UGAL

Nr. crt. Numele și prenumele Facultatea
CADRE DIDACTICE
1. Prof. dr. ing. FETECĂU Cătălin - Președintele Senatului Inginerie
2. Prof. dr. ing. POPESCU Florin
3. Prof. dr. ing. POTECAȘU Florentina
4. Vacant
5. Conf. dr. ing. BALTĂ Ștefan
6. Conf. dr. ing. CIORTAN Sorin
7. Conf. dr. ing. GEORGESCU Constantin
8. Ș. l. dr. ing. MEREUȚĂ Valentin
9. Ș. l. dr. chim. MUREȘAN Alina Crina
10. Prof. dr. DOMNIȘORU Leonard Arhitectură Navală
11. Vacant
12. Prof. dr. ing. AIORDĂCHIOAIE Dorel Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică şi Electronică
13. Vacant
14. Prof. dr. ing. habil. GĂICEANU Marian
15. Conf. dr. ing. PECHEANU Emilia
16. Conf. dr. ing. TUDORIE Cornelia
17. Conf. dr. ing. VONCILĂ Ion
18. Prof. dr. ing. habil. APRODU Iuliana Ştiinţa şi Ingineria Alimentelor
19. Prof. dr. ing. habil. BANU Iuliana
20. Prof. dr. ing. habil. RÂPEANU Gabriela
21. Prof. dr. ing. VIZIREANU Camelia
22. Conf. dr. ing. EFTIMIE Dorinel Grigore Inginerie şi Agronomie din Brăila
23. Ş. l. dr. ing. MUSCĂ Diana Gina
24. Conf. dr. RÎȘNOVEANU Luxița
25. Prof. dr. BERCIU COMAN Elizabet Mălina Medicină şi Farmacie
26. Prof. dr. habil. CĂLIN Alina Mihaela
27. Prof. dr. CHIRIAC Alexandru
28. Prof. dr. MUȘAT Carmina Liana
29. Prof. dr. VOINESCU Doina Carina
30. Conf. dr. BĂLAN Gabriela
31. Conf. dr. GURĂU Gabriela
32. Conf. dr. LISĂ Elena Lăcrămioara
33. Conf. dr. PLEȘEA CONDRATOVICI Alina
34. Conf. dr. ȘTEFAN Claudia Simona
35. Conf. dr. ȘTEFĂNESCU Victorița
36. Conf. dr. VOICU Dragoş Cristian
37. Vacant Ştiinţe şi Mediu
38. Prof. dr. habil. ENE Antoaneta
39. Prof. dr. habil. ITICESCU Cătălina
40. Conf. dr. APRODU Alice Monica
41. Vacant Litere
42. Prof. dr. habil. GANEA Alina Elena
43. Prof. dr. PRAISLER Michaela
44. Conf. dr. CENAC Oana Magdalena
45. Lect. dr. ȘORCARU Daniela Elena
46. Vacant Istorie, Filosofie şi Teologie
47. Conf. dr. DINICĂ Răzvan
48. Pr. Lector dr. PETROAIA Lucian Vasile
49. Vacant Economie şi Administrarea Afacerilor
50. Prof. dr. ȘARPE Ancuța Daniela
51. Conf. dr. LUPAȘC Adrian
52. Conf. dr. LUKACS Edit
53. Conf. dr. VÎRLĂNUȚĂ Florina Oana
54. Vacant Ştiinţe Juridice, Sociale şi Politice
55. Prof. dr. IVAN Gheorghe
56. Lector dr. STANCU Adriana Iuliana
57. Prof. dr. BULANCEA Gabriel Arte
58. Conf. dr. IOAN Tudor
59. Prof. dr. habil. MEREUŢĂ Claudiu - Vicepreședintele Senatului Educaţie Fizică şi Sport
60. Prof. dr. MARIN Simona Mioara
61. Lector dr. SAVU Cătălin Vasile
62. Prof. dr. fiz. habil. CÎRCIUMARU Adrian Transfrontalieră
63. Prof. dr. habil. POPA Anișoara
64. Vacant
STUDENȚI
1. SILION Gabriel Mihăiță Arhitectură Navală
2. BÎCLEA Roxana Iuliana Arte
3. NICULCEA Adrian Valentin Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică şi Electronică
4. PLATON Cristina Economie şi Administrarea Afacerilor
5. ENACHI Igor Educaţie Fizică şi Sport
6. NICA Costel Inginerie
7. BĂNICĂ Adriana Maria Inginerie şi Agronomie din Brăila
8. ALBERT Alexandru Claudiu Istorie, Filosofie şi Teologie
9. IANCU Andra Medicină şi Farmacie
10. MIHALCIA Daniela
11. ONIȘOR Lucian Emanoil
12. LUPU Ana Maria Ştiinţe şi Mediu
13. BĂLAN Carolina Transfrontalieră
14. DOGARU Iurie
15. CĂLMUC P. Mădălina Reprezentant doctoranzi
16. OANCĂ Liviu Valerian Reprezentant AIESEC
17. BODLEV Sergiu Reprezentant LSG
18. IACOB Răzvan Mihail Reprezentant SSMG

Nr.
crt.
Numele şi prenumele Facultatea
1 Prof. dr. ing. habil. FRUMUȘANU Gabriel Inginerie
2 Prof. dr. ing. PĂUNOIU Viorel
3 Prof. dr. ing. RADU Tamara
4 Conf. dr. ing. BURCIU Salvadore-Mugurel
5 Conf. dr. ing. CIORTAN Sorin
6 Conf. dr. ing. GEORGESCU Constantin
7 Conf. dr. ing. GURĂU Gheoghe
8 Conf. dr. ing. TĂLMACIU Nicoleta
9 Conf. dr. ing. VATACHI Nicuşor
10 Ș. l. dr. chim. Alina Crina MUREȘAN
11 Prof. dr. ing. DOMNIȘORU Leonard Arhitectură Navală
12 Conf. dr. ing. POPESCU Gabriel
13 Prof. dr. ing. AIORDĂCHIOAIE Dorel Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică şi Electronică
14 Prof. dr. ing. BADEA Nicolae
15 Prof. dr. ing. DUMITRIU Luminiţa
16 Conf. dr. ing. TUDORIE Cornelia
17 Conf. dr. ing. VONCILĂ Ion
18 Conf. dr. ing. VASILIU Grigore
19 Prof. dr. ing. ALEXE Petru Ştiinţa şi Ingineria
Alimentelor
20 Prof. dr. ing. habil. APRODU Iuliana
21 Prof. dr. ing. BOTEZ Elisabeta
22 Prof. dr. ing. habil. RÂPEANU Gabriela
23 Conf. dr. ing. GRECU Iulia
24 Vacant Inginerie și Agronomie din Brăila
25 Conf. dr. HAUK Nicolai
26 Conf. dr. RÎȘNOVEANU Luxița
27 Ş. l. dr. ing. (ANGHELACHE) MUSCĂ Diana Gina
28 Prof. dr. BERCIU COMAN Elizabet Mălina Medicină şi Farmacie
29 Prof. dr. CHIRIAC Alexandru
30 Prof. dr. MUȘAT Carmina-Liana
31 Prof. dr. VOINESCU Doina-Carina
32 Conf. dr. DRĂGĂNESCU Miruna Luminița
33 Conf. dr. GURĂU Gabriela
34 Conf. dr. ȘTEFAN Claudia
35 Conf. dr. ȘTEFĂNESCU Victorița
36 Conf. dr. VESA Doinița
37 Conf. dr. VOICU Dragoș
38 Prof. dr. habil. ENE Antoaneta - președinte CCȘ Ştiinţe şi Mediu
39 Prof. dr. ing. GEORGESCU Puiu Lucian - președintele Senatului
40 Lector dr. BENDREA Constantin
41 Lector dr. FRIGIOIU Camelia
42 Prof. dr. ANTOFI Simona – președinte COCS Litere
43 Prof. dr. POPESCU Floriana
44 Conf. dr. ALAMAN Eugenia
45 Conf. dr. CENAC Oana
46 Lector dr. ȘORCARU Daniela
47 Prof. dr. habil. ENACHE George Istorie, Filosofie şi Teologie
48 Prof. dr. POPESCU Leontin
49 Conf. dr. MIHAIL Rarița
50 Prof. dr. habil. CĂPĂȚÎNĂ Alexandru Economie și Administrarea Afacerilor
51 Prof. dr. ȘARPE Daniela – președinte CBMBF
52 Conf. dr. LUPAȘC Adrian
53 Conf. dr. MOISESCU Florentina
54 Conf. dr. NISTOR Costel
55 Prof. dr. IVAN Gheorghe - președinte CJE Ştiinţe Juridice,
Sociale şi Politice
56 Conf. dr. SCHIN George
57 Conf. dr. ȘTEFĂNESCU Ana
58 Prof. dr. BULANCEA Gabriel Arte
59 Conf. dr. IOAN Tudor
60 Prof. dr. habil. MEREUŢĂ Claudiu – vicepreședinte al Senatului și președinte CDC Educaţie Fizică şi Sport
61 Lector dr. SAVU Cătălin Vasile
62 Conf. dr. ANDRONE Mihai DPPD
63 Prof. dr. habil. CÎRCIUMARU Adrian Transfrontalieră de Științe Umaniste, Economice și Inginerești
64 Conf. dr. DORIN Stratilă Sorin
65 Vacant

Studenți

Nr.
crt.
Numele şi prenumele Facultatea
1 BODLEV Sergiu – președinte CASPS Reprezentant LSG, FSJSP
2 IANCU Andra Reprezentant SSMG, FMF
3 BOLEA Daniel Costel Inginerie
4 GOSAV Mălina
5 RADU Nicu Alexandru Arhitectură Navală
6 CIUCĂ George Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică
7 NICULCEA Adrian Valentin
8 DEDIU Valentina Adriana Știința și Ingineria Alimentelor
9 Vacant
10 IACOB Răzvan Mihail Medicină şi Farmacie
11 MIHALCIA Daniela
12 LUPU Ana Maria Ştiinţe şi Mediu
13 MISTREANU Nicolae Litere
14 ALBERT Alexandru Claudiu Istorie, Filosofie şi Teologie
15 BRÎNZĂ Victoria Economie și Administrarea Afacerilor
16 ROȘCA Alina
17 TOMOIANU Cristian Științe Juridice, Sociale și Politice
18 Vacant Inginerie și Agronomie din Brăila
19 BÎCLEA Roxana Iuliana Arte
20 DRĂGHICI Ana Maria Educaţie Fizică şi Sport
21 Vacant Transfrontalieră de Științe Umaniste, Economice și Inginerești
22 Vacant Reprezentant doctoranzi


Facultatea de inginerie
Ionescu
Popescu
Facultatea de inginerie
text 2




Condiţiile de admitere la studii prin concurs de evaluare a performanţelor şcolare şi a realizărilor personale pentru cetăţenii statelor membre ale Uniunii Europene, ai statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi ai Confederaţiei Elveţiene la Facultatea de Medicină şi Farmacie

 

Cetăţenii statelor membre ale Uniunii Europene, ai statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi ai Confederaţiei Elveţiene sunt admişi prin concurs de evaluare a performanţelor şcolare şi a realizărilor personale, după recunoaşterea studiilor efectuate în ţările de origine.

Recunoaşterea studiilor se face de către Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor (CNRED) - https://www.cnred.edu.ro/ro/recunoastere-studii-cetateni-europeni-admitere-licenta-in-Romania.

Candidaţii admiși prin evaluarea dosarelor personale pot accesa doar locuri cu taxă, pe întreaga durată de şcolarizare.

Evaluarea dosarelor de candidatură este realizată de către o comisie formată la nivelul facultăţii, care va analiza documentele conţinute în dosarul de concurs al candidatului.

Dosarele considerate eligibile după criteriile de selecţie, sunt trimise pentru recunoaștere către Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor. În urma evaluării dosarului la Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor, este emisă o adeverință/atestat care conferă candidatului dreptul să urmeze studii universitare în România.

 

Criteriile de selecție:

  1. Nota minimă a examenului de bacalaureat să fie cel puţin 70% din nota maximă teoretică a examenului din ţară în care a absolvit studiile liceale;
  2. Absolvirea unui liceu acreditat în țara de origine care să aibă în planul de învăţământ disciplina Biologie şi/sau Chimie;
  3. Dovada cunoaşterii limbii române (diploma/certificat de absolvire a anului pregătitor sau certificatul de competență lingvistică);
  4. CV care să conţină abilităţile sau experienţă în domeniile medico-farmaceutic sau conexe;
  5. Scrisori de recomandare sau dovada că a efectuat activităţi de voluntariat în domeniile medico-farmaceutic sau conexe.

În cazul în care 2 candidaţi prezintă aceeaşi notă la examenul de bacalaureat, departajarea se va face astfel:

  • Pentru programele de studii Medicină, Medicină dentară, Asistenţă medicală generală, Moaşe şi Tehnică dentară:
    • se va lua în considerare media aritmetică a notelor la disciplina Biologie sau Chimie;
    • în cazul în care în planul de învăţământ există atât disciplina Biologie cât şi Chimie, se va considera inițial media aritmetică a notelor de la disciplina Biologie, ulterior media aritmetică a notelor de la disciplina Chimie.
  • Pentru programul de studii Farmacie:
    • se va lua în considerare media aritmetică a notelor la disciplina Chimie sau Biologie;
    • în cazul în care în planul de învăţământ există atât disciplina Chimie cât şi Biologie, se va considera inițial media aritmetică a notelor de la disciplina Chimie, ulterior media aritmetică a notelor de la disciplina Biologie.

 

Dosarele candidaților se pot depune atât la centrul special amenajat la sediul central al Universității, Direcția Generală Secretariat, camera U90, cât și online, prin transmiterea documentelor la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., conform calendarului de admitere.

 

Candidații care optează pentru înscrierea la centrul special amenajat vor depune un dosar plic cu următoarele documente:

  1. cererea tip de înscriereangajamentul candidatului, precum și declarația de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal (se completează la depunerea dosarului);
  2. CV Europass completat în limba română și semnat pe fiecare pagină;
  3. diploma de bacalaureat sau echivalentă – 2 copii conforme cu originalul şi 2 traduceri legalizate ale documentului original;
    • diplomele originale din Italia, Grecia, Spania, Portugalia şi Cipru vor fi vizate cu Apostila Convenţiei de la Haga.
    • diplomele originale emise în statele care nu sunt părţi ale Convenţiei privind Apostila de la Haga vor fi supralegalizate de către: Ministerul Educaţiei şi Ministerul Afacerilor Externe din ţara emitentă, Ambasada/Oficiul Consular al României în ţara emitentă și Ministerul Afacerilor Externe din România sau Ministerul Educaţiei din ţara emitentă, Ambasada/Oficiul Consular al ţării emitente în România şi Ministerul Afacerilor Externe din România.
    • adeverinţa de promovare a examenului de bacalaureat din Italia; Pruebas de Aptitud para el Acceso a la Universidad, calificación Apto din Spania; Panellinies Exetaseis – adeverința pentru examenele naționale pentru liceul general din Grecia; adeverință emisă de Verket för högskoleservice privind accesul la studii universitare din Suedia; Scholastic Aptitude Test (SAT) sau ACT din S.U.A. etc.) - copie pentru actele de studii redactate în limbi de circulaţie internaţională (engleză, franceză, spaniolă, italiană) sau copie şi traducere legalizată în limba română pentru actele de studii redactate în alte limbi.
  4. foile matricole pentru toţi anii de liceu (clasele 9 - 12/13) şi pentru examenul de bacalaureat (sau echivalent) – 2 copii conforme cu originalul şi 2 traduceri legalizate ale fiecărui document original;
  5. paşaport (valabil minim 6 luni de zile din momentul depunerii dosarului) – 2 copii conforme cu originalul după paginile 1, 2, 3, 4 sau alt act de identitate care să dovedească calitatea de cetățean al unui stat membru al Uniunii Europene, Spaţiului Economic European sau Confederaţia Elveţiană;
  6. certificat de naştere - 2 copii conforme cu originalul;
  7. declarație pe propria răspundere din care să reiasă că participantul a respectat regimul de izolare/carantină și nu a avut contact apropiat cu o persoană confirmată cu COVID–19, în ultimile 14 zile;
  8. adeverință medicală din care să reiasă starea actuală de sănătate a deținătorului și, eventual, antecedente personale legate de boli cronice și respectiv SARS - COV2, în limba română;
  9. dovada plăţii taxei pentru evaluarea dosarului (50 euro) - copie conformă cu originalul;
  10. diploma/certificatul de absolvire a anului pregătitor sau Certificatul de competență lingvistică - copie conformă cu originalul;
  11. atestatul/adeverința de recunoaștere a studiilor liceale eliberat/ă de către CNRED sau cererea de recunoaștere a studiilor liceale în vederea acceptării la studii universitare (după caz);
  12. 3 (trei) fotografii tip pașaport;
  13. scrisori de recomandare sau dovada că a efectuat activităţi de voluntariat în domeniile medico-farmaceutice sau conexe - copii conforme cu originalul şi traduceri legalizate ale documentului original.
  14. document care să descrie sistemul de notare aplicat în instituțiile de învățământ urmate (echivalentul în note a calificativelor cuprinse între nereușit și excelent).

Toate copiile necesare pentru dosarul de înscriere la admitere se certifică drept „conform cu originalul” de către persoana desemnată din cadrul comisiei de admitere, care are atribuții în acest sens.

Candidații care optează pentru transmiterea documentelor online la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  vor atașaîn copie scanată/fotografie, format *.jpeg, următoarele acte:

  1. cererea tip de înscriereangajamentul candidatului, precum și declarația de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
  2. CV Europass completat în limba română și semnat pe fiecare pagină;
  3. diploma de bacalaureat sau echivalenta şi traducerea legalizată a documentului original;
    • diplomele originale din Italia, Grecia, Spania, Portugalia şi Cipru vor fi vizate cu Apostila Convenţiei de la Haga.
    • diplomele originale emise în statele care nu sunt părţi ale Convenţiei privind Apostila de la Haga vor fi supralegalizate de către: Ministerul Educaţiei şi Ministerul Afacerilor Externe din ţara emitentă, Ambasada/Oficiul Consular al României în ţara emitentă și Ministerul Afacerilor Externe din România sau Ministerul Educaţiei din ţara emitentă, Ambasada/Oficiul Consular al ţării emitente în România şi Ministerul Afacerilor Externe din România.
    • adeverinţa de promovare a examenului de bacalaureat din Italia; Pruebas de Aptitud para el Acceso a la Universidad, califi cación Apto din Spania; Panellinies Exetaseis – adeverința pentru examenele naționale pentru liceul general din Grecia; adeverință emisă de Verket för högskoleservice privind accesul la studii universitare din Suedia; Scholastic Aptitude Test (SAT) sau ACT din S.U.A. etc.) - copie pentru actele de studii redactate în limbi de circulaţie internaţională (engleză, franceză, spaniolă, italiană) sau copie şi traducere legalizată în limba română pentru actele de studii redactate în alte limbi.
  4. foile matricole pentru toţi anii de liceu (clasele 9 - 12/13) şi pentru examenul de bacalaureat (sau echivalent) şi traducerile legalizate ale fiecărui document original;
  5. paşaport (valabil minimum 6 luni de zile din momentul depunerii dosarului) după paginile 1, 2, 3, 4 sau alt act de identitate care să dovedească calitatea de cetățean al unui stat membru al Uniunii Europene, Spaţiului Economic European sau Confederaţia Elveţiană;
  6. certificat de naştere;
  7. declarație pe propria răspundere din care să reiasă că participantul a respectat regimul de izolare/carantină și nu a avut contact apropiat cu o persoană confirmată cu COVID–19, în ultimile 14 zile;
  8. adeverință medicală din care să reiasă starea actuală de sănătate a deținătorului și eventual antecedente personale legate de boli cronice și respectiv SARS - COV2, în limba română;
  9. dovada plăţii taxei pentru evaluarea dosarului (50 euro);
  10. diploma/certificatul de absolvire a anului pregătitor sau Certificatul de competență lingvistică;
  11. atestatul/adeverința de recunoaștere a studiilor liceale eliberat/ă de către CNRED sau cererea de recunoaștere a studiilor liceale în vederea acceptării la studii universitare (după caz);
  12. fotografie tip pașaport;
  13. scrisori de recomandare sau dovada că a efectuat activităţi de voluntariat în domeniile medico-farmaceutice sau conexe - şi traducerile legalizate ale documentului original;
  14. document care să descrie sistemul de notare aplicat în instituțiile de învățământ urmate (echivalentul în note a calificativelor cuprinse între nereușit și excelent);
  15. declarație pe propria răspundere privind autenticitatea și corespondența dintre documentele digitale/scanate și cele originale.

 

Perioada de depunere a dosarelor

  • 5 - 22 iulie 2021 - înscrieri online 
  • 12 - 22 iulie 2021 - înscrieri la centrele special amenajate

 


Informaţii privind înscrierea pentru concursul de admitere la masterat pentru cetăţenii statelor membre ale Uniunii Europene, ai statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi ai Confederaţiei Elveţiene

 

For all the necessary information visit the English version of our website.

Cetăţenii statelor membre ale Uniunii Europene, ai statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi ai Confederaţiei Elveţiene au acces la toate ciclurile de studii universitare în aceleași condiţii prevăzute de lege pentru cetățenii români, după recunoaşterea studiilor efectuate în ţările de origine. Recunoaşterea studiilor se face de către Centrul Naţional de Echivalare şi Recunoaştere a Diplomelor (CNRED).

 

1. Actele necesare pentru înscrierea la centrul special amenajat:

Dosarul de înscriere va fi unul de tip plic și va conține următoarele acte:

  • cererea tip de înscriere, angajamentul candidatului precum și declarația de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal (se completează la depunerea dosarului);
  • diploma de licență/inginer în original și anexa în copie; absolvenții promoției 2021 pot depune, în locul diplomei de studii superioare, adeverința de absolvire în original (care trebuie să cuprindă mediile generale aritmetice ale anilor de studii) precum și adeverința eliberată de secretariatul facultății cu media anuală din ultimul an de studii de licență (pentru departajare). În cazul în care un candidat este înscris pentru admitere și la o altă universitate, în locul diplomei, respectiv a adeverinței (care trebuie să cuprindă mediile generale aritmetice ale anilor de studii), se va anexa copia diplomei, împreună cu o copie a legitimației de înscriere la concurs de la prima universitate;
  • diploma de bacalaureat (în copie);
  • Diploma/certificatul de absolvire a anului pregătitor de limba română sau Certificatul de competență lingvistică
  • adeverință medicală tip, eliberată de către medicul de familie, din care să rezulte că posesorul adeverinței este apt din punct de vedere medical pentru domeniul la care candidează și o declarație pe propria răspundere de confirmare a stării de „clinic sănătos”;
    • pentru candidații care optează pentru domeniile Știința sportului și educației fiziceMuzică, adeverințele medicale trebuie să deţină viza medicului de la Cabinetul Medical Studențesc din Galați, str. Parcului nr. 4, cămin F;
    • pentru candidații de la domeniile sus-menționate, adeverința medicală tip trebuie să conțină în mod obligatoriu analiza de sânge (VDRL);
      Comisia Centrală de Admitere are dreptul, să verifice, prin sondaj, adeverințele medicale care atestă starea de sănătate a candidatului, precum şi, în condiţii excepţionale, să solicite opinia unui medic specialist;
  • 3 (trei) fotografii tip buletin;
  • chitanța sau dovada de plată a taxei de înscriere la concursul de admitere de la facultatea respectivă, sau actul care îi permite candidatului să fie scutit de plata acestei taxe; taxa de înscriere este de 150 de lei pentru fiecare facultate;
  • certificatul de naștere, în copie;
  • cartea de identitate, în copie;
  • certificatul de căsătorie, dacă este cazul, în copie;
  • adeverința de student, eliberată de către secretariatul facultății, pentru candidații studenți care doresc să urmeze concomitent două programe de studii/facultăți și se înscriu la concursul de admitere. Studenții înmatriculați la un program de studii al unei facultăți vor solicita secretariatului (care eliberează adeverința) câte o copie a diplomei licență/inginer și anexa în copie, ambele certificate „conform cu originalul”.

Actele necesare pentru înscrierea online se vor trimite la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 în copie scanată / fotografie, format *.jpeg. Acestea sunt:

  • diploma de licență/inginer și anexa; absolvenții promoției 2021 pot depune, în locul diplomei de studii superioare, adeverința de absolvi re (care trebuie să cuprindă mediile generale aritmetice ale anilor de studii) precum și adeverință eliberată de secretariatul facultății cu media anuală din ultimul an de studii de licență (pentru departajare). În cazul în care un candidat este înscris pentru admitere și la o altă universitate, se va anexa și copia legitimației de înscriere la concurs de la prima universitate;
  • diploma de bacalaureat;
  • Diploma/certificatul de absolvire a anului pregătitor de limba română sau Certificatul de competență lingvistică;
  • adeverință medicală tip, eliberată de către medicul de familie, din care să rezulte că posesorul adeverinței este apt din punct de vedere medical pentru domeniul la care candidează și o declarație pe propria răspundere de confirmare a stării de „clinic sănătos”;
    • pentru candidații care optează pentru domeniile Știința sportului și educației fiziceMuzică adeverințele medicale trebuie să deţină viza medicului de la Cabinetul Medical Studențesc din Galați, str. Parcului nr. 4, cămin F;
    • pentru candidații de la domeniile sus-menționate, adeverința medicală tip trebuie să conțină în mod obligatoriu analiza de sânge (VDRL);
      Comisia Centrală de Admitere are dreptul, să verifice, prin sondaj, adeverințele medicale care atestă starea sănătății candidatului, precum şi, în condiţii excepţionale, să solicite opinia unui medic specialist;
  • fotografie tip buletin;
  • dovada de plată a taxei de înscriere la concursul de admitere de la facultatea respectivă, sau actul care îi permite candidatului să fie scutit de plata acestei taxe; taxa de înscriere este de 150 de lei pentru fiecare facultate. Detalii privind plata taxei de înscriere pot fi găsite în ghidul de înscriere online disponibil pe pagina web www.admitere.ugal.ro;
  • certificatul de naștere;
  • cartea de identitate;
  • certificatul de căsătorie, dacă este cazul;
  • adeverința de student, eliberată de către secretariatul facultății, pentru candidații studenți care doresc să urmeze concomitent două programe de studii/facultăți și se înscriu la concursul de admitere. Studenții înmatriculați la un program de studii al unei facultăți vor solicita secretariatului (care eliberează adeverința) câte o copie a diplomei licență/inginer și anexa în copie, ambele certificate „conform cu originalul”;
  • declarație pe propria răspundere privind autenticitatea documentelor încărcate pe platforma admitere.ugal.ro și corespondența dintre actele digitale/scanate și cele originale.

Toate copiile necesare pentru dosarul de înscriere la admitere se certifică drept „conform cu originalul” de către persoana desemnată din cadrul comisiei de admitere, care are atribuții în acest sens.

 

2. Perioada de depunere a dosarelor

  • 15 - 22 iulie 2021 - înscrieri online și la centrele special amenajate
  • 6-14 septembrie 2021 - înscrieri online
  • 9-11, 13-14 septembrie 2021 - înscrieri la centrele special amenajate

 

3. Locația unde se depun dosarele:

Înscrierile se pot face la centrul special amenajat la sediul central al Universității, Direcția Generală Secretariat, camera U90, precum și online, prin transmiterea documentelor la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., conform calendarului de admitere.


Informaţii privind înscrierea pentru anul pregătitor de limba română pentru cetăţenii statelor membre ale Uniunii Europene, ai statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi ai Confederaţiei Elveţiene

 

Condiții generale. Anul pregătitor de limbă română se adresează cetățenilor străini care nu cunosc limba română și doresc să urmeze în România studii universitare sau postuniversitare în limba română.

Cetățeni străini din state membre UE și non-UE. Cetățenii străini sunt persoanele care au cetățenia unui stat al Uniunii Europene sau terț al Uniunii Europene.

Cetățenii străini pot fi înscriși la anul pregătitor de limbă română în cadrul instituțiilor de învățământ superior, conform prevederilor legale privind organizarea și desfășurarea anului pregătitor de limbă română.

Durata cursurilor anului pregătitor. Durata cursurilor anului pregătitor este de 1 an academic (2 semestre x 14 săptămâni) pentru studii universitare de licență/masterat/doctorat. Frecvența la cursurile de limbă română este obligatorie.

Perioada de depunere a dosarelor:

  • 5 - 20 iulie 2021  - înscrieri online
  • 12 - 20 iulie 2021 - înscrieri la centrele special amenajate
  • 1 - 10 septembrie 2021 - înscrieri online
  • 6 - 10 septembrie 2021 - înscrieri la centrele special amenajate

Examenul de admitere constă în concurs pe bază de dosar.

Taxa de școlarizare. Pentru cetățenii străini din statele membre UE și non-UE taxa de școlarizare este în valoare de 220 euro/lună.

Locație. Înscrierile se pot face la centrul special amenajat la sediul central al Universității, Direcția Generală Secretariat, camera U90, precum și online, prin transmiterea documentelor la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., conform calendarului de admitere.

Actele necesare pentru cetățenii statelor membre ale Uniunii Europene, ai statelor aparținând Spațiului Economic European și ai Confederației Elvețiene:

Actele necesare pentru înscrierea la centrul special amenajat

Candidațiii care optează pentru înscrierea la centrul special amenajat vor depune un dosar tip plic care conține următoarele acte:

  • cererea tip de înscriere, angajamentul candidatului, precum și declarația de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal (se completează la depunerea dosarului);
  • diploma de bacalaureat:
    • copie, dacă actul de studii este emis în limba română, engleză, franceză, spaniolă, italiană;
    • copie şi traducere (în original) în limba română pentru actele emise în celelalte limbi străine.

Actele de studii emise în statele care sunt părţi ale Convenţiei privind Apostila de la Haga, supuse echivalării si recunoașterii studiilor, trebuie avizate cu Apostila de la Haga de către autoritățile competente din țările emitente.
Diplomele originale din Italia, Grecia, Spania, Portugalia şi Cipru vor fi vizate cu Apostila Convenţiei de la Haga, iar celelalte state membre ale UE fac excepție.

  • foaia matricolă pentru clasele IX-XII/XIII:
    • copie, dacă actul de studii este emis în limba română, engleză, franceză, spaniolă, italiană;
    • copie şi traducere (în original) în limba română pentru actele emise în celelalte limbi străine.
  • alte documente:
    • adeverinţa de promovare a examenului de bacalaureat din Italia; Pruebas de Aptitud para el Acceso a la Universidad, calificación Apto din Spania; Panellinies Exetaseis – adeverința pentru examenele naționale pentru liceul general din Grecia; adeverință emisă de Verket för högskoleservice privind accesul la studii universitare din Suedia; Scholastic Aptitude Test (SAT) sau ACT din S.U.A., etc.) - copie pentru actele de studii redactate în limbi de circulaţie internaţională (engleză, franceză, spaniolă, italiană) sau copie şi traducere legalizată în limba română pentru actele de studii redactate în alte limbi.
  • documente personale de identificare, în copie:
    • paşaport - copie;
    • actul de identitate – buletin de identitate sau carte de identitate - copie;
    • dovada schimbării numelui (dacă este cazul), în copie (limba română/ engleză/ franceză/ spaniolă/ italiană) și traducere autorizată (pentru celelalte limbi);
    • certificat de naștere;
  • adeverință medicală, într-o limbă internațională din care să rezulte că posesorul adeverinței nu suferă de boli contagioase/cronice, istoric personal legat de boli cronice și SARS-COV2;
  • 3 (trei) fotografii tip pașaport;
  • atestatul de recunoaștere a studiilor sau cererea de recunoaștere a studiilor liceale în vederea acceptării la studii universitare (după caz) (https://www.cnred.edu.ro/ro/recunoastere-studii-cetateni-europeni-admitere-licenta-in-Romania).
  • document care să descrie sistemul de notare aplicat în instituțiile de învățământ urmate (echivalentul în note a calificativelor cuprinse între nereușit și excelent).

Actele necesare pentru înscrierea online

Candidații care optează pentru transmiterea online a documentelor la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. vor atașa în copie scanată/fotografie, format *.jpeg. următoarele acte:

  • cererea tip de înscriere, angajamentul candidatului, precum și declarația de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
  • diploma de bacalaureat:
    • dacă actul de studii este emis în limba română, engleză, franceză, spaniolă, italiană;
    • şi traducere în limba română pentru actele emise în celelalte limbi străine.

Actele de studii emise în statele care sunt părţi ale Convenţiei privind Apostila de la Haga, supuse echivalării si recunoașterii studiilor, trebuie avizate cu Apostila de la Haga de către autoritățile competente din țările emitente.
Diplomele originale din Italia, Grecia, Spania, Portugalia şi Cipru vor fi vizate cu Apostila Convenţiei de la Haga, iar celelalte state membre ale UE fac excepție.

  • foaia matricolă pentru clasele IX-XII/XIII:
    • dacă actul de studii este emis în limba română, engleză, franceză, spaniolă, italiană;
    • şi traducere în limba română pentru actele emise în celelalte limbi străine.
  • alte documente:
    • adeverinţa de promovare a examenului de bacalaureat din Italia; Pruebas de Aptitud para el Acceso a la Universidad, calificación Apto din Spania; Panellinies Exetaseis – adeverința pentru examenele naționale pentru liceul general din Grecia; adeverință emisă de Verket för högskoleservice privind accesul la studii universitare din Suedia; Scholastic Aptitude Test (SAT) sau ACT din S.U.A., etc. - copie pentru actele de studii redactate în limbi de circulaţie internaţională (engleză, franceză, spaniolă, italiană) sau copie şi traducere legalizată în limba română pentru actele de studii redactate în alte limbi.
  • documente personale de identificare:
    • paşaportul;
    • actul de identitate – buletin de identitate sau carte de identitate;
    • dovada schimbării numelui (dacă este cazul), act emis în limba română/ engleză/ franceză/ spaniolă/ italiană și traducere autorizată (pentru celelalte limbi);
    • certificatul de naștere;
  • adeverință medicală, într-o limbă internațională din care să rezulte că posesorul adeverinței nu suferă de boli contagioase/cronice, istoric personal legat de boli cronice și SARS-COV2;
  • fotografie tip pașaport;
  • atestatul de recunoaștere a studiilor sau cererea de recunoaștere a studiilor liceale în vederea acceptării la studii universitare (după caz) (https://www.cnred.edu.ro/ro/recunoastere-studii-cetateni-europeni-admitere-licenta-in-Romania);
  • document care să descrie sistemul de notare aplicat în instituțiile de învățământ urmate (echivalentul în note a calificativelor cuprinse între nereușit și excelent);
  • declarație propria răspundere privind autenticitatea și corespondența dintre documentele digitale/scanate și cele originale.

 


Informaţii privind înscrierea pentru anul pregătitor de limba română pentru cetăţenii statelor terțe UE

 

Condiții generale. Anul pregătitor de limbă română se adresează cetățenilor străini care nu cunosc limba română și doresc să urmeze în România studii universitare sau postuniversitare în limba română.

Cetățeni străini din state membre UE și non-UE. Cetățenii străini sunt persoanele care au cetățenia unui stat al Uniunii Europene sau terț al Uniunii Europene.

Cetățenii străini pot fi înscriși la anul pregătitor de limbă română în cadrul instituțiilor de învățământ superior, conform prevederilor legale privind organizarea și desfășurarea anului pregătitor de limbă română.

Durata cursurilor anului pregătitor. Durata cursurilor anului pregătitor este de 1 an academic (2 semestre x 14 săptămâni) pentru studii universitare de licență/masterat/doctorat. Frecvența la cursurile de limbă română este obligatorie.

Perioada de depunere a dosarelor: 

  • 5 - 20 iulie 2021  - înscrieri online
  • 12 - 20 iulie 2021 - înscrieri la centrele special amenajate
  • 1 - 10 septembrie 2021 - înscrieri online
  • 6 - 10 septembrie 2021 - înscrieri la centrele special amenajate

Examenul de admitere constă în concurs pe bază de dosar.

Taxa de școlarizare. Pentru cetățenii străini din statele membre UE și non-UE taxa de școlarizare este în valoare de 220 euro/lună.

Locație. Înscrierile se pot face la centrul special amenajat la sediul central al Universității, Direcția Generală Secretariat, camera U90, precum și online, prin transmiterea documentelor la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., conform calendarului de admitere.

Actele necesare pentru cetățenii non UE:

 

Actele necesare pentru înscrierea la centrul special amenajat

Candidațiii care optează pentru înscrierea la centrul special amenajat  vor depune un dosar tip plic care conține următoarele acte:

  • cererea tip de înscriere, angajamentul candidatului, precum și declarația de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal (se completează la depunerea dosarului);
  • diploma de bacalaureat, în copie conform cu originalul și traducerea autorizată a documentului original;
    Diplomele emise în statele care nu sunt părţi ale Convenţiei privind Apostila de la Haga, vor fi autentificate de către:
    • Ministerului Educaţiei şi a Ministerul Afacerilor Externe din ţara emitentă, Ambasada/Consulatul României din țara emitentă și Ministerul Afacerilor Externe din România, sau de către:
    • Ministerului Educaţiei din ţara emitentă, Ambasada/Consulatul ţării emitente în România și Ministerul Afacerilor Externe din România;
      Scutirea de supralegalizare este permisa în temeiul legii, al unui tratat internațional la care România este parte sau pe bază de reciprocitate.
  • foaia matricolă – în copie conform cu originalul și traducerea autorizată a documentului original;
  • certificat de naștere – în copie și traducerea autorizată;
  • pașaport – în copie;
  • copie după acte care fac dovada domiciliului în străinătate;
  • adeverință medicală, într-o limbă internațională din care să rezulte că posesorul adeverinței nu suferă de boli contagioase/cronice, istoric personal legat de boli cronice și SARS-COV2;
  • 3 (trei) fotografii tip pașaport;
  • cerere pentru eliberarea scrisorii de acceptare la studii - 2 copii;
  • document care să descrie sistemul de notare aplicat în instituțiile de învățământ urmate (echivalentul în note a calificativelor cuprinse între nereușit și excelent).

Actele necesare pentru înscrierea online

Candidații care optează pentru transmiterea online a documentelor la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. vor atașa în copie scanată/fotografie, format *.jpeg. următoarele acte:

  • cererea tip de înscriere, angajamentul candidatului, precum și declarația de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
  • diploma de bacalaureat și traducere autorizată a documentului original;
    Diplomele emise în statele care nu sunt părţi ale Convenţiei privind Apostila de la Haga, vor fi autentificate de către:
    • Ministerului Educaţiei şi a Ministerul Afacerilor Externe din ţara emitentă, Ambasada/Consulatul României din țara emitentă și Ministerul Afacerilor Externe din România, sau de către:
    • Ministerului Educaţiei din ţara emitentă, Ambasada/Consulatul ţării emitente în România și Ministerul Afacerilor Externe din România;
      Scutirea de supralegalizare este permisa în temeiul legii, al unui tratat internațional la care România este parte sau pe bază de reciprocitate.
  • foaia matricolă și traducere autorizată a documentului original;
  • certificat de naștere și traducere autorizată;
  • pașaport;
  • acte care fac dovada domiciliului în străinătate;
  • adeverință medicală, într-o limbă internațională din care să rezulte că posesorul adeverinței nu suferă de boli contagioase/cronice, istoric personal legat de boli cronice și SARS-COV2;
  • fotografie tip pașaport;
  • cerere pentru eliberarea scrisorii de acceptare la studii;
  • document care să descrie sistemul de notare aplicat în instituțiile de învățământ urmate (echivalentul în note a calificativelor cuprinse între nereușit și excelent);
  • declarație propria răspundere privind autenticitatea și corespondența dintre documentele digitale/scanate și cele originale.

 


Subcategorii

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email