UGAL

 

ANUNŢ

 

IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că, în ziua de 14.10.2020, ora 12.00, la adresa publică
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a8a8ed650673b4802a8ca506c758cffca%40thread.tacv2/conversations?groupId=747caac4-0120-4095-9018-779fcc6b9682&tenantId=445e5699-60fa-4f59-8e7f-778197a4d740
va avea loc susţinerea publică online a tezei de doctorat intitulată:

„SISTEM EXPERT PENTRU RECUNOAŞTEREA IDENTITĂŢII DE CLASĂ A AMFETAMINELOR HALUCINOGENE”

elaborată de domnul NEGOIŢĂ A.P.C. CĂTĂLIN, în vederea atribuirii titlului ştiinţific de doctor în domeniul Inginerie industrială.

 

Comisia de doctorat are următoarea componenţă:
 

Președinte Prof. univ. dr. ing. Cătălin FETECĂU (CV)
Preşedintele Senatului - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Conducător de doctorat Prof. univ. dr. Mirela PRAISLER (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Referenți oficiali:   1. Prof. univ. dr. ing. Gheorghe NAGÎŢ (CV)
Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din laşi
2. Prof. univ. dr. ing. Remus ZĂGAN (CV
Universitatea Maritimă din Constanţa
3. Conf. univ. dr. Steluta GOSAV (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

Rezumatul tezei de doctorat

  • Rezumatul tezei de doctorat (în limbile română și engleză) poate fi consultat în cadrul Depozitului digital instituțional ARTHRA la adresa: http://www.arthra.ugal.ro/handle/123456789/2593;
  • Teza de doctorat în format tipărit poate fi consultată la biblioteca universității.

 

ANUNŢ

 

IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că, în ziua de 16.10.2020, ora 11.00, la adresa publică
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a96f9fef342b4436b8e6b8e36cbd2fed1%40thread.tacv2/conversations?groupId=2760c7ed-149d-429e-a7bd-c4b0daef93f3&tenantId=445e5699-60fa-4f59-8e7f-778197a4d740
va avea loc susţinerea publică online a tezei de doctorat intitulată:

CERCETĂRI PRIVIND SUDAREA MECANIZATĂ MAG-M ÎN CONDIŢII DE MONTAJ A ÎNVELIŞULUI NAVEI DE CERCETARE MARINĂ

elaborată de domnul FLORESCU M. ŞTEFAN-NABI, în vederea atribuirii titlului ştiinţific de doctor în domeniul Inginerie industrială.

 

Comisia de doctorat are următoarea componenţă:
 

Președinte Prof. univ. dr. ing. Cătălin FETECĂU (CV)
Preşedintele Senatului - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Conducător de doctorat Prof. dr. ing. Dănuţ MIHĂILESCU (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Referenți oficiali:   1. Prof. univ. dr. ing. lonelia VOICULESCU (CV)
Universitatea POLITEHNICA din Bucureşti
2. Prof. univ. dr. ing. Remus ZĂGAN (CV
Universitatea Maritimă din Constanţa
3. Prof. univ. dr. ing. Elena SCUTELNICU (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

Rezumatul tezei de doctorat

  • Rezumatul tezei de doctorat (în limbile română și engleză) poate fi consultat în cadrul Depozitului digital instituțional ARTHRA la adresa: http://www.arthra.ugal.ro/handle/123456789/2593;
  • Teza de doctorat în format tipărit poate fi consultată la biblioteca universității.

Proces verbal din data de 28.09.2020 privind consemnarea rezultatului pentru alegerea membrilor Consiliului pentru studiile universitare de doctorat al IOSUD-UDJG cu drept de vot pentru mandatul 2020-2024

Proces verbal din data de 28.09.2020 privind consemnarea rezultatului pentru alegerea studenţilor doctoranzi în Consiliul pentru studiile universitare de doctorat al IOSUD-UDJG pentru mandatul 2020-2024

Hotărâre de Senat nr. 115: aprobarea Metodologiei de desfășurare a procesului de constituire a Consiliului pentru studiile universitare de doctorat (CSUD) al IOSUD-UDJG și Calendarului aferent acestuia, pentru mandatul 2020-2024. (Anexa 1 și Anexa 2)

Anexa 1 la Hotărârea de Senat nr. 115: Metodologia de desfășurare a procesului de constituire a consiliului pentru studiile universitare de doctorat (CSUD) al IOSUD-UDJG, pentru mandatul 2020 - 2024

Anexa 2 la Hotărârea de Senat nr. 115: Calendarul de desfășurare a procesului de constituire a consiliului pentru studiile universitare de doctorat (CSUD) al IOSUD-UDJG pentru mandatul 2020 - 2024

Cerere pentru a deveni membru al Consiliului pentru studiile universitare de doctorat CSUD de la IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi [descarcă]

Cerere pentru student-doctorand pentru a deveni membru al Consiliului pentru studiile universitare de doctorat CSUD de la IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi [descarcă]

Declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informaţiilor prezentate în dosarul întocmit pentru a deveni membru al Consiliului pentru studiile universitare de doctorat CSUD de la IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi [descarcă]


 

ANUNŢ

 

IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că, în ziua de 29.09.2020, ora 10.00, la adresa publică: 
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a2d140add03064c668d989d45d9e7900c%40thread.tacv2/conversations?groupId=66640b70-0dae-4146-b910-39125657dee7&tenantId=445e5699-60fa-4f59-8e7f-778197a4d740
va avea loc susţinerea publică online a tezei de doctorat intitulată:

„CARACTERIZAREA PRIN TESTE DE TRACȚIUNE ȘI CHARPY A DOUĂ FAMILII DE AMESTECURI POLIMERICE PE BAZĂ DE PA6 ȘI PP”

elaborată de doamna  MUSTEAȚĂ C. ANDREEA-ELENA, în vederea atribuirii titlului ştiin­ţi­fic de doctor în domeniul  Inginerie mecanică.

 

Comisia de doctorat are următoarea componenţă:
 

Președinte Prof. dr. ing. Eugen-Victor-Cristian RUSU (CV)
Director CSUD - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Conducător de doctorat Prof. dr. ing. Lorena DELEANU (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Referenți oficiali:   1. Prof. dr. ing. Anton HADĂR (CV)
Universitatea Politehnica București
2. Prof. dr. ing. Sorin CĂNĂNĂU (CV
Universitatea Politehnica București
3. Prof. dr. ing. Mihaela BUCIUMEANU (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

Rezumatul tezei de doctorat

  • Rezumatul tezei de doctorat (în limbile română și engleză) poate fi consultat în cadrul Depozitului digital instituțional ARTHRA la adresa: http://www.arthra.ugal.ro/handle/123456789/2593;
  • Teza de doctorat în format tipărit poate fi consultată la biblioteca universității.

 

ANUNŢ

 

IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că, în ziua de 30.09.2020, ora 10.00, la adresa publică: 
https://teams.microsoft.com/l/message/19:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea./1600848746019?tenantId=445e5699-60fa-4f59-8e7f-778197a4d740&groupId=1bd20bf9-a74f-4ba8-a21a-dde56e50d267&parentMessageId=1600848746019&teamName=PREZENTARE%20ONLINE%20TEZA %20DE%20DOCTORAT%20COSTEL%20UNGUREANU%2C%2030.09.2020&channelName=General&createdTime=1600848746019
va avea loc susţinerea publică online a tezei de doctorat intitulată:

„STUDII PRIVIND CURGEREA CU SUPRAFAȚĂ LIBERĂ ÎN JURUL JONCȚIUNILOR

elaborată de domnul UNGUREANU I. COSTEL, în vederea atribuirii titlului ştiinţific de doctor în domeniul Inginerie mecanică.

 

Comisia de doctorat are următoarea componenţă:
 

Președinte Prof. dr. ing. Elena MEREUȚĂ (CV)
Prorector - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Conducător de doctorat Prof. dr. ing. Costel-lulian MOCANU (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Referenți oficiali:   1. Prof. dr. ing. Anton HADĂR (CV)
Universitatea Politehnica București
2. Prof. dr. ing. Ilare Bordeașu (CV
Universitatea „Politehnica” din Timișoara
3. Prof. dr. ing. Leonard DOMNIȘORU (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

Rezumatul tezei de doctorat

  • Rezumatul tezei de doctorat (în limbile română și engleză) poate fi consultat în cadrul Depozitului digital instituțional ARTHRA la adresa: http://www.arthra.ugal.ro/handle/123456789/2593;
  • Teza de doctorat în format tipărit poate fi consultată la biblioteca universității.


Reduceri pentru personalul universității de 20% pentru servicii de consultații clinice și imagistică medicală și 10% pentru servicii de laborator
Reduceri, în baza legitimației de serviciu, între 5 și 15%, diferențiată pentru fiecare grupă de teste.

Ofertele și discounturile oferite studenților Universității „Dunărea de Jos” din Galați

 

Nume partener Facilități oferite studenților/ angajaților UDJG Contact Logo

Artă

S.C. PANGRATI DESIGN Reducere 10% lucrări de artă decorativă, design, lucrări de artă plastică Telefon 1:
Telefon 2:
Web:
E-mail:
0727 249 167
0746 046 092
www.rolandpangrati.com
roland.pangrati @gmail.com

Auto - Taxi / Școală / Întreținere

La Bucșă
Spălătorie auto
Preț: 30 de lei interior exterior Adresă:

Telefon:

Sstrada Stadionului Nr. 5, in curtea Liceului cu program sportiv
0744 559 595
0754 980 452
la bucsa
S.C. AUTOMAN DRIVE S.R.L 
Școală auto
Reducere 10% din taxa de școlarizare. Telefon:
Facebook:
0740 091 061
Automan DRIVE
 
S.C. CENTRAL SRL
Service auto
Se aplică o reducere de 10% la serviciile de manoperă Telefon:
Adresă:
0744776845
Galați, str. Crizantemelor, nr. 2A
S.C. DALSIMCAR SRL Vânzări piese schimb auto și utlilaje. 10 % discount din prețul produselor. Adresă:
Telefon:
E-mail:
Str. Stelei nr. 26
0236 497 201
office @dalsimcar.ro
S.C. SMART SMR HUZ SRL
(Taxi 949 Galați)
Transportul în regim taxi la un tarif preferențial de 2,19 lei/km Telefon:
Web:
E-mail: 

Facebook:
Instagram:
iOS App:
Android :
0236 949
taxismart.ro
taxi949galati @gmail.com
Taxi 949 Galați 
Taxi 949 
Taxi 949 iOS  
Taxi 949 Android
SC GAB CAR CARAGE SRL
Service auto
Se aplică o reducere de 10% la serviciile de manoperă Telefon: 0742080681

Beauty / Întreținere corporală

S.C. AMAZING SKIN SRL - Epilare definitivă laser: 30% discount
- Remodelare corporală: la pachetul de 6 ședințe, beneficiați de 2 ședințe gratis
- Oferte personalizate cu ocazia diferitelor campanii desfășurate de Amazing Skin Galați
Telefon:
Facebook:
0732 787 118
Amazing Skin Galati
S.C. ARMONY VEEDA SRL (Art Terapy) Discount de la prețul de 200 de lei ședința (50 de minute) la 130 lei Adresă: 

Telefon:
E-mail:
Str. Traian nr. 136 Bl. A3 Sc. 2 Parter
0770 906 080
office @artaterapiei.ro
S.C. BATEC STUDIO SRL Reducere de 20% la servicii, reducerea nu se aplică produselor folosite  Telefon: 0754 422 561
S.C. InterBeauty MD
(InterBeauty Clinic)
Discount 15% la pachete estetică corporală, epilare definitivă cu laser, servicii kinetoterapie și recuperare, acordat studenților precum și angajaților UDJG. Din acest pachet de discount nu fac parte serviciile de masaj de recuperare, anticelulitic și relaxare. Adresă: 

Telefon:
Web:
E-mail: 
Facebook:
Bd. Siderurgiștilor, nr. 15, bl.
SD10A, parter
0755 783 981
www.interbeauty.ro
office @interbeauty.ro
InterBeauty 
 
S.C. MON CHARME SRL Reducere de 10% la lista de servicii afișată în salon Telefon:
E-mail: 
Facebook:
0745 758 782
office @moncharme.ro
Mon Charme

Fashion

S.C. INFASHIONMODG SRL Reducere 10% din prețul de manoperă Telefon:
Facebook:
E-mail:
0746 046 092
Julianne Boutique
julianne.boutique @yahoo.com
S.C. MURPHY SRL  IDENTITY Reducere de 15% la toate articolele Telefon:
Web:
0372 906 457
www.manidentity.ro

Fitness

FITNESS ONE GYM Discount 30% din pretul de abonament lunar -  fitness nelimitat Adresă:
Telefon:

E-mail:
Str. Nicolae Bălcescu, nr.24A
0336 401 941
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
S.C. BE MAX FIT SRL-D Reducere de 20% la toate serviciile, cu excepția celor care fac parte din alte promoții Telefon:
E-mail:
Facebook:
0748 039 333
contact @maxfitness.ro
Max Fit
S.C. INTERSPORT SRL,
(Cluburi Fitness EliteGym Galați și Brăila)
- Pachet fitness STUDENT Nelimitat lunar (interval 07:30 - 15:00) - 79 lei acces;
- Discount 10% pachete fitness și discipline (discount valabil în afara intervalului 07:30 - 15:00)

Adresă:

Telefon:
Facebook:

Adresă:

Telefon:

Facebook:
Web:
E-mail: 
Galați:
Str. Domnească, nr 24
Winmarkt Modern
0742 582 983
EliteGym Galați
Brăila:
str. Mihai Eminescu nr. 90,
Winmarkt
0771 731 695
EliteGym Brăila 
office @elitegym.ro
www.elitegym.ro
S.C. NATURAL TURN SRL
(Clubul de dans sportiv Phoenix)
Reducere de 25% la orice abonament Telefon:
E-mail:
Facebook:
0744 485 102
dgeoregeadrian @yahoo.com Clubul de Dans Sportiv Phoenix

Financiar

S.C. EUROTED CONSULT SRL  10% reducere la serviciile de consultanță oferte - fonduri europene    
PROKONT FINANCIAL DATA SRL  Reducere între 10% și 20% în funcție de serviciile accesate Telefon:
E-mail: 
0744 280 164
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Floristice

AVANT GARDEN - Reducere 10% din valoarea produsului final pentru produsele aflate în stoc.
- Pentru comenzi mai mari de 600 de lei este necesară o precomandă cu 7 zile înainte și achitarea unui avans de 50%
Adresă:  Telefon:
Tel. mobil:
Web:
E-mail: 
Facebook:
Str. Domnească, nr. 61, Bl. A1 
0374 641 194
0742 070 993
www.florariegalatibraila.ro 
contact @florariegalatibraila.ro Avant Garden flowers and gifts
FLORĂRIA QUEEN Discount 20% din prețul total Adresă:



Telefon:
Calea calarasilor nr.41 ( langa tribunal), Brăila
Bulevardul Independenței colț cu str Mihai Eminescu, Brăila
0748 890 340

Food & Bar & Entertainment

Restaurant BIO Casa Gustului Discount 20% din valoarea notei, cu excepția "mic dejun all inclusive"
Discount 15% pentru plata cu cardul
Adresă:
Telefon:
Str Arieșului nr. 1
0773 737 737
Tea World Discount 10% din prețul ceaiurilor Adresă:

Telefon:
Facebook:
Web:
Str Brăilei nr. 58,
stația “Agenția CFR”
0741 203 206
teaworld / lumeaceaiului 
www.teaworld.ro
DROSTER Kebab (fast food) Discount 20% Adresă:
Telefon:
Str. Traian 67
0741 360 627
LION KING (fast food) Discount 15% din cuantumul notei Adresă:
Telefon:
Calea calarasi nr 30, Brăila
0725 126 197
BUSHI IZAKAYA 15% discount din prețul total al notei de plata Adresă: 

Telefon:
Strada Brăilei 142 (lângă Banca Transilvania)
0758 606 368
Restaurant BELLA VITA Reducere de 10% din valoarea notei de plată, la plățile numerar. Adresă:  Telefon: Str. Dr. Alexandru Carnabel 39A
0336 401 862
S.C. CORE CONCEPT DESIGN S.R.L.
(C House Lounge Cafe)
Reducere 10% la orice serviciu/produs Telefon:
E-mail:
Facebook:
0758 660 686
chouse.galati @yahoo.ro
C House Lounge Cafe
DAN MUSIC SRL Reducere  de 20%  Telefon:
Web:
0744 551 000
www.danmusic.ro
S.C. EST POINT ENTERPRISE SRL (PUB 45’ PUB)   Reducere 5% Adresă:  Telefon: Facebook: Str. Unirii, nr.78, Brăila
0771 057 365
Pub 45
S.C. EVOTUD CMC SRL
(Boutique Le Marche)
Reducere 10% la achiziționarea oricăror produse Adresă:
Telefon
:
E-mail: 

Facebook:
Str. Domnească nr. 22
0744 832 779
lemarche @yahoo.com
Boutique Le Marche
LIKE GARDEN PUB Reducere 20% din cuantumul notei de plata în zilele de luni, marți, miercuri și joi. Adresă:
Telefon
:
E-mail:
Str. Vasile Alecsandri nr. 1
0734 316 216
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
S.C. MIX 365 SRL 
(Club Infinity)
Accesul GRATUIT (cu excepția evenimentelor organizate de terți) Telefon:
Facebook:
0748 551 545
Club Infinity Galati
UNO BELLA TRATORIA Reducere 10% la toate produsele Telefon:
Web:
E-mail: 
0745 610 559
www.bella-italia.ro
Bella Italia Romania

Legislative - Avocatură / Notariale

Cabinet Avocatură ,,BĂDUCĂ MARIAN" Reducere 20% la serviciile de asistență, consultanță și reprezentare Telefon:
E-mail: 
0756 917 240
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Cabinet Individual Avocat ,,CĂLDĂRARU FLORIN MIRCEA”  Reducere 15% la serviciile de asistență, consultanță și reprezentare Adresă:
Telefon:

E-mail: 
Str. I.L. Caragiale, nr. 6
0723 292 689
caldadaruflorin @gmail.com
CIA NECULA CRISTINA RUXANDA Reducere 30% la toate onorariile Telefon:
Tel./Fax:
E-mail: 
0743 232 152/0760 280 580
0236 472 032
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Societatea Profesională Notarială MARINA CLAUDIU CORNELIU și de SMET CRINA ALINA  Negocierea onorariului conform legislației de la caz la caz. Telefon:
Tel. mobil:
E-mail:
0723 234 772
0236 475 777
bnpmarina @yahoo.com
 

Librării / Publicitate

S.C. ECOPRINT PBLICITATE SRL Reducere de 10% la orice serviciu Telefon:
Facebook:
0723 610 847
Ecoprint
S.C. SEDCOMLIBRIS SA
(Alexandria Librării)
Reducere de 10% la toate articolele din portofoliu, cu excepția celor care fac parte din alte promoții Telefon:
Web:  Facebook:
0734 738 923
www.librariilealexandria.ro 
Alexandria Librării
S.C. TEONICK EXIM SRL Reducere de 10% pentru copertele de licență E-mail: 
Facebook:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. Librăria Teonick

Medicale - Analize / Fizioterapie / ORL / Medicina muncii / Stomatologie

Cabinet stomatologic 
SC IMPLANTOART DENTAL CENTER SRL
- Dr. George Panaite
Discount 25% Adresă:
Telefon:


E-mail:

Str Minervei, Bl DL 2, Sc 2, Ap 38
0770 774 886
0740 822 169
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
CMI CODREANU CORNELIU

CMI CODREANU MARGARETA
Reducere de 20% pentru serviciile medicale (consultații și eventualele investigații medicale suplimentare) de la momentul consultării Telefon:
Tel. mobil:
0236 410 738
0723.095397
FIZIOACTIV SRL Reducere 25% la orice serviciu  Adresă:

Telefon:

Tel. mobil:
Web:
Facebook:
E-mail: 
Bd. Brăilei, bl. B6, parter (lângă Trei Star)
0336 911
0771 083 130
www.terraclinique.ro
Terra Clinique
programari @terraclinique.ro
S.C. GALMEDMUN SRL Reducere 30% la produsele și serviciile proprii Telefon:
Facebook:
Web:
0744 876 251
Medicina Muncii Galati
www.galmedmun.ro
S.C. KINETIC FIRST S.R.L Reducere de 20% la servicii Telefon:
E-mail: 
0728 897 028 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
S.C. PROTEST DIAGNOSTIC SRL Reducere 15% la serviciile proprii Telefon:
Tel. mobil:
Facebook:
Web:
E-mail:
0236 490 141
0728 273 114
Laborator Protest Diagnostic 
www.protestdiagnostic.com.ro
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Optica medicală

S.C. MALAGA IMPEX SRL prin Haritver Dahlia Consultație optometrică gratuită și 20% discount la orice comandă lansată în magazin Telefon:
Tel. mobil: E-mail: 
0239 612 937
0787 639 610
opticamalaga.br @gmail.com
S.C. OPTICALMED REIN SRL 
(cabinet oftalmologic)
- Reducere 50% la toate lentilele de stoc (Inclusiv la lentielele cu protecție pentru calculator)
- Reducere 25% la toată gama de rame de ochelari cu excepția brandului Vogue   Precizări:
- Reducerile se vor aplica și în cazul în care există deja o rețetă de ochelari din orice altă unitate/cabinet medic oftalmolog.
- În cazul achiziției ochelarilor din cabinetul nostru, stabilirea de dioptrii și consultanță este oferită gratuit.
- Grila de discount este disponibilă atât pentru studenți cât și pentru angajații Universității.
Adresă:
Telefon:
Web:
Facebook:
Str. Saturn nr. 6
0336 405 405
www.opticalmed.ro 
OpticalMed
OPTO TAVI SRL
(cabinet oftalmologic)
- Discount 50% din manopera 
- Discount 10% pentru ramele brand internațional
- Discount 15% pentru ramele celorlalți producători 
- Discount la lentile de 10 - 15 - 20% față de prețul de catalog în funcție de producător 
- Pachet student/student - la 4 perechi de lentile achiziționate, a 5-a pereche este gratuită (lentile organice cu antireflex ,+/-3sf ~+/-2 cyl)
- Discount pt lentilele organice Essilor orma crizal prevencia (cu filtru P.C. ) de 45-50% în funcție de rama achiziționată. Oferta este valabilă dacă ochelarul este achiziționat integral din magazinul nostru (rama +lentile) Pentru cei care nu achiziționează ramele din magazinul nostru, discountul pt lentile va fi de 10% față de prețul de catalog 
- La aniversare studentul/profesorul beneficiază de 10% discount în plus față de oferta existenta (oferta este valabilă pe toată perioada lunii aniversare) 
- Consultații optometrice gratuite (pentru stabilirea dioptriei) la achiziționarea ochelarilor din magazinul nostru
Adresă: Str. Domneasca nr. 45  

Medicină veterinară

VETFARMA NUTRITION SRL Reducere 10% la toate produsele Adresă:
Telefon:
Str. Tecuci, nr. 53
0742 978 299

Mobilă / Amenajări interioare / Bricolaj

S.C. DIAMSES SRL  Reducere 7% la manoperă și 3% la materiale electrice Adresă: 
Telefon:
Fax:
Web:

E-mail: 
Facebook:
Str. George Coșbuc, nr. 214 
0722 824 360
0236 473 880
www.electric-diamses.ro
electricdiamses @yahoo.com
Diamses
S.C. ECO TERMIK CONFORT MDC SRL  Reducere 12% la toate produsele și serviciile Adresă:  Telefon:
E-mail: 
Str. Domnească, nr. 18, Bl. E
0728 242 428
ecotermik @yahoo.com
S.C. STAER INTERNATIONAL SA Reducere 1% la achiziționarea oricăror produse Telefon:
Facebook:
Web:
E-mail:
0236 406 209
Staer.ro
www.staer.ro
info @staer.ro
SC VIOPINT SERV SRL Reducere 10% la manoperă Contact:
Telefon:
Adresă:



E-mail:
Ing. Pintilie Viorel-Vasile
0336 401 237
Str. Milcov nr.13, în incinta Grupului Școlar "Gh. Asachi", lângă cantină, intrarea dinspre str. Aurel Vlaicu
viopintserv @yahoo.com

Traduceri

URBANSCHI ANIELA I.I. Tarif perceput: RO-EN, EN-RO, RO-FR, FR-RO 15 lei/pagina. Telefon:
E-mail: 
0743 017 452
aniela.urbanschi @gmail.com

Turism

CAMPO EURO CLUB SRL
Camping în Delta Dunării
Reducere de 10% din cunatumul cazării, cu excepția taberelor studențești din cadrul programului MTS Web:
E-mail: 
ro.campoeuroclub.ro
office @campoeuroclub.ro
S.C. DUNĂREA SA
(
Hotel Galați Centrum)
Reducere de 10% la servicii Adresă:
Telefon:
Fax: 
E-mail: 
Web:
Facebook:
Str. Nicolae Bălcescu, nr. 1
0731 840 500
0236 461 050 secretariat @galtour.ro
www.galtour-dunarea.ro
Galtour Dunarea
SC GALTOUR SRL Reducere de 5% din comisionul agenției de turism la toate pachetele turistice achizitionate Telefon:
Fax: 
E-mail: 

Web: 
Facebook:
0236 460 704
0236 413 172
turism @galtour.ro
www.galtourtravel.ro
Agenția de Turism Galtour
S.C. HAI LA DRUM SRL Reduceri personalizate și vouchere cadou (în valoare de 30 lei) pentru utilizarea tichetelor de vacanță în agenție Telefon:
E-mail: 
Web:
Facebook:
0336 401 535
office @hailadrum.com www.hailadrum.ro
Agenția Hai La Drum


 

ANUNŢ

 

IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că, în ziua de 18.09.2020, ora 12.00, la adresa publică: 
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ab3753132db314635ac65e4121c5d380f%40thread.tacv2/conversations?groupId=b4d9abb2-cb9f-4261-a6bf-bc247cb5df6f&tenantId=445e5699-60fa-4f59-8e7f-778197a4d740
va avea loc susţinerea publică online a tezei de doctorat intitulată:

„IDIOMS THROUGH TIME AND TECHNOLOGY. THE SIGNATURE OF A CULTURE”
„EXPRESII IDIOMATICE PRIN TIMP ȘI PROGRES TEHNOLOGIC. SEMNĂTURA UNEI CULTURI”,

elaborată de domnul MARDARC.IULIAN, în vederea atribuirii titlului ştiin­ţi­fic de doctor în domeniul  Filologie.

 

Comisia de doctorat are următoarea componenţă:
 

Președinte Prof. univ. dr. Eugenia-Simona ANTOFI (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Conducător de doctorat Prof. univ. dr. Elena CROITORU (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Referenți oficiali:   1. Prof. univ. dr. Rodica-Ioana DIMITRIU (CV)
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
2. Prof. univ. dr. Elena BONTA (CV
Universitatea „Vasile Alecsandri” din Bacău
3. Prof. univ. dr. Mariana NEAGU (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

Rezumatul tezei de doctorat

  • Rezumatul tezei de doctorat (în limbile română și engleză) poate fi consultat în cadrul Depozitului digital instituțional ARTHRA la adresa: http://www.arthra.ugal.ro/handle/123456789/2593;
  • Teza de doctorat în format tipărit poate fi consultată la biblioteca universității.

 

ANUNŢ

 

IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că, în ziua de 25.09.2020, ora 12.00, la adresa publică: 
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3ad3b7150da19041248dcaa6c7762e2073%40thread.tacv2/conversations?groupId=91b67458-a70f-49c0-a357-d60b77856282&tenantId=445e5699-60fa-4f59-8e7f-778197a4d740
va avea loc susţinerea publică online a tezei de doctorat intitulată:

„TRANSLATING THE CIVIL ENGINEERING LANGUAGE”
„TRADUCEREA LIMBAJULUI FOLOSIT ÎN INGINERIA CIVILĂ”

elaborată de doamna OMET M. LILIANA-FLORENTINA (RICINSCHI), în vederea atribuirii titlului ştiin­ţi­fic de doctor în domeniul  Filologie.

 

Comisia de doctorat are următoarea componenţă:
 

Președinte Prof. univ. dr. Nicoleta IFRIM (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Conducător de doctorat Prof. univ. dr. Elena CROITORU (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Referenți oficiali:   1. Prof. univ. dr. Daniel DEJICA-CARȚIȘ (CV)
Universitatea Politehnica Timișoara
2. Conf. univ. dr. Teodora GHIVIRIGĂ (CV
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
3. Prof. univ. dr. Gabriela DIMA (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

Rezumatul tezei de doctorat

  • Rezumatul tezei de doctorat (în limbile română și engleză) poate fi consultat în cadrul Depozitului digital instituțional ARTHRA la adresa: http://www.arthra.ugal.ro/handle/123456789/2593;
  • Teza de doctorat în format tipărit poate fi consultată la biblioteca universității.

 

Varianta actuală - Anexa 6 la HS nr. 39/18.6.2015

 

METODOLOGIE

privind modul de menținere a calității de titular,

de continuare a activității unui cadru didactic sau

de cercetare după pensionare, precum și de reîncadrare în funcția de personal didactic a personalului didactic pensionat

 

Varianta propusă de Senatul universitar Octombrie 2020

 

METODOLOGIE

privind menținerea calității de cadru didactic sau de cercetare titular după împlinirea vârstei standard de pensionare şi reîncadrarea în funcţia de personal didactic a personalului didactic pensionat

 

            Observații

Capitolul I

Dispoziţii generale

Art. 1. Menţinerea calităţii de titular în învăţământ şi/sau în cercetare se poate acorda în conformitate cu alin. (6) al art. 289 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare.

 

 

 

Art. 1.

(1) Prezenta metodologie descrie etapele, criteriile și procedura aplicate în Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați în vederea menținerii calității de titular pentru cadrele didactice sau de cercetare care au împlinit vârsta standard de pensionare, respectiv reîncadrarea în funcţia de personal didactic a personalului didactic pensionat. Vârsta standard de pensionare a cadrelor didactice şi de cercetare din învăţământul superior este de 65 de ani.

(2)Menţinerea calităţii de titular în învăţământ pentru cadrele didactice sau de cercetare care au împlinit vârsta standard de pensionare, se face pe baza evaluării anuale a performanţeloracademice şi în conformitate cu prevederile art. 289 alin. (3) şi (6) din Legea nr. 1/2011 a educaţiei naţionale, cu modificările si completările ulterioare, coroborate cu prevederile art. 82 alin. (4) şi urm. din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii republicat, cu modificările şi completările ulterioare şi ale art. IV pct. 21 alin. (4) din OUG nr. 96/2018 privind prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative aprobată prin Legea nr. 93/2019.

(3)Reîncadrarea în funcţia de personal didactic a personalului didactic pensionat se poate face în conformitate cu art. 289 alin. (6) şi urm. din Legea 1/2011 a educaţiei naţionale, cu modificările şi completările ulterioare, în condiţiile prevăzute de prezenta metodologie.

 

Art. 2.Menţinerea calităţii de titular în învăţământ şi/sau în cercetare se acordă în funcţie de performanţa profesională a cadrului didactic, de strategia managerială a universităţii, de resursele financiare existente şi numai dacă nu se pot acoperi normele cu titulari.

 

 

Art. 2.

(1) Prevederile prezentei metodologii se aplică membrilor personalului didactic și de cercetare care au împlinit vârsta standard de pensionare de 65 de ani.

(2) Dacă împlinirea vârstei de 65 de ani are loc pe parcursul anului universitar în curs, membrii personalului didactic și de cercetare pot fi remuneraţi în regim de plata cu ora, la cerere, până la sfârșitul anului universitar sau pot formula cerere de menţinere a calităţii de titular până la sfârşitul anului universitar, în condiţiile prezentei metodologii.

(3) Prin excepţie de la prevederile alin. (2), personalul didactic şi de cercetare care împlineşte vârsta de 65 de ani pe parcursul anului universitar, poate formula cerere de menţinere a calităţii de titular în condiţiile art. 32 din Contractul colectiv de muncă la nivel de grup de unităţi din sectorul de activitate învăţământ superior, înregistrat la Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale cu nr. 716/10.07.2019 şi la Ministerul Educaţiei Naţionale cu nr. 9201/05.07.2019. Cererile astfel formulate se depun la registratura universităţii în termen de 5 zile lucrătoare de la data luării la cunoştinţă a deciziei de respingere a solicitării de menţinere a calităţii de titular.

(4)Menținerea calităţii de titular în învățământ pentru categoriile de personal didactic şi de cercetare, după împlinirea vârstei de 65 de ani, se poate realiza numai dacă situația financiară a universității permite acest lucru şi numai în cazul în care normele didactice și de cercetare nu pot fi acoperite de personalul didactic şi de cercetare titular existent care nu a împlinit vârsta standard de pensionare.

 

Capitolul II

Menţinerea calităţii de titular

              

Art. 3.

(1) Menţinerea calităţii de titular se poate acorda, de regulă, cadrelor didactice care au statutul de profesor sau de conferenţiar.

(2) Menţinerea calităţii de titular se poate acorda, cu prioritate, membrilor titulari şi membrilor corespondenţi ai Academiei Române sau ai Academiilor organizate pe ramuri de ştiinţe.

 

Art. 3.

(1) Condiţiile necesare pentru menţinerea calităţii de titular pentru personalul didactic și de cercetarecare a împlinit vârsta standard de pensionare de 65 de ani sunt:

a)  Neafectarea constituirii normelor didactice și de cercetare pentru personalul didactic şi de cercetare titular care nu a împlinit vârsta standard de pensionare precum și a organizării de concursuri didactice;

b)  Existența volumului de activități didactice și de cercetare care să permită constituirea unui post didactic aferent specializării și competențelor solicitantului;

c) Solicitantul îndeplinește standardeleminimale CNATDCU aflate în vigoare, corespunzătoare gradului didactic, în domeniul de doctorat în care activează şi minim 25% din punctajul obţinut, prin raportare la standardele minimale CNATDCU, este realizat în ultimii 5 ani anteriori formulării cererii.

(2) Sunt exceptate de la prevederile alin. (1) lit. c) cadrele didactice şi de cercetare care sunt membrii de orice fel ai Academiei Române sau ai Academiilor organizate pe ramuri de ştiinţe ori sunt membrii ai Sfântului Sinod în înţelesul art. 12 alin. (1) Secţiunea I – Organisme centrale deliberative, lit. A. Sfântul Sinod din Statutul pentru organizarea şi funcţionarea Bisericii Ortodoxe Române recunoscut prin HG nr. 53/16.01.2008.

 

Art. 4. Pentru menţinerea calităţii de titular, cadrul didactic trebuie să demonstreze o performanţă ştiinţifică corespunzătoare în ultimii 5 ani de activitate, concretizată în granturi de cercetare sau în lucrări de referinţă publicate în edituri şi reviste de specialitate cu prestigiu recunoscut, în conformitate cu rigorile impuse de standardele CNATDCU aferente domeniului în care activează.

 

Art. 4.

(1) Membrii personalului didactic și de cercetare prevăzuți la art. 1 alin. (2) şi (3), care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. a) - c) din prezenta metodologie şi doresc menţinerea calităţii de titular sau, după caz, reîncadrarea înfuncţia de personal didactic, trebuie să depună la registratura universităţii, cu minim 30 de zile înainte de împlinirea vârstei standard de pensionare, respectiv cu minim 120 de zile înainte de data începerii noului an universitar, un dosar care va conține:

a) Cerere adresată Rectorului universitătii, prin care solicită continuarea activității didactice în anul universitar respectiv/următor, în calitate de cadru didactic titular ori, după caz, reîncadrarea în funcţia de personal didactic;

b) Curriculum vitae, semnat pe fiecare pagină;

c) Fișele de autoevaluare pentru ultimii 5 ani anteriori anului în care se solicită menţinerea calităţii de titular ori reîncadrarea în funcţia de personal didactic, semnate, pe fiecare pagină, de solicitant şi de directorul de departament;

d) Fișa de îndeplinire a standardelor minimale CNATDCU aflate în vigoare, corespunzătoare domeniului de doctorat în care activează, însoţită de dovezi ale îndeplinirii acestora;

e) dovada calității de academician sau demembru al Sfântului Sinod, dacă este cazul.

(2) Consiliul Departamentului analizează dosarul şi, ulterior, elaborează un raport privind respectarea condițiilor prevăzute la art. 3 din prezenta Metodologie, atât prin prisma necesităților departamentului şi posibilitatea asigurării normei didactice a solicitantului, în conformitate cu legislația în vigoare, cât şi, cel puţin, prin prisma următorului criteriu:

a) Performanţa profesională a solicitantului – media aritmetică a punctajelor totale din fişele de autoevaluare din ultimii 5 ani anteriori formulării cererii să fie mai mare decât media aritmetică a punctajelor  de la nivelul facultăţii, din cei 5 ani, corespunzător gradului didactic deţinut de solicitant.

(3) Dosarul candidatului şi raportul elaborat de Consiliul Departamentului vor fi transmise, prin e-mail, membrilor departamentului din care face parte solicitantul.

(4) Directorul de departament va convoca o şedinţă în care va solicita membrilor departamentului să îşi exprime, prin vot secret, opţiunea cu privire la menţinerea calităţii de titular, respectiv de reîncadrare în funcţia de personal didactic a solicitantului. Rezultatul votului membrilor departamentului va fi consemnat în procesul verbal al şedinţei şi un extras al acestuia va fi ataşat dosarului solicitantului şi înaintat spre avizare Consiliului facultăţii. Procedura votului secret în situaţia stării de urgenţă, a stării de alertă ori a altor situaţii similare, ulterioare ori determinate de acestea va fi stabilită de directorul de departament, după consultarea membrilor acestuia, cu respectarea dispoziţiilor legale în vigoare. Şedinţele se pot organiza şi în aer liber, cu respectarea distanţării sociale şi a altor măsuri de protecţie individuală, dacă acest lucru este necesar.

(5) Consiliul facultăţii avizează cererea prin vot secret. Avizul Consiliului facultăţii este obligatoriu. Dacă avizul Consiliului facultăţii este favorabil, dosarul va fi completat cu extrasul din procesul verbal al şedinţei şi va fi înaintat Consiliului de Administraţie.În situaţiile prevăzute la alin. (4), procedura votului secret va fi stabilită de decanul facultăţii.

(6)Consiliul de Administraţie analizează dosarul prin raportare la politica instituţională-financiară a universităţii. Dacă acordă aviz favorabil, Consiliul de Administraţie va stabili nivelul salariului ce urmează a fi acordat solicitantului, corespunzător gradului didactic deţinut de acesta, cu respectarea dispoziţiilor legale în vigoare, conform vechimii în muncă şi a vechimii în învăţământ a solicitantului. Consiliul de Administraţie avizează cererea prin vot deschis.

(7) Dosarele avizate favorabil de Consiliul de Administraţie vor fi transmise spre dezbatere Senatului universitar împreună cu un extras al procesului verbal de şedinţă, care va conţine şi salariul stabilit pentru solicitant.

(8) Comisia de specialitate a Senatului universitar analizează dosarele primite, elaborează propuneri cu privire la acestea și le remite spre aprobare plenului Senatului.

(9) Analizând propunerile făcute de Consiliul de Administraţie, în condiţiile legii, ale Cartei universitare şi ale prevederilor prezentei Metodologii, Senatul universitar poate decide, după caz, încetarea raporturilor de muncă sau respingerea cererii de reîncadrare, menţinerea calităţii de titular a solicitantului, până la sfârşitul anului universitar ori pentru un nou an universitar ori reîncadrarea în funcţia de personal didactic, cu posibilitatea prelungirii anuale, în condiţiile art. 3 din prezenta Metodologie.

(10) În baza Hotărârii Senatului universitar, Rectorul va emite o decizie de menținere a calității de titular a solicitantului sau de reîncadrare în funcţia de personal didactic, în funcţie de situaţie. Decizia Rectorului este comunicată imediat solicitantului şi directorului departamentului din care face parte acesta.

(11) Dosarele incomplete nu vor fi avizate, iar dosarele neavizate/neaprobate la un anumit nivel nu se transmit mai departe.

(12) La solicitarea oricărei persoane interesate, dacă se constată existenţa unor vicii de procedură, Rectorul universităţii, cu avizul Direcţiei Juridice şi Resurse Umane, va dispune reluarea procedurilor.

 

Art. 5.

(1) Menţinerea calităţii de titular se face numai la recomandarea departamentului de care aparţine cadrul didactic respectiv, cu avizul Consiliului facultăţii, cu aprobarea Senatului Universităţii ,,Dunărea de Jos”.

(2) Sustenabilitatea financiară a postului trebuie confirmată de către rector.

Art. 5.

(1) Cadrele didactice și de cercetare cărora li s-a menţinut calitatea de titular sau care au fost reîncadrate în funcţia de personal didactic vor fi incluse în statele de funcţii şi vor avea toate drepturile şi obligaţiile prevăzute de legislaţia în vigoare şi de reglementările interne ale UDJG, ce decurg din calitatea depersonal didactic titular în învățământul superior.

(2) În situaţia respingerii cererii de menţinere a calităţii de titular ori, după caz, a reîncadrării în funcţia de personal didactic, Rectorul universităţii va emite o decizie motivată, ce va fi comunicată solicitantului în maxim 30 de zile calculate de la data respingerii cererii.

(3) Solicitantul aflat în situaţia prevăzută la alin. (2), nemulţumit de răspunsul primit, se poate adresa instanţei competente, conform legii.

 

Capitolul III

Procedura de acordare a menţinerii calităţii de titular

Art. 6. Dosarul pentru acordarea menţinerii calităţii de titular va cuprinde în mod obligatoriu:

- cerere adresată conducerii universităţii de către cadrul didactic;

- curriculum vitae şi lista de lucrări cu referinţe exclusive la ultimii 5 ani calendaristici;

- extras din procesul-verbal al şedinţei de departament în care s-a recomandat acordarea menţinerii calităţii de titular;

- extras din procesul-verbal al şedinţei Consiliului facultăţii, în care s-a avizat acordarea menţinerii calităţii de titular;

- situația financiară aprobată de Consiliul de administrație;

- fișa de îndeplinire a standardelor minimale CNATDCU.

 

 

 

Art. 6.

Membrilor personalului didactic și de cercetare căroranu li se aprobă menţinerea calităţii de titular li se pot aplica prevederile art. 289 alin. (3) din Legea nr. 1/2011, modificată şi completată, referitoare laregimul de plată cu ora.

 

 

Art. 7. Dosarul va fi înaintat conducerii universităţii şi, dacă sunt îndeplinite condiţiile de la art. 6 și dacă există resursele financiare necesare confirmate de rector, conform art. 5 (2), va fi prezentat şi supus aprobării Senatului Universităţii ,,Dunărea de Jos”.

Art. 7.

Durata totală pentru care se acordă menţinerea calităţii de titulardepinde, în principal, de capacitatea de susţinere financiară a postului, precum şi de necesităţile didactice şi de cercetare reale ale facultăţilor şi departamentelor.

 

Art. 8. Durata pentru care se acordă menţinerea calităţii de titulardepinde, în principal, de capacitatea de susţinere financiară a postului, precum şi de necesităţile didactice şi de cercetare reale ale facultăţilor şi departamentelor. Aceasta nu poate depăşi un an universitar, dar se poate prelungi anual în condiţiile prevăzute de prezenta metodologie.    

Se elimină

 

Art. 9. Continuarea activităţii unui cadru didactic sau de cercetare după pensionare se poate acorda în conformitate cu alin. (3) al art. 289 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în condiţiile prevăzute de prezenta metodologie.

Se elimină

 

Art. 10. Reîncadrarea în funcţia de personal didactic a personalului didactic pensionat se poate face în conformitate cu alin. (7) al art. 289 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în condiţiile prevăzute de prezenta metodologie.

Art. 8.

(1Prezenta Metodologie este valabilă începând cu 1 ianuarie 2021 şi se aplică şi cadrelor didactice şi de cercetare cărora li s-a menţinut anterior calitatea de titular sau au fost reîncadrate în funcţia de personal didactic, ulterior pensionării.

(2) Prezenta Metodologie se aplică şi cadrelor didactice şi de cercetare care, la data intrării în vigoare a prezentei Metodologii, au aprobate cereri de menţinere a calităţii de titular sau de reîncadrare în funcţia de personal didactic pentru perioade mai mari de un an. Cadrele didactice şi de cercetare aflate în această situaţie vor solicita menţinerea calităţii de titular cu cel puţin 30 de zile înainte de terminarea anului pentru care li s-a aprobat anterior menţinerea calităţii de titular.

(3) Dosarele, indiferent dacă sunt aprobate sau respinse, se vor depozita la arhiva Universităţii, unde vor fi păstrate minim 5 ani de la data aprobării/respingerii.

(4) Nerespectarea de către solicitanţi a termenelor prevăzute de prezenta Metodologie conduce la decăderea acestora din dreptul de a mai solicita şi beneficia de menţinerea calităţii de titular pentru anul următor. Ulterior acestei perioade, solicitanţii pot formula cerere de reîncadrare în funcţia de personal didactic sau de cercetare, cu respectarea prevederilor prezentei Metodologii.

(5) La data intrării în vigoare a prezentei Metodologii, se abrogă dispoziţiile contrare.

 

Prezenta Metodologie a fost aprobată de Senat în ședința din data de 18 iunie 2015.

Prezenta Metodologie a fost aprobată de Senat în ședința din data de __.__.2020.

 

Descarcă documentul




În construcție


Subcategorii

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email