes of the Learning Agreement.

La finalizarea stagiului de mobilitate, studenţilor vizitatori li se eliberează, de către facultate, foaia matricolă (Transcript of Records). Foaia matricolă va fi eliberată în termen de 30 de zile de la finalizarea sesiunii de examene, de către secretariatul facultății.

Termenele de plată a taxei sunt:
  • 1 - 17 octombrie al anului respectiv, pentru studenţii vizitatori care doresc să studieze în primul semestru și care vor plăti jumătate din taxa aferentă studenților români din anul I;
  • 1 - 20 martie al anului respectiv, pentru studenţii vizitatori care doresc să studieze în al doilea semestru și care vor plăti jumătate din taxa aferentă studenților români din anul I;
  • 1 - 17 octombrie și 1-20 martie, pentru studenţii vizitatori care doresc să studieze pentru întregul an universitar și care au posibilitatea de a plăti taxa aferentă studenților români din anul I, în două tranşe;

După plata taxei, studenții vizitatori duc o copie a dovezii de plată a taxei la secretariatul facultății la care au fost înmatriculați. Neplata sau nerespectarea termenelor de plată a taxei de școlarizare duce la exmatricularea studentului.

Studenții vizitatori au dreptul de a solicita cazarea în căminele studenţeşti, contra cost, în funcție de disponibilitatea camerelor, prin completarea documentului Accommodation form for FREE MOVERS.

Subcategorii

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email