UGAL

Site

 

 

  1. Candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare BUGET, în urma concursului de admitere din sesiunea iulie 2021, sunt invitaţi în perioada: 29.07.2021 – 06.08.2021 la Secretariatul facultăţii la care au fost admişi, în sediul special amenajat, sau la sediul Universității din str. Domnească 47 (corpul U), pentru parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2021/2022.
  1. Documentele necesare pentru înscriere se găsesc: pe pagina web a universității sau a facultății la care a fost admis sau la sediul special amenajat pentru înscrieri.
  1. Procedura de înscriere cuprinde următoarele etape/ pași:
  • completarea, semnarea și depunerea Contractului de studii pentru anul universitar 2021/2022 (în două exemplare) la sediul special amenajat;
  • completarea, semnarea și depunerea Fișei de înscriere la sediul special amenajat;
  • prezentarea dovezii de achitare a unui avans de minimum 500 de lei din tranşa I a taxei de şcolarizare. Diferența de până la 50 % din valoarea taxei (Tranșa I) se va achita până la data de 15.10.2021, conform prevederilor Contractului de studii și Anexei nr. 1 la Contractul de studii.

Taxa de înmatriculare se poate achita:

  1. Fizic:
  • numerar și POS pentru toate facultățile la sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47 (corpul U), sala U13 (parter), precum și la sediul Facultății de Inginerie din Brăila;
  • POS pentru facultățile:  SIA, ACIEE, SJSP.
  1. On-line folosind următoarele coordonate:
  • cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
  • cod fiscal 3127522;
  • beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
  • la explicația plății se va menționa: Nume și prenume candidat admis, CNP, Taxa de înmatriculare anul I,  licență/ master, cu frecvență, Facultatea.

Cuantumul taxei de școlarizare pentru fiecare facultate se găsește pe site-ul universității www.admitere.ugal.ro, secțiunea Licență/ Masterat, meniu Taxe de școlarizare.

  1. După parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2021/2022, candidaţii admişi devin studenţi în anul I de studii, conform structurii anului universitar 2021/2022.

 

Notă : Studenţii din anul I îşi păstrează calitatea de student NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fişa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2021/2022 şi au achitat taxa de înmatriculare.


 

 

  1. Candidaţii declaraţi admişi la forma de finanţare BUGET, în urma concursului de admitere din sesiunea iulie 2021, sunt invitaţi în perioada: 29.07.2021 – 06.08.2021 la Secretariatul facultăţii la care au fost admişi, în sediul special amenajat, sau la sediul Universității din str. Domnească 47 (corpul U), pentru parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2021/2022.
  1. Documentele necesare pentru înscriere se găsesc: pe pagina web a universității sau a facultății la care a fost admis sau la sediul special amenajat pentru înscrieri.
  1. Procedura de înscriere cuprinde următoarele etape/ pași:
  • completarea, semnarea și depunerea Contractului de studii pentru anul universitar 2021/2022 (în două exemplare) la sediul special amenajat;
  • completarea, semnarea și depunerea Fișei de înscriere la sediul special amenajat;
  • prezentarea dovezii de achitare a taxei de înmatriculare în cuantum de 100 lei.

Taxa de înmatriculare se poate achita:

  1. Fizic:
  • numerar și POS pentru toate facultățile la sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47 (corpul U), sala U13 (parter), precum și la sediul Facultății de Inginerie din Brăila;
  • POS pentru facultățile:  SIA, ACIEE, SJSP.
  1. On-line folosind următoarele coordonate:
  • cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
  • cod fiscal 3127522;
  • beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
  • la explicația plății se va menționa: Nume și prenume candidat admis, CNP, Taxa de înmatriculare anul I,  licență/ master, cu frecvență, Facultatea.
  1. După parcurgerea procedurii de înscriere în anul universitar 2021/2022, candidaţii admişi devin studenţi în anul I de studii, conform structurii anului universitar 2021/2022.

 

Notă : Studenţii din anul I îşi păstrează calitatea de student NUMAI dacă parcurg procedura de înscriere: au completat Fişa de înscriere, Contractul de studii pentru anul universitar 2021/2022 şi au achitat taxa de înmatriculare.

 

ANUNŢ

 

IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că, în ziua de 22.07.2021, ora 11.00, în sala Senatului Universității „Dunărea de Jos” din Galați va avea loc susţinerea publică a tezei de doctorat intitulată:

 

CERCETĂRI PRIVIND IMPACTUL SCHEMELOR DE PLATĂ ASUPRA PRODUCȚIEI AGRICOLE DIN JUDEȚUL GALAȚI

 

elaborată de domnul NICULA I.E. MARIUS-DANIEL, în vederea atribuirii titlului ştiin­ţi­fic de doctor în domeniul Inginerie și management în agricultură și dezvoltare rurală.

 

Comisia de doctorat are următoarea componenţă:

Președinte Academician prof. dr. ing. Eugen-Victor-Cristian RUSU (CV)
Director CSUD -Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Conducător de doctorat Prof. dr. ing. dr. econ. Silvius STANCIU (CV)
Prorector - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Referenți oficiali:   1. Prof. dr. ing. habil. Răzvan-Ionuț TEODORESCU (CV)
Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București
2. Prof. dr. ing. habil. Tiberiu IANCU (CV)
Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară a Banatului „Regele Mihai I al României” din Timișoara
3. Prof. dr. ing. Dumitru DRĂGOTOIU (CV)
Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București

Rezumatul tezei de doctorat

  • Rezumatul tezei de doctorat (în limbile română și engleză) poate fi consultat în cadrul Depozitului digital instituțional ARTHRA la adresa: http://www.arthra.ugal.ro/handle/123456789/2593;
  • Teza de doctorat în format tipărit poate fi consultată la biblioteca universității.
  • Promovează protecţia proprietăţii industriale în mediul academic, precum şi serviciile OSIM.
  • Exploatează și antrenează potențialul științific regional în acțiuni de promovare și utilizare a sistemului proprietății industriale.
  • Asigură mediatizarea acţiunilor de instruire profesională în domeniul proprietății industriale.
  • Realizează legătura dintre OSIM şi inventatorii, întreprinzătorii şi agenţii economici din  regiunea sud-est și de la nivel național, organizând mese rotunde, dezbateri, lecţii atelier, sondaje de opinii etc.
  • Facilitează, prin legăturile locale, introducerea cursurilor de proprietate industrială în instituţiile din învăţământul superior şi preuniversitar.
  • Facilitează contactele între inventatori şi agenţii economici interesaţi în valorificarea unor invenţii.
  • Se preocupă continuu de creşterea numărului de cereri de protecţie intelectuală depuse la OSIM în domeniul proprietăţii industriale.
  • Organizează întâlniri ale inventatorilor și ale specialiştilor OSIM cu organizaţiile profesionale de la nivel regional.
  • Facilitează participarea la târguri şi expoziţii a inventatorilor ale căror invenţii au fost aplicate sau urmează a fi aplicate, în vederea promovării acestora.
  • Participă la târguri şi expoziţii în vederea promovării invențiilor realizate în universitate.
  • Atrage fonduri pentru stimularea dezvoltării activităţilor inovative, prin organizarea la nivel local şi regional a unor manifestări de tipul: "Invenţia anului", "Inventatori remarcaţi din regiune" sau "Agenţii economici cei mai activi în domeniul PPI" etc., laureaţii acestora fiind mediatizaţi.

 

Subcategorii

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email