UGAL

Membrii Consiliului Școlii Doctorale de Inginerie Mecanică și Industrială

Prenumele și NUMELE Poziția
Prof. dr. ing. fiz. Luminița MORARU Director - Școală Doctorală de Inginerie Mecanică și Industrială
Prof. dr. ing. Gabriel ANDREI  Membru
Prof. dr. ing. habil Mihaela BUCIUMEANU Membru
Prof. dr. ing. Lorena DELEANU  Membru
Prof. dr. ing. Elena SCUTELNICU  Membru
Prof. dr. ing. habil. Daniela-Laura BURUIANĂ Membru
Student drd. Iulia-Nela NĂSTASE (ANGHELACHE) Membru

Membri onorifici ai Consiliului Școlii Doctorale de Inginerie Mecanică și Industrială
Prenumele și NUMELE Instituție
Prof. Boris RUBINSKY Graduate School, University of California at Berkeley, USA
Arnold and Barbara Silverman Distinguished Professor of Biomedical Engineering
Director Center for Bioengineering in the Service of Humanity and Society, Hebrew University of Jerusalem
Prof. José Luis PÉREZ-DÍAZ  Teoría de la Señal y Comunicaciones, Escuela Politécnica Superior, Universidad de Alcalá, Spain
Prof. univ. dr. ing. Anton HADAR Departamentul Rezistența Materialelor, Facultatea de Ingineria şi Managementul Sistemelor Tehnologice, Universitatea Politehnică din București
Doctor Honoris Causa al Universităţii "Dunărea de Jos"
Prof. univ. dr. ing. Daniela TARNIȚĂ  Director department Mecanică aplicată și construcții civile, Facultatea de Mecanică
Director Scoala doctorală de Inginerie mecanică Universitatea din Craiova

 

Coordonatori de domeniu
Prenumele și NUMELE Domeniul Facultate
Prof.dr.ing.habil. Mihaela BUCIUMEANU Inginerie Mecanică Facultatea de Inginerie
Facultatea de Arhitectură Navală
Facultatea Transfrontalieră
Facultatea de Inginerie Agronomie din Brăila
Prof. dr. ing. Elena SCUTELNICU  Inginerie Industrială Facultatea de Inginerie
Prof. dr. fiz. habil. Cătălina ITICESCU Inginerie Industrială Facultatea de Științe și Mediu
Facultatea de Științe și Ingineria Alimentelor

 



ANUNŢ


IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că, îîn ziua de 08.12.2017, ora 11.30, în sala AS 112 a Facultății de Litere, va avea loc susţinerea publică a tezei de doctorat intitulată: „LITERATURĂ ȘI PSIHOLOGIE: HENRY ȘI WILLIAM JAMES”, elaborată de doamna FOCȘA I. LILIANA (COLODEEVA), în vederea atribuirii titlului ştiinţific de doctor în domeniul  Filologie.
 
Comisia de doctorat are următoarea componenţă:
Președinte  Prof.univ.dr. Alina-Elena GANEA (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Conducător de doctorat
Prof.univ.dr. Michaela PRAISLER (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Referenți oficiali:   1. Prof.univ.dr. Ștefan AVĂDANEI (CV)
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
2. Prof.univ.dr. Carmen-Adina CIUGUREANU (CV)
Universitatea „Ovidius” din Constanța
3. Prof.univ.dr. Eduard VLAD (CV)
Universitatea „Ovidius” din Constanța
Rezumatul tezei de doctorat


ANUNŢ


IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că, îîn ziua de 08.12.2017, ora 10.00, în sala AS 112 a Facultății de Litere, va avea loc susţinerea publică a tezei de doctorat intitulată: „NEIL GAIMAN LA INTERSECȚIA GENURILOR LITERARE”, elaborată de doamna BÂRLIBA G. IRINA (RAȚĂ), în vederea atribuirii titlului ştiinţific de doctor în domeniul  Filologie.
 
Comisia de doctorat are următoarea componenţă:
Președinte  Prof.univ.dr. Alina-Elena GANEA (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Conducător de doctorat
Prof.univ.dr. Michaela PRAISLER (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Referenți oficiali:   1. Prof.univ.dr. Carmen-Adina CIUGUREANU (CV)
Universitatea „Ovidius” din Constanța
2. Prof.univ.dr. Eduard VLAD (CV)
Universitatea „Ovidius” din Constanța
3. Conf.univ.dr. Dragoș AVĂDANEI (CV)
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
Rezumatul tezei de doctorat


STUDENT VIZITATOR (visiting student / free-mover) For all the necessary information visit the english version of  our website
 

I. Ce este un student vizitator?

Studentul vizitator este un student străin care, pe parcursul studiilor efectuate la universitatea în care este înmatriculat (universitatea de origine/home university), alege să urmeze anumite cursuri și să susțină examenele aferente acestora, într-o altă universitate (universitatea gazdă/host university), pentru un semestru sau pentru un an academic, fără a primi diplomă de studii.

Nu este nevoie ca între cele două universități implicate să existe acorduri bilaterale prealabile.

Studentul vizitator sau „visting student”/„free mover”:
  • nu primește bursă de la universitatea gazdă;
  • este înmatriculat la studii ca student temporar (visiting student / free mover);
  • plătește taxă de studii, în cuantumul taxelor stabilite pentru studenții români, din anul I.

II. Procedură de înmatriculare

Dosarul de candidatură trebuie să conțină următoarele documente:
  • formularul de înscriere (Application form for Free Movers);
  • adeverință de la universitatea de orgine la care acesta este înmatriculat, din care să reiasă statutul de student și anul de studii;
  • foaie matricolă cu studiile efectuate până la momentul respectiv, în original și tradusă în limba română;
  • copie după cartea de identitate;
  • certificat medical;
  • copie după Learning Agreement:
         - Când studentul vizitator sosește în cadrul universității, acesta va avea asupra sa 3 (trei) exemplare originale ale Learning Agreement-ului în care sunt menționate cursurile pe care dorește să le urmeze în calitate de student vizitator. Numele și semnătura fiecărui student trebuie trecute pe fiecare pagină a Learning Agreement-ului. Numărul minim de credite aferent unui an universitar nu poate fi mai mic de 60, iar pentru un semestru, mai mic de 30.

Documentele solicitate se transmit prin e-mail către un reprezentant al Biroului de Cooperare internațională și studenți străini, anterior zilei de 1 august, pentru primul semestru al anului în curs sau pentru întregul an universitar și înainte de 1 februarie pentru semestrul al doilea.

Dosarele incomplete – dosare cu acte care lipsesc, documente nesemnate și neștampilate sau parțial semnate, duc la respingerea dosarului.

Reprezentantul Biroului de Cooperare internațională și studenți străini înaintează dosarele candidaților către facultățile pentru care aceștia optează. După verificarea documentelor și după avizul facultății, se emite o scrisoare de acceptare semnată de către responsabilul Biroului de Cooperare internațională și studenți străini. În cazul în care dosarul candidatului este respins, se returnează dosarul.

Scrisoarea de acceptare este trimisă studentului prin e-mail (versiunea scanată).

La începerea anului universitar, studenții completează un Contract de Studii și înmânează cele 3 (trei) exemplare în original ale Learning Agreement-ului, precum și foaia matricolă, în original și tradusă în limba română. După verificarea, semnarea și înregistrarea Learning Agreement-ului, reprezentanții secretariatului facultății vor păstra un exemplar, un exemplar rămâne la studentul vizitator și unul pentru universitatea de proveniență.  

Cursurile încep, de regulă, la data de 1 octombrie a anului în curs și indică începutul primului semestru. Semestrul al doilea începe conform structurii anului universitar în curs pentru ciclul I și II de studii universitare.

După începerea cursurilor, în termen de 30 de zile, studenții au posibilitatea să modifice Learning Agreement-ul prin alegerea altor discipline pe care doresc să le studieze (prin completarea documentului Changes of the Learning Agreement).

Studenții au obligația de a participa la toate formele de activitate didactică (cursuri, seminare, tutoriat, lucrări practice, proiecte şi practică) pentru care au optat în Learning Agreement sau pe care le-au modificat prin completarea Changes of the Learning Agreement, precum şi dreptul să folosească laboratoarele, cabinetele, amfiteatrele, sălile de cursuri şi seminare, sălile de lectură, bazele sportive şi celelalte resurse ale universităţii puse la dispoziţia sa, pentru o cât mai bună pregătire profesională.

Fiecărui program de studiu îi este atribuit câte un cadru didactic responsabil de mobilitate pentru anul academic respectiv, iar la începutul stagiului de mobilitate, studentul vizitator ia legatura cu acesta pentru a clarifica eventualele nelămuriri ce le poate avea și explicarea metodelor de studiu autohtone.

Studenții vizitatori pot alege doar disciplinele aferente semestrului pentru care au optat. Nu este permisă participarea la alte cursuri, seminare, tutoriat, lucrări practice, proiecte şi practică, față de cele completate în Learning Agreement și în Changes of the Learning Agreement.

La finalizarea stagiului de mobilitate, studenţilor vizitatori li se eliberează, de către facultate, foaia matricolă (Transcript of Records). Foaia matricolă va fi eliberată în termen de 30 de zile de la finalizarea sesiunii de examene, de către secretariatul facultății.

Termenele de plată a taxei sunt:
  • 1 - 17 octombrie al anului respectiv, pentru studenţii vizitatori care doresc să studieze în primul semestru și care vor plăti jumătate din taxa aferentă studenților români din anul I;
  • 1 - 20 martie al anului respectiv, pentru studenţii vizitatori care doresc să studieze în al doilea semestru și care vor plăti jumătate din taxa aferentă studenților români din anul I;
  • 1 - 17 octombrie și 1-20 martie, pentru studenţii vizitatori care doresc să studieze pentru întregul an universitar și care au posibilitatea de a plăti taxa aferentă studenților români din anul I, în două tranşe;

După plata taxei, studenții vizitatori duc o copie a dovezii de plată a taxei la secretariatul facultății la care au fost înmatriculați. Neplata sau nerespectarea termenelor de plată a taxei de școlarizare duce la exmatricularea studentului.

Studenții vizitatori au dreptul de a solicita cazarea în căminele studenţeşti, contra cost, în funcție de disponibilitatea camerelor, prin completarea documentului Accommodation form for FREE MOVERS.

STUDENT VIZITATOR (visiting student / free-mover) For all the necessary information visit the english version of  our website
 
A. Ce este un student vizitator? 
Studentul vizitator este un student străin care, pe parcursul studiilor efectuate la universitatea în care este înmatriculat (home university), alege să urmeze anumite cursuri și să susțină examenele aferente acestora, într-o altă universitate (host university), pentru un semestru sau pentru un an academic fără a primi diplomă de studii.
 
Nu este nevoie ca între cele două universități implicate să existe acorduri bilaterale prealabile.
 
Studentul vizitator – „free mover”
  • nu primește bursă de la universitatea gazdă;
  • este înmatriculat la studii ca student temporar (visiting student);
  • plătește taxă de studii, în cuantumul taxelor stabilite pentru studenții români, din anul I.
 
B. Procedură de înmatriculare
Dosarul de candidatură trebuie să conțină următoarele documente:
  • formularul de înscriere (Application form);
  • adeverință de la universitatea la care acesta este înmatriculat, din care să reiasă statutul de student și anul de studii;
  • foaie matricolă cu studiile efectuate până la momentul respectiv, tradusă în limba română;
  • copie după cartea de identitate;
  • certificat medical;
  • copia Learning Agreement-ului. Cele 3 (trei) exemplare originale vor fi aduse de către student când va încheia contractul de studii, în care sunt menționate cursurile pe care dorește să le urmeze ca student vizitator. Numele și semnătura fiecărui student trebuie trecute pe fiecare pagină a Learningului. Numărul minim de credite aferent unui an universitar nu poate fi mai mic de 60, iar pentru un semestru, mai mic de 30.
Documentele solicitate se transmit prin e-mail către Serviciul de Relații internaționale și interinstituționale, anterior zilei de 1 august, pentru primul semestru al anului în curs, sau pentru întregul an universitar, și înainte de 1 februarie pentru semestrul al doilea.
 
Serviciul de Relații internaționale și interinstituționale înaintează dosarele candidaților către facultățile pentru care aceștia optează. După verificarea documenetelor și după răspunsul primit de la facultăți, se va emite o scrisoare de acceptare semnată de către responsabilul Serviciului de Relații internaționale și interinstituționale.
 
Scrisoarea de acceptare este trimisă studentului prin e-mail (versiunea scanată). 
 
La începerea anului universitar, studenții completează un contract de studii și aduc cele 3 (trei) exemplare în original ale Learningului, precum și foaia matricolă, tradusă în limba română. După verificarea, semnarea și ștampilarea Learningurilor, reprezentantii secretariatului facultății, pentru care s-a optat, vor păstra un exemplar, iar celelalte două exemplare îi vor fi înapoiate studentului (unul pentru student și unul pentru universitatea de la care provine).  
 
Cursurile încep la data de 1 Octombrie a anului în curs. În perioada 1 octombrie – 1 noiembrie, studenții au posibilitatea să modifice Learningul prin optarea pentru alte materii pe care aleg să le studieze (prin completarea Change-ului). 
 
Studenții au obligația de a participa la lucrările practice/laboratoare/seminarii precum și la cursurile obligatorii.
 
Fiecărei specializări îi este atribuit câte un tutore pentru anul respectiv, iar la începutul fiecărui an are loc o sedință ce are ca scop clarificarea eventualelor nelămuriri ce le pot avea studenții și explicarea metodelor de studiu autohtone.
 
Studenții pot alege doar materiile/cursurile aferente semestrului pentru care au optat. 
 
După promovarea examenelor, studenţilor li se recunoaşte perioada de studii prin eliberarea de către facultate a unei foi matricole (Transcript of Records). Foaia matricolă va fi eliberată în termen de 30 de zile de la finalizarea sesiunii, de către secretariatul facultății. 
 
Cadrele didactice au obligația să completeze (semnătură și ștampilă) un document care atestă participarea studenților la lucrările practice, necesar acestora la universitatea de proveniență. 
 
Termenele de plată a taxei sunt:
  • Studenţii vizitatori care studiază în primul semestru vor plăti jumătate din taxa aferentă anului I, în intervalul 1-17  octombrie. 
  • Studenţii vizitatori care studiază în al doilea semestru vor plăti jumătate din taxa aferentă anului I, în intervalul 1-20 martie.
  • Studenţii vizitatori care studiază întregul an universitar vor plăti taxa aferentă anului I în două tranşe, în intervalele menţionate mai sus.
 
Studenții vizitatori pot fi cazați în căminele studențești, în funcție de disponibilitatea camerelor, contra cost.                                            
 
 

CANDIDAȚI

 

Școala doctorală de Științe fundamentale și inginerești
Gabriela RÂPEANU CV fișă îndeplinire standarde
     
Școala doctorală de Științe biomedicale
Dana TUTUNARU CV fișă îndeplinire standarde

CANDIDAȚI
Școala doctorală de Inginerie mecanică și industrială
MORARU Luminița CV fișă îndeplinire standarde
PRAISLER Mirela CV fișă îndeplinire standarde
     
Școala doctorală de Științe fundamentale și inginerești
BENEA Lidia CV fișă îndeplinire standarde
     
Școala doctorală de Știinte socio-umane
ENACHE George-Eugen CV fișă îndeplinire standarde
IFRIM Nicoleta CV fișă îndeplinire standarde
IORGA Alina-Daniela  CV fișă îndeplinire standarde

Candidați Consiliul Școlii doctorale de Inginerie mecanică și industrială:
ANDREI GABRIEL (CV)
CÎRCIUMARU ADRIAN (CV)
DELEANU LORENA (CV)
ENE ANTOANETA (CV)
SCUTELNICU ELENA (CV)
 
Candidați Consiliul Școlii doctorale de Știinte fundamentale și inginerești:
APETREI CONSTANTIN (CV)
CÂRÂC GETA (CV)
GĂICEANU MARIAN (CV)
STANCIU SILVIUS (CV)
VIZIREANU CAMELIA (CV)
 
Candidati Consiliul Scolii doctorale de Stiinte socio-umane:
ANDREI CARMEN (CV)
ANTOFI EUGENIA-SIMONA (CV)
CĂPĂTÎNĂ ALEXANDRU (CV)
CRISTACHE NICOLETA (CV)
ENACHE GEORGE-EUGEN (CV)
NEAGU MARIANA (CV)

Rezultat alegeri Consiliul Școlii doctorale de Științe biomedicale

Candidați Consiliul Școlii doctorale de Științe biomedicale:
Prof. Arbune Manuela (Fișa standarde)
Prof. Earar Kamel (Fișa standarde)
Prof. Matei Mădălina-Nicoleta (Fișa standarde)
Prof. Nechita Aurel (Fișa standarde)
Prof. Tatu Alin-Laurențiu (Fișa standarde)

Subcategorii

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email