ANUNŢ
IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că, în ziua de 14.10.2020, ora 12.00, la adresa publică
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a8a8ed650673b4802a8ca506c758cffca%40thread.tacv2/conversations?groupId=747caac4-0120-4095-9018-779fcc6b9682&tenantId=445e5699-60fa-4f59-8e7f-778197a4d740
va avea loc susţinerea publică online a tezei de doctorat intitulată:
„SISTEM EXPERT PENTRU RECUNOAŞTEREA IDENTITĂŢII DE CLASĂ A AMFETAMINELOR HALUCINOGENE”
elaborată de domnul NEGOIŢĂ A.P.C. CĂTĂLIN, în vederea atribuirii titlului ştiinţific de doctor în domeniul Inginerie industrială.
Comisia de doctorat are următoarea componenţă:
Președinte: | Prof. univ. dr. ing. Cătălin FETECĂU (CV) Preşedintele Senatului - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați |
Conducător de doctorat: | Prof. univ. dr. Mirela PRAISLER (CV) Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați |
Referenți oficiali: | 1. Prof. univ. dr. ing. Gheorghe NAGÎŢ (CV) Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din laşi 2. Prof. univ. dr. ing. Remus ZĂGAN (CV) Universitatea Maritimă din Constanţa 3. Conf. univ. dr. Steluta GOSAV (CV) Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați |
ANUNŢ
IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că, în ziua de 16.10.2020, ora 11.00, la adresa publică
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a96f9fef342b4436b8e6b8e36cbd2fed1%40thread.tacv2/conversations?groupId=2760c7ed-149d-429e-a7bd-c4b0daef93f3&tenantId=445e5699-60fa-4f59-8e7f-778197a4d740
va avea loc susţinerea publică online a tezei de doctorat intitulată:
„CERCETĂRI PRIVIND SUDAREA MECANIZATĂ MAG-M ÎN CONDIŢII DE MONTAJ A ÎNVELIŞULUI NAVEI DE CERCETARE MARINĂ”
elaborată de domnul FLORESCU M. ŞTEFAN-NABI, în vederea atribuirii titlului ştiinţific de doctor în domeniul Inginerie industrială.
Comisia de doctorat are următoarea componenţă:
Președinte: | Prof. univ. dr. ing. Cătălin FETECĂU (CV) Preşedintele Senatului - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați |
Conducător de doctorat: | Prof. dr. ing. Dănuţ MIHĂILESCU (CV) Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați |
Referenți oficiali: | 1. Prof. univ. dr. ing. lonelia VOICULESCU (CV) Universitatea POLITEHNICA din Bucureşti 2. Prof. univ. dr. ing. Remus ZĂGAN (CV) Universitatea Maritimă din Constanţa 3. Prof. univ. dr. ing. Elena SCUTELNICU (CV) Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați |
Proces verbal din data de 28.09.2020 privind consemnarea rezultatului pentru alegerea membrilor Consiliului pentru studiile universitare de doctorat al IOSUD-UDJG cu drept de vot pentru mandatul 2020-2024
Proces verbal din data de 28.09.2020 privind consemnarea rezultatului pentru alegerea studenţilor doctoranzi în Consiliul pentru studiile universitare de doctorat al IOSUD-UDJG pentru mandatul 2020-2024
Hotărâre de Senat nr. 115: aprobarea Metodologiei de desfășurare a procesului de constituire a Consiliului pentru studiile universitare de doctorat (CSUD) al IOSUD-UDJG și Calendarului aferent acestuia, pentru mandatul 2020-2024. (Anexa 1 și Anexa 2)
Anexa 1 la Hotărârea de Senat nr. 115: Metodologia de desfășurare a procesului de constituire a consiliului pentru studiile universitare de doctorat (CSUD) al IOSUD-UDJG, pentru mandatul 2020 - 2024
Anexa 2 la Hotărârea de Senat nr. 115: Calendarul de desfășurare a procesului de constituire a consiliului pentru studiile universitare de doctorat (CSUD) al IOSUD-UDJG pentru mandatul 2020 - 2024
Cerere pentru a deveni membru al Consiliului pentru studiile universitare de doctorat CSUD de la IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi [descarcă]
Cerere pentru student-doctorand pentru a deveni membru al Consiliului pentru studiile universitare de doctorat CSUD de la IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi [descarcă]
Declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informaţiilor prezentate în dosarul întocmit pentru a deveni membru al Consiliului pentru studiile universitare de doctorat CSUD de la IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi [descarcă]
ANUNŢ
IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că, în ziua de 29.09.2020, ora 10.00, la adresa publică:
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a2d140add03064c668d989d45d9e7900c%40thread.tacv2/conversations?groupId=66640b70-0dae-4146-b910-39125657dee7&tenantId=445e5699-60fa-4f59-8e7f-778197a4d740
va avea loc susţinerea publică online a tezei de doctorat intitulată:
„CARACTERIZAREA PRIN TESTE DE TRACȚIUNE ȘI CHARPY A DOUĂ FAMILII DE AMESTECURI POLIMERICE PE BAZĂ DE PA6 ȘI PP”
elaborată de doamna MUSTEAȚĂ C. ANDREEA-ELENA, în vederea atribuirii titlului ştiinţific de doctor în domeniul Inginerie mecanică.
Comisia de doctorat are următoarea componenţă:
Președinte: | Prof. dr. ing. Eugen-Victor-Cristian RUSU (CV) Director CSUD - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați |
Conducător de doctorat: | Prof. dr. ing. Lorena DELEANU (CV) Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați |
Referenți oficiali: | 1. Prof. dr. ing. Anton HADĂR (CV) Universitatea Politehnica București 2. Prof. dr. ing. Sorin CĂNĂNĂU (CV) Universitatea Politehnica București 3. Prof. dr. ing. Mihaela BUCIUMEANU (CV) Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați |
ANUNŢ
IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că, în ziua de 30.09.2020, ora 10.00, la adresa publică:
https://teams.microsoft.com/l/message/19:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea./1600848746019?tenantId=445e5699-60fa-4f59-8e7f-778197a4d740&groupId=1bd20bf9-a74f-4ba8-a21a-dde56e50d267&parentMessageId=1600848746019&teamName=PREZENTARE%20ONLINE%20TEZA %20DE%20DOCTORAT%20COSTEL%20UNGUREANU%2C%2030.09.2020&channelName=General&createdTime=1600848746019
va avea loc susţinerea publică online a tezei de doctorat intitulată:
„STUDII PRIVIND CURGEREA CU SUPRAFAȚĂ LIBERĂ ÎN JURUL JONCȚIUNILOR”
elaborată de domnul UNGUREANU I. COSTEL, în vederea atribuirii titlului ştiinţific de doctor în domeniul Inginerie mecanică.
Comisia de doctorat are următoarea componenţă:
Președinte: | Prof. dr. ing. Elena MEREUȚĂ (CV) Prorector - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați |
Conducător de doctorat: | Prof. dr. ing. Costel-lulian MOCANU (CV) Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați |
Referenți oficiali: | 1. Prof. dr. ing. Anton HADĂR (CV) Universitatea Politehnica București 2. Prof. dr. ing. Ilare Bordeașu (CV) Universitatea „Politehnica” din Timișoara 3. Prof. dr. ing. Leonard DOMNIȘORU (CV) Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați |
Ofertele și discounturile oferite studenților Universității „Dunărea de Jos” din Galați
Nume partener | Facilități oferite studenților/ angajaților UDJG | Contact | Logo | |
Artă |
||||
S.C. PANGRATI DESIGN | Reducere 10% lucrări de artă decorativă, design, lucrări de artă plastică | Telefon 1: Telefon 2: Web: E-mail: |
0727 249 167 0746 046 092 www.rolandpangrati.com roland.pangrati @gmail.com |
![]() |
Auto - Taxi / Școală / Întreținere |
||||
La Bucșă Spălătorie auto |
Preț: 30 de lei interior exterior | Adresă: Telefon: |
Sstrada Stadionului Nr. 5, in curtea Liceului cu program sportiv 0744 559 595 0754 980 452 |
![]() |
S.C. AUTOMAN DRIVE S.R.L Școală auto |
Reducere 10% din taxa de școlarizare. | Telefon: Facebook: |
0740 091 061 Automan DRIVE |
|
S.C. CENTRAL SRL Service auto |
Se aplică o reducere de 10% la serviciile de manoperă | Telefon: Adresă: |
0744776845 Galați, str. Crizantemelor, nr. 2A |
![]() |
S.C. DALSIMCAR SRL | Vânzări piese schimb auto și utlilaje. 10 % discount din prețul produselor. | Adresă: Telefon: E-mail: |
Str. Stelei nr. 26 0236 497 201 office @dalsimcar.ro |
![]() |
S.C. SMART SMR HUZ SRL (Taxi 949 Galați) |
Transportul în regim taxi la un tarif preferențial de 2,19 lei/km | Telefon: Web: E-mail: Facebook: Instagram: iOS App: Android : |
0236 949 taxismart.ro taxi949galati @gmail.com Taxi 949 Galați Taxi 949 Taxi 949 iOS Taxi 949 Android |
![]() |
SC GAB CAR CARAGE SRL Service auto |
Se aplică o reducere de 10% la serviciile de manoperă | Telefon: | 0742080681 | ![]() |
Beauty / Întreținere corporală |
||||
S.C. AMAZING SKIN SRL | - Epilare definitivă laser: 30% discount - Remodelare corporală: la pachetul de 6 ședințe, beneficiați de 2 ședințe gratis - Oferte personalizate cu ocazia diferitelor campanii desfășurate de Amazing Skin Galați |
Telefon: Facebook: |
0732 787 118 Amazing Skin Galati |
![]() |
S.C. ARMONY VEEDA SRL (Art Terapy) | Discount de la prețul de 200 de lei ședința (50 de minute) la 130 lei | Adresă: Telefon: E-mail: |
Str. Traian nr. 136 Bl. A3 Sc. 2 Parter 0770 906 080 office @artaterapiei.ro |
![]() |
S.C. BATEC STUDIO SRL | Reducere de 20% la servicii, reducerea nu se aplică produselor folosite | Telefon: | 0754 422 561 | ![]() |
S.C. InterBeauty MD (InterBeauty Clinic) |
Discount 15% la pachete estetică corporală, epilare definitivă cu laser, servicii kinetoterapie și recuperare, acordat studenților precum și angajaților UDJG. Din acest pachet de discount nu fac parte serviciile de masaj de recuperare, anticelulitic și relaxare. | Adresă: Telefon: Web: E-mail: Facebook: |
Bd. Siderurgiștilor, nr. 15, bl. SD10A, parter 0755 783 981 www.interbeauty.ro office @interbeauty.ro InterBeauty |
|
S.C. MON CHARME SRL | Reducere de 10% la lista de servicii afișată în salon | Telefon: E-mail: Facebook: |
0745 758 782 office @moncharme.ro Mon Charme |
![]() |
Fashion |
||||
S.C. INFASHIONMODG SRL | Reducere 10% din prețul de manoperă | Telefon: Facebook: E-mail: |
0746 046 092 Julianne Boutique julianne.boutique @yahoo.com |
![]() |
S.C. MURPHY SRL IDENTITY | Reducere de 15% la toate articolele | Telefon: Web: |
0372 906 457 www.manidentity.ro |
![]() |
Fitness |
||||
FITNESS ONE GYM | Discount 30% din pretul de abonament lunar - fitness nelimitat | Adresă: Telefon: E-mail: |
Str. Nicolae Bălcescu, nr.24A 0336 401 941 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
![]() |
S.C. BE MAX FIT SRL-D | Reducere de 20% la toate serviciile, cu excepția celor care fac parte din alte promoții | Telefon: E-mail: Facebook: |
0748 039 333 contact @maxfitness.ro Max Fit |
![]() |
S.C. INTERSPORT SRL, (Cluburi Fitness EliteGym Galați și Brăila) |
- Pachet fitness STUDENT Nelimitat lunar (interval 07:30 - 15:00) - 79 lei acces; - Discount 10% pachete fitness și discipline (discount valabil în afara intervalului 07:30 - 15:00) |
Adresă: Telefon: Facebook: Adresă: Telefon: Facebook: Web: E-mail: |
Galați: Str. Domnească, nr 24 Winmarkt Modern 0742 582 983 EliteGym Galați Brăila: str. Mihai Eminescu nr. 90, Winmarkt 0771 731 695 EliteGym Brăila office @elitegym.ro www.elitegym.ro |
![]() |
S.C. NATURAL TURN SRL (Clubul de dans sportiv Phoenix) |
Reducere de 25% la orice abonament | Telefon: E-mail: Facebook: |
0744 485 102 dgeoregeadrian @yahoo.com Clubul de Dans Sportiv Phoenix |
![]() |
Financiar |
||||
S.C. EUROTED CONSULT SRL | 10% reducere la serviciile de consultanță oferte - fonduri europene | ![]() |
||
PROKONT FINANCIAL DATA SRL | Reducere între 10% și 20% în funcție de serviciile accesate | Telefon: E-mail: |
0744 280 164 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
![]() |
Floristice |
||||
AVANT GARDEN | - Reducere 10% din valoarea produsului final pentru produsele aflate în stoc. - Pentru comenzi mai mari de 600 de lei este necesară o precomandă cu 7 zile înainte și achitarea unui avans de 50% |
Adresă: Telefon: Tel. mobil: Web: E-mail: Facebook: |
Str. Domnească, nr. 61, Bl. A1 0374 641 194 0742 070 993 www.florariegalatibraila.ro contact @florariegalatibraila.ro Avant Garden flowers and gifts |
![]() |
FLORĂRIA QUEEN | Discount 20% din prețul total | Adresă: Telefon: |
Calea calarasilor nr.41 ( langa tribunal), Brăila Bulevardul Independenței colț cu str Mihai Eminescu, Brăila 0748 890 340 |
![]() |
Food & Bar & Entertainment |
||||
Restaurant BIO Casa Gustului | Discount 20% din valoarea notei, cu excepția "mic dejun all inclusive" Discount 15% pentru plata cu cardul |
Adresă: Telefon: |
Str Arieșului nr. 1 0773 737 737 |
![]() |
Tea World | Discount 10% din prețul ceaiurilor | Adresă: Telefon: Facebook: Web: |
Str Brăilei nr. 58, stația “Agenția CFR” 0741 203 206 teaworld / lumeaceaiului www.teaworld.ro |
![]() |
DROSTER Kebab (fast food) | Discount 20% | Adresă: Telefon: |
Str. Traian 67 0741 360 627 |
![]() |
LION KING (fast food) | Discount 15% din cuantumul notei | Adresă: Telefon: |
Calea calarasi nr 30, Brăila 0725 126 197 |
![]() |
BUSHI IZAKAYA | 15% discount din prețul total al notei de plata | Adresă: Telefon: |
Strada Brăilei 142 (lângă Banca Transilvania) 0758 606 368 |
![]() |
Restaurant BELLA VITA | Reducere de 10% din valoarea notei de plată, la plățile numerar. | Adresă: Telefon: | Str. Dr. Alexandru Carnabel 39A 0336 401 862 |
![]() |
S.C. CORE CONCEPT DESIGN S.R.L. (C House Lounge Cafe) |
Reducere 10% la orice serviciu/produs | Telefon: E-mail: Facebook: |
0758 660 686 chouse.galati @yahoo.ro C House Lounge Cafe |
![]() |
DAN MUSIC SRL | Reducere de 20% | Telefon: Web: |
0744 551 000 www.danmusic.ro |
![]() |
S.C. EST POINT ENTERPRISE SRL (PUB 45’ PUB) | Reducere 5% | Adresă: Telefon: Facebook: | Str. Unirii, nr.78, Brăila 0771 057 365 Pub 45 |
![]() |
S.C. EVOTUD CMC SRL (Boutique Le Marche) |
Reducere 10% la achiziționarea oricăror produse | Adresă: Telefon: E-mail: Facebook: |
Str. Domnească nr. 22 0744 832 779 lemarche @yahoo.com Boutique Le Marche |
![]() |
LIKE GARDEN PUB | Reducere 20% din cuantumul notei de plata în zilele de luni, marți, miercuri și joi. | Adresă: Telefon: E-mail: |
Str. Vasile Alecsandri nr. 1 0734 316 216 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
![]() |
S.C. MIX 365 SRL (Club Infinity) |
Accesul GRATUIT (cu excepția evenimentelor organizate de terți) | Telefon: Facebook: |
0748 551 545 Club Infinity Galati |
![]() |
UNO BELLA TRATORIA | Reducere 10% la toate produsele | Telefon: Web: E-mail: |
0745 610 559 www.bella-italia.ro Bella Italia Romania |
![]() |
Legislative - Avocatură / Notariale |
||||
Cabinet Avocatură ,,BĂDUCĂ MARIAN" | Reducere 20% la serviciile de asistență, consultanță și reprezentare | Telefon: E-mail: |
0756 917 240 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
![]() |
Cabinet Individual Avocat ,,CĂLDĂRARU FLORIN MIRCEA” | Reducere 15% la serviciile de asistență, consultanță și reprezentare | Adresă: Telefon: E-mail: |
Str. I.L. Caragiale, nr. 6 0723 292 689 caldadaruflorin @gmail.com |
![]() |
CIA NECULA CRISTINA RUXANDA | Reducere 30% la toate onorariile | Telefon: Tel./Fax: E-mail: |
0743 232 152/0760 280 580 0236 472 032 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
![]() |
Societatea Profesională Notarială MARINA CLAUDIU CORNELIU și de SMET CRINA ALINA | Negocierea onorariului conform legislației de la caz la caz. | Telefon: Tel. mobil: E-mail: |
0723 234 772 0236 475 777 bnpmarina @yahoo.com |
|
Librării / Publicitate |
||||
S.C. ECOPRINT PBLICITATE SRL | Reducere de 10% la orice serviciu | Telefon: Facebook: |
0723 610 847 Ecoprint |
![]() |
S.C. SEDCOMLIBRIS SA (Alexandria Librării) |
Reducere de 10% la toate articolele din portofoliu, cu excepția celor care fac parte din alte promoții | Telefon: Web: Facebook: |
0734 738 923 www.librariilealexandria.ro Alexandria Librării |
![]() |
S.C. TEONICK EXIM SRL | Reducere de 10% pentru copertele de licență | E-mail: Facebook: |
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. Librăria Teonick | ![]() |
Medicale - Analize / Fizioterapie / ORL / Medicina muncii / Stomatologie |
||||
Cabinet stomatologic SC IMPLANTOART DENTAL CENTER SRL - Dr. George Panaite |
Discount 25% | Adresă: Telefon: E-mail: |
Str Minervei, Bl DL 2, Sc 2, Ap 38 0770 774 886 0740 822 169 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
![]() |
CMI CODREANU CORNELIU CMI CODREANU MARGARETA |
Reducere de 20% pentru serviciile medicale (consultații și eventualele investigații medicale suplimentare) de la momentul consultării | Telefon: Tel. mobil: |
0236 410 738 0723.095397 |
![]() |
FIZIOACTIV SRL | Reducere 25% la orice serviciu | Adresă: Telefon: Tel. mobil: Web: Facebook: E-mail: |
Bd. Brăilei, bl. B6, parter (lângă Trei Star) 0336 911 0771 083 130 www.terraclinique.ro Terra Clinique programari @terraclinique.ro |
![]() |
S.C. GALMEDMUN SRL | Reducere 30% la produsele și serviciile proprii | Telefon: Facebook: Web: |
0744 876 251 Medicina Muncii Galati www.galmedmun.ro |
![]() |
S.C. KINETIC FIRST S.R.L | Reducere de 20% la servicii | Telefon: E-mail: |
0728 897 028 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. | ![]() |
S.C. PROTEST DIAGNOSTIC SRL | Reducere 15% la serviciile proprii | Telefon: Tel. mobil: Facebook: Web: E-mail: |
0236 490 141 0728 273 114 Laborator Protest Diagnostic www.protestdiagnostic.com.ro Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
![]() |
Optica medicală |
||||
S.C. MALAGA IMPEX SRL prin Haritver Dahlia | Consultație optometrică gratuită și 20% discount la orice comandă lansată în magazin | Telefon: Tel. mobil: E-mail: |
0239 612 937 0787 639 610 opticamalaga.br @gmail.com |
![]() |
S.C. OPTICALMED REIN SRL (cabinet oftalmologic) |
- Reducere 50% la toate lentilele de stoc (Inclusiv la lentielele cu protecție pentru calculator) - Reducere 25% la toată gama de rame de ochelari cu excepția brandului Vogue Precizări: - Reducerile se vor aplica și în cazul în care există deja o rețetă de ochelari din orice altă unitate/cabinet medic oftalmolog. - În cazul achiziției ochelarilor din cabinetul nostru, stabilirea de dioptrii și consultanță este oferită gratuit. - Grila de discount este disponibilă atât pentru studenți cât și pentru angajații Universității. |
Adresă: Telefon: Web: Facebook: |
Str. Saturn nr. 6 0336 405 405 www.opticalmed.ro OpticalMed |
![]() |
OPTO TAVI SRL (cabinet oftalmologic) |
- Discount 50% din manopera - Discount 10% pentru ramele brand internațional - Discount 15% pentru ramele celorlalți producători - Discount la lentile de 10 - 15 - 20% față de prețul de catalog în funcție de producător - Pachet student/student - la 4 perechi de lentile achiziționate, a 5-a pereche este gratuită (lentile organice cu antireflex ,+/-3sf ~+/-2 cyl) - Discount pt lentilele organice Essilor orma crizal prevencia (cu filtru P.C. ) de 45-50% în funcție de rama achiziționată. Oferta este valabilă dacă ochelarul este achiziționat integral din magazinul nostru (rama +lentile) Pentru cei care nu achiziționează ramele din magazinul nostru, discountul pt lentile va fi de 10% față de prețul de catalog - La aniversare studentul/profesorul beneficiază de 10% discount în plus față de oferta existenta (oferta este valabilă pe toată perioada lunii aniversare) - Consultații optometrice gratuite (pentru stabilirea dioptriei) la achiziționarea ochelarilor din magazinul nostru |
Adresă: | Str. Domneasca nr. 45 | |
Medicină veterinară |
||||
VETFARMA NUTRITION SRL | Reducere 10% la toate produsele | Adresă: Telefon: |
Str. Tecuci, nr. 53 0742 978 299 |
![]() |
Mobilă / Amenajări interioare / Bricolaj |
||||
S.C. DIAMSES SRL | Reducere 7% la manoperă și 3% la materiale electrice | Adresă: Telefon: Fax: Web: E-mail: Facebook: |
Str. George Coșbuc, nr. 214 0722 824 360 0236 473 880 www.electric-diamses.ro electricdiamses @yahoo.com Diamses |
![]() |
S.C. ECO TERMIK CONFORT MDC SRL | Reducere 12% la toate produsele și serviciile | Adresă: Telefon: E-mail: |
Str. Domnească, nr. 18, Bl. E 0728 242 428 ecotermik @yahoo.com |
![]() |
S.C. STAER INTERNATIONAL SA | Reducere 1% la achiziționarea oricăror produse | Telefon: Facebook: Web: E-mail: |
0236 406 209 Staer.ro www.staer.ro info @staer.ro |
![]() |
SC VIOPINT SERV SRL | Reducere 10% la manoperă | Contact: Telefon: Adresă: E-mail: |
Ing. Pintilie Viorel-Vasile 0336 401 237 Str. Milcov nr.13, în incinta Grupului Școlar "Gh. Asachi", lângă cantină, intrarea dinspre str. Aurel Vlaicu viopintserv @yahoo.com |
![]() |
Traduceri |
||||
URBANSCHI ANIELA I.I. | Tarif perceput: RO-EN, EN-RO, RO-FR, FR-RO 15 lei/pagina. | Telefon: E-mail: |
0743 017 452 aniela.urbanschi @gmail.com |
![]() |
Turism |
||||
CAMPO EURO CLUB SRL Camping în Delta Dunării |
Reducere de 10% din cunatumul cazării, cu excepția taberelor studențești din cadrul programului MTS | Web: E-mail: |
ro.campoeuroclub.ro office @campoeuroclub.ro |
![]() |
S.C. DUNĂREA SA (Hotel Galați Centrum) |
Reducere de 10% la servicii | Adresă: Telefon: Fax: E-mail: Web: Facebook: |
Str. Nicolae Bălcescu, nr. 1 0731 840 500 0236 461 050 secretariat @galtour.ro www.galtour-dunarea.ro Galtour Dunarea |
![]() |
SC GALTOUR SRL | Reducere de 5% din comisionul agenției de turism la toate pachetele turistice achizitionate | Telefon: Fax: E-mail: Web: Facebook: |
0236 460 704 0236 413 172 turism @galtour.ro www.galtourtravel.ro Agenția de Turism Galtour |
![]() |
S.C. HAI LA DRUM SRL | Reduceri personalizate și vouchere cadou (în valoare de 30 lei) pentru utilizarea tichetelor de vacanță în agenție | Telefon: E-mail: Web: Facebook: |
0336 401 535 office @hailadrum.com www.hailadrum.ro Agenția Hai La Drum |
![]() |
Anunţ
Tematică şi bibliografie
Fişa postului
Calendar concurs
Rezultat selecţie dosar
ANUNȚ IMPORTANT (face referire la sediul unde vor avea loc probele de concurs)
Rezultat probă scrisă
Rezultat interviu
Rezultat final
ANUNŢ
IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că, în ziua de 18.09.2020, ora 12.00, la adresa publică:
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ab3753132db314635ac65e4121c5d380f%40thread.tacv2/conversations?groupId=b4d9abb2-cb9f-4261-a6bf-bc247cb5df6f&tenantId=445e5699-60fa-4f59-8e7f-778197a4d740
va avea loc susţinerea publică online a tezei de doctorat intitulată:
„IDIOMS THROUGH TIME AND TECHNOLOGY. THE SIGNATURE OF A CULTURE”
„EXPRESII IDIOMATICE PRIN TIMP ȘI PROGRES TEHNOLOGIC. SEMNĂTURA UNEI CULTURI”,
elaborată de domnul MARDARC.IULIAN, în vederea atribuirii titlului ştiinţific de doctor în domeniul Filologie.
Comisia de doctorat are următoarea componenţă:
Președinte: |
Prof. univ. dr. Eugenia-Simona ANTOFI (CV) Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați |
Conducător de doctorat: |
Prof. univ. dr. Elena CROITORU (CV) Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați |
Referenți oficiali: |
1. Prof. univ. dr. Rodica-Ioana DIMITRIU (CV) Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași 2. Prof. univ. dr. Elena BONTA (CV) Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău 3. Prof. univ. dr. Mariana NEAGU (CV) Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați |
ANUNŢ
IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că, în ziua de 25.09.2020, ora 12.00, la adresa publică:
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ad3b7150da19041248dcaa6c7762e2073%40thread.tacv2/conversations?groupId=91b67458-a70f-49c0-a357-d60b77856282&tenantId=445e5699-60fa-4f59-8e7f-778197a4d740
va avea loc susţinerea publică online a tezei de doctorat intitulată:
„TRANSLATING THE CIVIL ENGINEERING LANGUAGE”
„TRADUCEREA LIMBAJULUI FOLOSIT ÎN INGINERIA CIVILĂ”
elaborată de doamna OMET M. LILIANA-FLORENTINA (RICINSCHI), în vederea atribuirii titlului ştiinţific de doctor în domeniul Filologie.
Comisia de doctorat are următoarea componenţă:
Președinte: | Prof. univ. dr. Nicoleta IFRIM (CV) Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați |
Conducător de doctorat: | Prof. univ. dr. Elena CROITORU (CV) Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați |
Referenți oficiali: | 1. Prof. univ. dr. Daniel DEJICA-CARȚIȘ (CV) Universitatea Politehnica Timișoara 2. Conf. univ. dr. Teodora GHIVIRIGĂ (CV) Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași 3. Prof. univ. dr. Gabriela DIMA (CV) Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați |
Varianta actuală - Anexa 6 la HS nr. 39/18.6.2015
METODOLOGIE privind modul de menținere a calității de titular, de continuare a activității unui cadru didactic sau de cercetare după pensionare, precum și de reîncadrare în funcția de personal didactic a personalului didactic pensionat
|
Varianta propusă de Senatul universitar Octombrie 2020
METODOLOGIE privind menținerea calității de cadru didactic sau de cercetare titular după împlinirea vârstei standard de pensionare şi reîncadrarea în funcţia de personal didactic a personalului didactic pensionat
|
Observații |
Capitolul I Dispoziţii generale Art. 1. Menţinerea calităţii de titular în învăţământ şi/sau în cercetare se poate acorda în conformitate cu alin. (6) al art. 289 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
|
Art. 1. (1) Prezenta metodologie descrie etapele, criteriile și procedura aplicate în Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați în vederea menținerii calității de titular pentru cadrele didactice sau de cercetare care au împlinit vârsta standard de pensionare, respectiv reîncadrarea în funcţia de personal didactic a personalului didactic pensionat. Vârsta standard de pensionare a cadrelor didactice şi de cercetare din învăţământul superior este de 65 de ani. (2)Menţinerea calităţii de titular în învăţământ pentru cadrele didactice sau de cercetare care au împlinit vârsta standard de pensionare, se face pe baza evaluării anuale a performanţeloracademice şi în conformitate cu prevederile art. 289 alin. (3) şi (6) din Legea nr. 1/2011 a educaţiei naţionale, cu modificările si completările ulterioare, coroborate cu prevederile art. 82 alin. (4) şi urm. din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii republicat, cu modificările şi completările ulterioare şi ale art. IV pct. 21 alin. (4) din OUG nr. 96/2018 privind prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative aprobată prin Legea nr. 93/2019. (3)Reîncadrarea în funcţia de personal didactic a personalului didactic pensionat se poate face în conformitate cu art. 289 alin. (6) şi urm. din Legea 1/2011 a educaţiei naţionale, cu modificările şi completările ulterioare, în condiţiile prevăzute de prezenta metodologie. |
|
Art. 2.Menţinerea calităţii de titular în învăţământ şi/sau în cercetare se acordă în funcţie de performanţa profesională a cadrului didactic, de strategia managerială a universităţii, de resursele financiare existente şi numai dacă nu se pot acoperi normele cu titulari.
|
Art. 2. (1) Prevederile prezentei metodologii se aplică membrilor personalului didactic și de cercetare care au împlinit vârsta standard de pensionare de 65 de ani. (2) Dacă împlinirea vârstei de 65 de ani are loc pe parcursul anului universitar în curs, membrii personalului didactic și de cercetare pot fi remuneraţi în regim de plata cu ora, la cerere, până la sfârșitul anului universitar sau pot formula cerere de menţinere a calităţii de titular până la sfârşitul anului universitar, în condiţiile prezentei metodologii. (3) Prin excepţie de la prevederile alin. (2), personalul didactic şi de cercetare care împlineşte vârsta de 65 de ani pe parcursul anului universitar, poate formula cerere de menţinere a calităţii de titular în condiţiile art. 32 din Contractul colectiv de muncă la nivel de grup de unităţi din sectorul de activitate învăţământ superior, înregistrat la Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale cu nr. 716/10.07.2019 şi la Ministerul Educaţiei Naţionale cu nr. 9201/05.07.2019. Cererile astfel formulate se depun la registratura universităţii în termen de 5 zile lucrătoare de la data luării la cunoştinţă a deciziei de respingere a solicitării de menţinere a calităţii de titular. (4)Menținerea calităţii de titular în învățământ pentru categoriile de personal didactic şi de cercetare, după împlinirea vârstei de 65 de ani, se poate realiza numai dacă situația financiară a universității permite acest lucru şi numai în cazul în care normele didactice și de cercetare nu pot fi acoperite de personalul didactic şi de cercetare titular existent care nu a împlinit vârsta standard de pensionare. |
|
Capitolul II Menţinerea calităţii de titular
Art. 3. (1) Menţinerea calităţii de titular se poate acorda, de regulă, cadrelor didactice care au statutul de profesor sau de conferenţiar. (2) Menţinerea calităţii de titular se poate acorda, cu prioritate, membrilor titulari şi membrilor corespondenţi ai Academiei Române sau ai Academiilor organizate pe ramuri de ştiinţe.
|
Art. 3. (1) Condiţiile necesare pentru menţinerea calităţii de titular pentru personalul didactic și de cercetarecare a împlinit vârsta standard de pensionare de 65 de ani sunt: a) Neafectarea constituirii normelor didactice și de cercetare pentru personalul didactic şi de cercetare titular care nu a împlinit vârsta standard de pensionare precum și a organizării de concursuri didactice; b) Existența volumului de activități didactice și de cercetare care să permită constituirea unui post didactic aferent specializării și competențelor solicitantului; c) Solicitantul îndeplinește standardeleminimale CNATDCU aflate în vigoare, corespunzătoare gradului didactic, în domeniul de doctorat în care activează şi minim 25% din punctajul obţinut, prin raportare la standardele minimale CNATDCU, este realizat în ultimii 5 ani anteriori formulării cererii. (2) Sunt exceptate de la prevederile alin. (1) lit. c) cadrele didactice şi de cercetare care sunt membrii de orice fel ai Academiei Române sau ai Academiilor organizate pe ramuri de ştiinţe ori sunt membrii ai Sfântului Sinod în înţelesul art. 12 alin. (1) Secţiunea I – Organisme centrale deliberative, lit. A. Sfântul Sinod din Statutul pentru organizarea şi funcţionarea Bisericii Ortodoxe Române recunoscut prin HG nr. 53/16.01.2008. |
|
Art. 4. Pentru menţinerea calităţii de titular, cadrul didactic trebuie să demonstreze o performanţă ştiinţifică corespunzătoare în ultimii 5 ani de activitate, concretizată în granturi de cercetare sau în lucrări de referinţă publicate în edituri şi reviste de specialitate cu prestigiu recunoscut, în conformitate cu rigorile impuse de standardele CNATDCU aferente domeniului în care activează.
|
Art. 4. (1) Membrii personalului didactic și de cercetare prevăzuți la art. 1 alin. (2) şi (3), care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. a) - c) din prezenta metodologie şi doresc menţinerea calităţii de titular sau, după caz, reîncadrarea înfuncţia de personal didactic, trebuie să depună la registratura universităţii, cu minim 30 de zile înainte de împlinirea vârstei standard de pensionare, respectiv cu minim 120 de zile înainte de data începerii noului an universitar, un dosar care va conține: a) Cerere adresată Rectorului universitătii, prin care solicită continuarea activității didactice în anul universitar respectiv/următor, în calitate de cadru didactic titular ori, după caz, reîncadrarea în funcţia de personal didactic; b) Curriculum vitae, semnat pe fiecare pagină; c) Fișele de autoevaluare pentru ultimii 5 ani anteriori anului în care se solicită menţinerea calităţii de titular ori reîncadrarea în funcţia de personal didactic, semnate, pe fiecare pagină, de solicitant şi de directorul de departament; d) Fișa de îndeplinire a standardelor minimale CNATDCU aflate în vigoare, corespunzătoare domeniului de doctorat în care activează, însoţită de dovezi ale îndeplinirii acestora; e) dovada calității de academician sau demembru al Sfântului Sinod, dacă este cazul. (2) Consiliul Departamentului analizează dosarul şi, ulterior, elaborează un raport privind respectarea condițiilor prevăzute la art. 3 din prezenta Metodologie, atât prin prisma necesităților departamentului şi posibilitatea asigurării normei didactice a solicitantului, în conformitate cu legislația în vigoare, cât şi, cel puţin, prin prisma următorului criteriu: a) Performanţa profesională a solicitantului – media aritmetică a punctajelor totale din fişele de autoevaluare din ultimii 5 ani anteriori formulării cererii să fie mai mare decât media aritmetică a punctajelor de la nivelul facultăţii, din cei 5 ani, corespunzător gradului didactic deţinut de solicitant. (3) Dosarul candidatului şi raportul elaborat de Consiliul Departamentului vor fi transmise, prin e-mail, membrilor departamentului din care face parte solicitantul. (4) Directorul de departament va convoca o şedinţă în care va solicita membrilor departamentului să îşi exprime, prin vot secret, opţiunea cu privire la menţinerea calităţii de titular, respectiv de reîncadrare în funcţia de personal didactic a solicitantului. Rezultatul votului membrilor departamentului va fi consemnat în procesul verbal al şedinţei şi un extras al acestuia va fi ataşat dosarului solicitantului şi înaintat spre avizare Consiliului facultăţii. Procedura votului secret în situaţia stării de urgenţă, a stării de alertă ori a altor situaţii similare, ulterioare ori determinate de acestea va fi stabilită de directorul de departament, după consultarea membrilor acestuia, cu respectarea dispoziţiilor legale în vigoare. Şedinţele se pot organiza şi în aer liber, cu respectarea distanţării sociale şi a altor măsuri de protecţie individuală, dacă acest lucru este necesar. (5) Consiliul facultăţii avizează cererea prin vot secret. Avizul Consiliului facultăţii este obligatoriu. Dacă avizul Consiliului facultăţii este favorabil, dosarul va fi completat cu extrasul din procesul verbal al şedinţei şi va fi înaintat Consiliului de Administraţie.În situaţiile prevăzute la alin. (4), procedura votului secret va fi stabilită de decanul facultăţii. (6)Consiliul de Administraţie analizează dosarul prin raportare la politica instituţională-financiară a universităţii. Dacă acordă aviz favorabil, Consiliul de Administraţie va stabili nivelul salariului ce urmează a fi acordat solicitantului, corespunzător gradului didactic deţinut de acesta, cu respectarea dispoziţiilor legale în vigoare, conform vechimii în muncă şi a vechimii în învăţământ a solicitantului. Consiliul de Administraţie avizează cererea prin vot deschis. (7) Dosarele avizate favorabil de Consiliul de Administraţie vor fi transmise spre dezbatere Senatului universitar împreună cu un extras al procesului verbal de şedinţă, care va conţine şi salariul stabilit pentru solicitant. (8) Comisia de specialitate a Senatului universitar analizează dosarele primite, elaborează propuneri cu privire la acestea și le remite spre aprobare plenului Senatului. (9) Analizând propunerile făcute de Consiliul de Administraţie, în condiţiile legii, ale Cartei universitare şi ale prevederilor prezentei Metodologii, Senatul universitar poate decide, după caz, încetarea raporturilor de muncă sau respingerea cererii de reîncadrare, menţinerea calităţii de titular a solicitantului, până la sfârşitul anului universitar ori pentru un nou an universitar ori reîncadrarea în funcţia de personal didactic, cu posibilitatea prelungirii anuale, în condiţiile art. 3 din prezenta Metodologie. (10) În baza Hotărârii Senatului universitar, Rectorul va emite o decizie de menținere a calității de titular a solicitantului sau de reîncadrare în funcţia de personal didactic, în funcţie de situaţie. Decizia Rectorului este comunicată imediat solicitantului şi directorului departamentului din care face parte acesta. (11) Dosarele incomplete nu vor fi avizate, iar dosarele neavizate/neaprobate la un anumit nivel nu se transmit mai departe. (12) La solicitarea oricărei persoane interesate, dacă se constată existenţa unor vicii de procedură, Rectorul universităţii, cu avizul Direcţiei Juridice şi Resurse Umane, va dispune reluarea procedurilor. |
|
Art. 5. (1) Menţinerea calităţii de titular se face numai la recomandarea departamentului de care aparţine cadrul didactic respectiv, cu avizul Consiliului facultăţii, cu aprobarea Senatului Universităţii ,,Dunărea de Jos”. (2) Sustenabilitatea financiară a postului trebuie confirmată de către rector. |
Art. 5. (1) Cadrele didactice și de cercetare cărora li s-a menţinut calitatea de titular sau care au fost reîncadrate în funcţia de personal didactic vor fi incluse în statele de funcţii şi vor avea toate drepturile şi obligaţiile prevăzute de legislaţia în vigoare şi de reglementările interne ale UDJG, ce decurg din calitatea depersonal didactic titular în învățământul superior. (2) În situaţia respingerii cererii de menţinere a calităţii de titular ori, după caz, a reîncadrării în funcţia de personal didactic, Rectorul universităţii va emite o decizie motivată, ce va fi comunicată solicitantului în maxim 30 de zile calculate de la data respingerii cererii. (3) Solicitantul aflat în situaţia prevăzută la alin. (2), nemulţumit de răspunsul primit, se poate adresa instanţei competente, conform legii. |
|
Capitolul III Procedura de acordare a menţinerii calităţii de titular Art. 6. Dosarul pentru acordarea menţinerii calităţii de titular va cuprinde în mod obligatoriu: - cerere adresată conducerii universităţii de către cadrul didactic; - curriculum vitae şi lista de lucrări cu referinţe exclusive la ultimii 5 ani calendaristici; - extras din procesul-verbal al şedinţei de departament în care s-a recomandat acordarea menţinerii calităţii de titular; - extras din procesul-verbal al şedinţei Consiliului facultăţii, în care s-a avizat acordarea menţinerii calităţii de titular; - situația financiară aprobată de Consiliul de administrație; - fișa de îndeplinire a standardelor minimale CNATDCU. |
Art. 6. Membrilor personalului didactic și de cercetare căroranu li se aprobă menţinerea calităţii de titular li se pot aplica prevederile art. 289 alin. (3) din Legea nr. 1/2011, modificată şi completată, referitoare laregimul de plată cu ora.
|
|
Art. 7. Dosarul va fi înaintat conducerii universităţii şi, dacă sunt îndeplinite condiţiile de la art. 6 și dacă există resursele financiare necesare confirmate de rector, conform art. 5 (2), va fi prezentat şi supus aprobării Senatului Universităţii ,,Dunărea de Jos”. |
Art. 7. Durata totală pentru care se acordă menţinerea calităţii de titulardepinde, în principal, de capacitatea de susţinere financiară a postului, precum şi de necesităţile didactice şi de cercetare reale ale facultăţilor şi departamentelor. |
|
Art. 8. Durata pentru care se acordă menţinerea calităţii de titulardepinde, în principal, de capacitatea de susţinere financiară a postului, precum şi de necesităţile didactice şi de cercetare reale ale facultăţilor şi departamentelor. Aceasta nu poate depăşi un an universitar, dar se poate prelungi anual în condiţiile prevăzute de prezenta metodologie. |
Se elimină |
|
Art. 9. Continuarea activităţii unui cadru didactic sau de cercetare după pensionare se poate acorda în conformitate cu alin. (3) al art. 289 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în condiţiile prevăzute de prezenta metodologie. |
Se elimină |
|
Art. 10. Reîncadrarea în funcţia de personal didactic a personalului didactic pensionat se poate face în conformitate cu alin. (7) al art. 289 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în condiţiile prevăzute de prezenta metodologie. |
Art. 8. (1) Prezenta Metodologie este valabilă începând cu 1 ianuarie 2021 şi se aplică şi cadrelor didactice şi de cercetare cărora li s-a menţinut anterior calitatea de titular sau au fost reîncadrate în funcţia de personal didactic, ulterior pensionării. (2) Prezenta Metodologie se aplică şi cadrelor didactice şi de cercetare care, la data intrării în vigoare a prezentei Metodologii, au aprobate cereri de menţinere a calităţii de titular sau de reîncadrare în funcţia de personal didactic pentru perioade mai mari de un an. Cadrele didactice şi de cercetare aflate în această situaţie vor solicita menţinerea calităţii de titular cu cel puţin 30 de zile înainte de terminarea anului pentru care li s-a aprobat anterior menţinerea calităţii de titular. (3) Dosarele, indiferent dacă sunt aprobate sau respinse, se vor depozita la arhiva Universităţii, unde vor fi păstrate minim 5 ani de la data aprobării/respingerii. (4) Nerespectarea de către solicitanţi a termenelor prevăzute de prezenta Metodologie conduce la decăderea acestora din dreptul de a mai solicita şi beneficia de menţinerea calităţii de titular pentru anul următor. Ulterior acestei perioade, solicitanţii pot formula cerere de reîncadrare în funcţia de personal didactic sau de cercetare, cu respectarea prevederilor prezentei Metodologii. (5) La data intrării în vigoare a prezentei Metodologii, se abrogă dispoziţiile contrare. |
|
Prezenta Metodologie a fost aprobată de Senat în ședința din data de 18 iunie 2015. |
Prezenta Metodologie a fost aprobată de Senat în ședința din data de __.__.2020. |
|
Propuneri privind completarea și actualizarea Cartei UDJG - 2024
În construcție