Departamentul de asigurarea calității |
Tel: 0336 130 120
E-mail: calitate @ugal.ro
|
Cristina Claudia PATRICHE | |
Simona-Nicoleta DĂNĂILĂ | |
Ciprian Cătălin CIOBANU |
Biroul ERASMUS | Coordonator instituțional Erasmus+: conf. Steluţa STAN Tel: 0756 063 672 E-mail: steluta.stan @ugal.ro |
Coordonator mobilități studențești incoming: Bianca DAMICIUC Tel: 0756 063 672 E-mail: erasmus @ugal.ro |
|
Coordonator mobilități studențești outgoing: Adriana PETRESCU Tel: 0756 063 672 E-mail: erasmus @ugal.ro |
|
Șef birou: Adriana PETRESCU Tel interior: 8387 E-mail: adriana.petrescu @ugal.ro |
Departamentul de comunicare, promovare și relații publice |
Tel: 0336 130 262
E-mail: comunicare @ugal.ro |
Elena BUJOR |
|
Georgiana CODIȚĂ
Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
|
|
Marius MITREA E-mail: marius.mitrea @ugal.ro |
|
Bogdan Nistor E-mail: bogdan.nistor @ugal.ro |
|
Adelina Simona Obreja |
Compartiment control financiar preventiv | Tel. interior: 8377 |
Neculai SAVA E-mail: neculai.sava @ugal.ro |
|
Margareta DĂNĂILĂ
E-mail: margareta.danaila @ugal.ro
|
Direcţia Juridică și resurse umane |
Director interimar: Costică COȘTOI
Tel: 0336 130 123
E-mail: costica.costoi @ugal.ro
|
Biroul Personal |
Şef interimar birou: Victoriţa Marina GRIGORAŞI
Tel: 0336 130 125
E-mail: victorita.grigorasi @ugal.ro
|
Biroul Salarizare |
Şef interimar birou: Constantina DIMOFTE
Tel: 0336 130 130
E-mail: constantina.dimofte @ugal.ro
|
Biroul Juridic |
Compartiment audit public intern | Tel: 0336 130 117 |
Florin IORDACHE E-mail: florin.iordache @ugal.ro |
|
Documente audit |
Departamentul de formare continuă şi transfer tehnologic
|
Director: Conf. dr. ing. Cristian MUNTENIȚĂ
Tel: 40 336 130 142
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. / Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
|
Regulament pentru desfășurarea concursului de ocuparea a funcției de decan
Regulament comunicare rezultate ştiinţifice
Regulament privind organizarea Studiilor Universitare de Doctorat
Regulamentul Activităţii Universitare a Studenţilor
Codul drepturilor şi obligaţiilor studenţilor
Regulament privind examenele de licență și disertație
Regulament privind organizarea şi funcţionarea comisiei de etică
ACTIVITĂŢI | TERMENE |
---|---|
Înscrierea candidaţilor |
25 noiembrie – 11 ianuarie 2016 |
Aprobarea propunerilor de comisii de concurs de către Consiliul Facultății şi Senatul Universitar, afişarea acestora pe pagina web a instituţiei, transmiterea componenţei comisiilor de concurs către MENCS |
Termen: 16 decembrie 2015 |
Verificarea dosarelor de concurs la Compartimentul juridic (eligibilitate conform Metodologiilor cadru din Universitatea “Dunărea de Jos”) şi emiterea avizului juridic |
Termen: 12 ianuarie – 13 ianuarie 2016 |
Comunicarea avizului juridic către candidaţi |
Termen: 13 ianuarie 2016 |
Transmiterea dosarelor la comisiile de concurs |
Termen: 14 ianuarie 2016 |
Anunţarea locului, datei, orei de desfăşurare a probelor de concurs către candidaţii declaraţi eligibili |
Termen: 19 ianuarie 2016 |
Stabilirea şi anunţarea către candidat a temei prelegerii (cu 48 de ore înainte de aceasta) |
Începând cu 22 ianuarie 2016 |
Susţinerea probelor de concurs conform Metodologiei de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare din Universitatea “Dunărea de Jos” din Galați |
26 ianuarie - 01 februarie 2016 |
Afişarea/Comunicarea rezultatelor concursului (în 24 de ore de la susținerea probelor) |
Până la data de: 02 februarie 2016 |
Contestaţii |
02 februarie – 08 februarie 2016 |
Analiză şi răspunsuri contestaţii |
Termen: 09 februarie 2016 |
Avizul Consiliul facultăţii |
Termen: 10 februarie 2016 |
Aprobarea Senatului cu privire la rezultatele concursurilor |
Termen: 11 februarie 2016 |
Decizia de numire pe post semnată de Rector |
Termen: 12 februarie 2016 |
Transmiterea raportului de concurs la MENCS |
Termen: 12 februarie 2016 |