UGAL

Conform
Legii Educaţiei Naţionale nr. 1/2011;
Cartei Universităţii “Dunărea de Jos” din Galaţi;
Ordinului Ministrului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului nr. 3288/20.02.2012 privitor la numirea rectorului,

Consiliul de Administraţie întrunit în şedinţa din data de 05.03.2012


H O T Ă R Ă Ş T E:

Art. 1. Începând cu data de 04.03.2013 se declanşează alegerile la Facultatea de Ştiinţe Juridice, Sociale şi Politice, Departamentul de ştiinţe juridice, ca urmare a demisiei directorului acestuia, conf. dr. Ioan Apostu.

Art. 2. Studenţii care studiază cu taxă de şcolarizare la specializări autorizate provizoriu şi care susţin examenul de finalizare a studiilor în alt centru universitar îşi vor suporta cheltuielile generate de susţinerea acestui examen.

Art. 3. Se înființează compartimentul de reparații instalații de aer condiționat, în cadrul Serviciului de reparații și întreținere.

Art. 4. Posturile vacante de îngrijitor din cadrul Direcţiei cămine – cantine, rămase libere în urma externalizării serviciului de curăţenie, se transformă în posturi de paznic.
Vor fi transferaţi, pe posturile astfel vacantate în cadrul Direcţiei cămine – cantine, paznici din cadrul Direcţiei generale administrative.

Art. 5. Facultăţile vor transmite până la data de 11.03.2013, la Direcţia generală secretariat, situaţia şcolară a studenţilor străini, bursieri ai statului român.

Art. 6. Se modifică Metodologia de acordare a burselor şi a altor forme de sprijin material pentru studenţii din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi astfel:
- Art. 44. se completează astfel:
b) Studentul bursier care nu s-a prezentat la examenele din semestrul I al anului universitar pierde dreptul de a primi bursă pe semestrul II, indiferent de anul de studiu.
- Art. 47. se completează astfel:
b) Studenţii care nu depun, până la sfărşitul semestrului, la Biroul financiar al UDJG, actele pentru virarea pe card a burselor, pierd dreptul de a mai ridica bursa respectivă. În consecinţă, bursa respectivă se stornează din contabilitatea instituţiei.
c) Bursele studenţilor exmatriculaţi, neridicate timp de un an, vor fi stornate de către Direcţia economică.
d) Se interzice cadrelor didactice, care au şi calitatea de studenţi ai universității, să primească bursă pe perioada studiilor.
Se trimite spre aprobare Senatului.

Art. 7. Se aprobă Regulamentul privind organizarea, desfăşurarea şi normarea activităţilor didactice la formele de învăţământ la distanţă şi cu frecvenţă redusă.
Se trimite spre aprobare Senatului.

Art. 8. Se propune modificarea art. 14 alin (6) din Regulamentul Comisiei de etică universitară astfel încât Hotărârile CEU nu se afişează pe site-ul universităţii.
Se trimite spre aprobare Senatului.

Art. 9. Se va întocmi o metodologie privind modul de plată a activităţilor aferente gradelor didactice.

Art. 10. Se aprobă ca, începând cu 01.03.2013, toate planurile de învăţământ să se alinieze la nivelul minim de ore prevăzut în reglementările ARACIS.

Art. 11. Se va efectua o nouă redistribuire, pe coordonatori, a lucrărilor metodico-ştiinţifice pentru obţinerea gradului didactic I – seria 2013 - 2015.

Art. 12. Se va întocmi o metodologie unitară de realizare a cofinanțării universitaţii la proiectele cu finanțare externă.

Art. 13. La solicitarea Facultații de Educație Fizică și Sport se aprobă schimbarea denumirii Centrului interinstituţional de cercetare socio-economică şi dezvoltare durabilă (CICSEDD) în Centrul de cercetări interdisciplinare în educaţie (CCIE).
Se respinge solicitarea de menținere a directorului centrului, în persoana doamnei conf. Dr. Simona Marin, având în vedere situaţia sa de incompatibilitate.
Se trimite spre aprobare Senatului.

RECTOR,
Prof. dr. Iulian Gabriel BÎRSAN
 
Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email