UGAL

CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE

HOTĂRÂREA
nr. 55/10.10.2017


Conform:     
Legii Educaţiei Naţionale nr. 1/2011,
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi,
Ordinului Ministrului Educaţiei Naționale și Cercetării Științifice nr. 3174/18.02.2016 privind numirea Rectorului,
Consiliul de Administraţie, întrunit în data de 10.10.2017,

HOTĂRĂȘTE:



Art. 1. Se aprobă modificarea Regulamentului activității universitare a studenților cu privire la criteriile de promovare pentru studenții de la Facultatea de Medicină și Farmacie, aplicabile începând cu sfârșitul anului universitar 2017-2018, după cum urmează:

Anul de studii curent Criteriul Valorile standard Modul de finalizare a anului universitar curent
Anul I Numărul de credite promovate din anul curent toate creditele promovate promovare în anul II
minim 40 credite înscriere în anul II
39 credite sau mai puţin repetent în anul I, cu plata taxei de școlarizare
Anul II Suma creditelor promovate din anul curent şi anul anterior toate creditele promovate promovare în anul III
minim 80 credite din anul curent şi anul anterior înscriere în anul III
79 credite sau mai puţin din anul curent şi anul anterior repetent în anul II, cu plata taxei de școlarizare
Anul III Suma creditelor promovate din anul curent şi anii anteriori toate creditele promovate (180) promovare în anul IV
179 credite sau mai puţin din anul curent şi anii anteriori repetent în anul III, cu plata taxei de școlarizare
Anul IV Suma creditelor promovate din anul curent şi anii anteriori toate creditele promovate promovare în anul V
minim 220 credite din anul curent şi anii anteriori înscriere în anul V
219 credite sau mai puţin din anul curent şi anii anteriori repetent în anul IV, cu plata taxei de școlarizare
Anul V Suma creditelor promovate din anul curent şi anii anteriori toate creditele promovate promovare în anul VI
minim 260 credite din anul curent şi anii anteriori înscriere în anul VI
259 credite sau mai puţin din anul curent şi anii anteriori repetent în anul V, cu plata taxei de școlarizare
Anul terminal (IV / V / VI) Total credite promovate înaintea examenului de finalizare a studiilor toate creditele promovate absolvent
cu credite restante susţinerea cu plată a examenelor restante în sesiunea de toamnă. În caz de nepromovare integrală repetent în anul terminal, cu plata taxei sau prelungirea duratei de şcolarizare prin parcurgerea unui an complementar, cu plata taxei de școlarizare.
          
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 2. Se aprobă demararea procedurilor de alegeri pentru funcția de director de  departament la următoarele facultăți:
  • Știința și Ingineria Alimentelor pentru Departamentul de Știința alimentelor, ingineria alimentelor, biotehnologii și acvacultură;
  • Litere pentru Departamentul de limba şi literatura franceză.

Art. 3. Se aprobă demararea procedurilor de alegeri la nivelul Senatului universitar, în vederea ocupării locurilor vacante de senator, 4 cadre didactice și 10 studenți.

Art. 4. Se aprobă, la propunerea Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică, acordarea titlului de profesor emerit domnului prof. dr. ing. Cristian Nichita de la Universitatea din Le Havre,  în data de 15.03.2018.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 5. Se aprobă, la propunerea Facultății de Știința și Ingineria Alimentelor, acordarea titlului de profesor emerit domnului prof. dr. ing. Mircea Răuță, cadru didactic pensionat de la departamentul de Acvacultură al facultății, în data de 31.10.2017.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 6. Se aprobă înființarea Serviciului intern de prevenire și protecție, în cadrul Direcției Generale Administrative, având în vedere prevederile Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006, precum și măsura dispusă de către Inspectoratul Teritorial de Muncă Galați în urma controlului efectuat la UDJG.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 7. Se aprobă următoarele modificări ale organigramei administrative a universității:
  • schimbarea denumirii Serviciului voluntar pentru situații de urgență în Serviciul privat propriu pentru situații de urgență;
  • transformarea Compartimentului administrativ în Biroul administrativ;
  • transformarea Compartimentului transport auto în Biroul transport auto;
  • transformarea Compartimentului administrativ complex studențesc în Biroul administrativ complex studențesc;
  • transformarea Compartimentului tehnic complex studențesc în Biroul tehnic complex studențesc;
  • înființarea Serviciului tehnic și lucrări de investiții, prin comasarea Serviciului tehnic și Compartimentului lucrări de investiții;
  • transformarea Compartimentului management financiar al proiectelor în Biroul management financiar al proiectelor;
  • separarea Secretariat facultăți și doctorat, în Secretariat facultăți și Secretariat doctorat;
  • înființarea Biroului secretariat, care cuprinde Secretariat rectorat, Secretariat facultăți, Secretariat doctorat, Secretariat DIDFR și Secretariat DFCTT;
  • transformarea Compartimentului juridic în Biroul juridic;
  • transformarea Compartimentului personal în Biroul personal;
  • transformarea Compartimentului salarizare în Biroul salarizare;
  • înființarea Biroului editorial, multiplicare și copyright, prin comasarea Compartimentului editorial și copyright și Compartimentului multiplicare.
Modificările și noua organigramă administrativă se transmit Senatului universitar spre aprobare.

Art. 8. Se aprobă organigrama academică a universității.
Organigrama academică se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 9. Se aprobă înființarea organigramei de cercetare a universității, care cuprinde toate centrele de cercetare din universitate.

Art. 10. Se aprobă demararea procedurii privind achiziția unor echipamente de imprimare alb-negru și color, care să asigure activitatea de tipărire a publicațiilor  științifice ale universității, cât și a materialelor promoționale.

Art. 11. Se aprobă achiziția tichetelor de masă în valoare de 15 lei/tichet, pentru luna noiembrie 2017.

Art. 12. Se aprobă plata normelor vacante, în regim de plata cu ora, astfel:
  • pentru orele de curs 30 lei/oră, brut;
  • pentru orele de aplicații 25 lei/oră, brut.

Art. 13. Se aprobă cuantumul burselor studențești începând cu semestrul I al anului universitar 2017-2018, după cum urmează:
  • Performanță: 1000 lei;
  • Merit: 800 lei;
  • Ajutor social/ ajutor social ocazional/ speciale: 600 lei.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

RECTOR,
Prof. dr. ing. Iulian Gabriel BÎRSAN

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email