UGAL





Conform:
Legii Educaţiei Naţionale nr. 1/2011,
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi,
Regulamentului de organizare şi funcţionare al Senatului UDJG,

Senatul universitar, întrunit în şedinţă ordinară, în data de 12.9.2013,



HOTĂRĂŞTE:


Art. 1. Se aprobă Regulamentul privind înfiinţarea, dezvoltarea şi monitorizarea de spin-off-uri în cadrul UDJG (Anexa 1).

Art. 2. Se aprobă, la propunerea Consiliului de administraţie, Procedura de înmatriculare a studenţilor străini vizitatori. (Anexa 2)

Art. 3. Se aprobă, la propunerea Consiliului de administraţie, includerea creditelor aferente disciplinei Educaţie fizică şi sport din planurile de învăţământ în cele 30 de credite ale semestrului universitar, cu precizarea că disciplina se finalizează cu verificare şi notă.

Art. 4. Se aprobă planurile de învăţământ modificate conform art. 3 din prezenta hotărâre.

Art. 5. Se aprobă modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Departamentului pentru formare continuă şi transfer tehnologic. (Anexa 3)

Art. 6. Se aprobă comasarea Departamentului de ştiinţe morfologice cu Departamentul de ştiinţe funcţionale din cadrul Facultăţii de Medicină şi Farmacie. Noul departament are denumirea Departamentul de ştiinţe morfologice şi funcţionale.

Art. 7. Se aprobă confirmarea dnei prof. dr. Carmina Liana Muşat în funcţia de Director al Departamentului de ştiinţe morfologice şi funcţionale al Facultăţii de Medicină şi Farmacie.

Art. 8. Se aprobă planurile de învăţământ pentru următoarele programe de studii de la Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică şi Electronică, ce vor rula în anul universitar 2013/2014:
- licenţă Calculatoare, domeniul de licenţă Calculatoare şi tehnologia informaţiei;
- masterat Sisteme informatice de conducere avansată, domeniul de licenţă Ingineria sistemelor.

Art. 9. Se aprobă planurile de învăţământ pentru următoarele programe de studii de la DFCTT, ce vor rula începând cu anul universitar 2013/2014:

Nr.
crt. Domeniul de licenţă pe care se fundamentează programul de studii Denumirea programului de studii
I. Programe de conversie profesională
1. Ştiinţa mediului Biologie (3 semestre)
2. Biologie (4 semestre)
3. Economie Economie şi educaţie antreprenorială (3 semestre)
4. Economie şi educaţie antreprenorială (4 semestre)
5. Ştiinţe inginereşti, ştiinţe sociale, matematică şi ştiinţe ale naturii Educaţie tehnologică (4 semestre)
6. Fizică Fizică (3 semestre)
7. Fizică (4 semestre)
8. Cibernetică, statistică şi informatică economică Informatică economică (3 semestre)
9. Informatică economică (4 semestre)
10. Informatică managerială (3 semestre)
11. Informatică managerială (4 semestre)
12. Limbă şi literatură Limba şi literatura română (4 semestre)
13. Matematică Matematică (4 semestre)
14. Calculatoare şi tehnologia informaţiei Informatică – Tehnologia informaţiei şi a comunicaţiilor (3 semestre)
15. Informatică – Tehnologia informaţiei şi a comunicaţiilor (3 semestre)
II. Cursuri de formare continuă
1. Inginerie electrică Audit electroenergetic
2. Management energetic
3. Inginerie mecanică Iniţiere în utilizarea soft-ului CATIA (Computer Aided Three dimensional Interactive Application)
4. Grafică asistată de calculator
5. Ştiinţe ale comunicării Comunicare în mediul profesional
6. Limbă şi literatură Comunicare profesională
Nivel de competenţă lingvistică B2/C1/C2
7. Pregătire teoretică în domeniul instalaţiilor electrice pentru electricieni
8. Calculatoare şi tehnologia informaţiei Prelucrarea computerizată a imaginii. Tehnici avansate de grafică pe calculator
9. Proiectarea şi administrarea reţelelor de calculatoare
10. Proiectarea şi administrarea site-urilor Web
11. Limbă şi literatură Româna ca limbă străină. An pregătior
12. Program internaţional Erasmus, Grundtvig, doctoranzi, etc. Româna ca limbă străină

III. Programe postuniversitare de formare şi dezvoltare profesională continuă
1. Inginerie mecanică Eficienţa energetică a clădirilor
2. Ingineria mediului Controlul integrat al poluării si expertiza mediului
3. Calculatoare şi tehnologia informaţiei Informatică – Tehnologia informaţiei şi a comunicaţiilor
4. Ingineria materialelor Tehnici avansate de caracterizare şi expertizare a materialelor

Art. 10. Se aprobă planurile de învăţământ pentru următoarele programe de studii de la Facultatea de Ştiinţe Juridice, Sociale şi Politice, ce vor rula în anul universitar 2013/2014:
- licenţă Drept, învăţământ cu frecvenţă redusă;
- licenţă Drept, învăţământ cu frecvenţă;
- masterat Administraţie publică şi integrare europeană.

Art. 11. Se aprobă planurile de învăţământ pentru programul de studii de la Facultatea de Litere, ce vor rula în anul universitar 2013/2014:
- licenţă Limba şi literatura română – limba şi literatura engleză, domeniul Limbă şi literatură, învăţământ la distanţă;
- licenţă, Jurnalism, domeniul Ştiinţe ale comunicării, învăţământ cu frecvenţă;
- licenţă, Limba şi literatura engleză/Limba şi literatura română, învăţământ cu frecvenţă;
- licenţă, Limba şi literatura engleză/Limba şi literatura franceză, învăţământ cu frecvenţă;
- licenţă, Limba şi literatura franceză/Limba şi literatura română, învăţământ cu frecvenţă;
- licenţă, Limba şi literatura franceză/Limba şi literatura engleză, învăţământ cu frecvenţă;
- licenţă, Limba şi literatura română /Limba şi literatura engleză, învăţământ cu frecvenţă;
- licenţă, Limba şi literatura română /Limba şi literatura franceză, învăţământ cu frecvenţă.
- masterat, Discurs specializat. Terminologii. Traduceri;
- masterat, Teoria şi practica textului;
- masterat, Traducere şi interpretariat.

Art. 12. Se aprobă cererile de întrerupere a studiilor doctorale, conform rezoluţiei directorului CSUD, pentru următorii studenţi:
- Istrătescu Mirel, anul I, domeniul Inginerie mecanică, cu frecvenţă, buget, cu bursă, în perioada 1.5.2013-31.10.2013;
- Frangopol Gabriel, anul V, domeniul Inginerie electrică, fără frecvenţă, cu taxă, în perioada 1.10.2013-1.10.2014;
- Ungureanu Roxana Elena (Cărbune), anul IV, domeniul Ingineria materialelor, fără frecvenţă, cu taxă, în perioada 1.10.2013-1.10.2014;
- Zincă Gherghina, anul I, domeniul Biotehnologii, cu frecvenţă, buget, în perioada 1.10.2013-1.10.2014.

Art. 13. Se aprobă cererile de prelungire a studiilor doctorale, conform rezoluţiei directorului CSUD, pentru următorii studenţi:
- Schiţanu Marina (Bunea), anul III, domeniul Inginerie mecanică, cu frecvenţă, buget, cu bursă, cu un an;
- Buruiană Florin, anul V, domeniul Inginerie industrială, cu frecvenţă, cu taxă, cu 6 luni;
- Bodomoiu Gabriela (Gheorghe), anul IV, domeniul Economie, cu frecvenţă, cu taxă, cu 6 luni;
- Cuşu Dorinela (Nancu), anul III, domeniul Economie, fără frecvenţă, cu taxă, cu un an;
- Iliuţă Virgil, anul III, domeniul Inginerie mecanică, cu frecvenţă, buget, cu un an;
- Camber Cristina Liliana (Iordache), anul IV, domeniul Ingineria materialelor, cu frecvenţă, cu taxă, prelungirea contractului de studii universitare de doctorat pentru anul universitar 2013-2014.

Art. 14. Se aprobă prelungirea statutului de student doctorand al UDJG studenţilor POSDRU Top Academic, cărora le încetează contractul de studii la data de 30.9.2013, până la data de 20.12.2013, în vederea susţinerii publice a tezei de doctorat, fără a mai exista vreo implicare financiară din partea universităţii.

Art. 15. Se aprobă, la propunerea Consiliului de administraţie, taxa de şcolarizare pentru studii universitare de masterat, pentru programul de studii Teatru muzical de la Facultatea de Arte, în valoare de 3000 de lei/an universitar, pentru anul universitar 2013/2014.

Art. 16. Se aprobă modificarea calendarului de desfăşurare a concursului de admitere la studii universitare de masterat, învăţământ cu frecvenţă, în septembrie 2013, după cum urmează:
17-21 septembrie – înscrieri;
22-25 septembrie (era 23-25 sept.) – desfăşurarea probelor, prelucrarea datelor, afişarea rezultatelor şi rezolvarea contestaţiilor;
26 septembrie – redistribuiri, afişarea finală a rezultatelor.

Art. 17. Se aprobă, la propunerea Consiliului de administraţie, taxele de studii pentru studenţii străini din ţări terţe UE, pentru anul universitar 2013/2014. (Anexa 4)

Art. 18. Se aprobă menţinerea calităţii de titular, pentru anul universitar 2013/2014, pentru prof. dr. ing. Victor Cristea, membru correspondent al Academiei de Ştiinţe Agricole şi Silvice, directorul Departamentului de acvacultură, ştiinţa mediului şi cadastru al Facultăţii de Ştiinţa şi Ingineria Alimentelor.

Art. 19. Se aprobă menţinerea calităţii de titular, pentru anul universitar 2013/2014, pentru prof. dr. Nicolae Bacalbaşa, cadru didactic în cadrul Departamentului de ştiinţe morfologice şi funcţionale al Facultăţii de Medicină şi Farmacie.




Preşedintele Senatului universitar,
Prof. univ. dr. ing. Lucian GEORGESCU

 
Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email