UGAL

 

ANUNŢ

 

IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că, în ziua de 16.09.2022, ora 11.00, în sala I 05 a Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor, va avea loc susţinerea publică a tezei de doctorat intitulate:

 

IMPACTUL CONSTRUIRII UNOR STRATEGII DE COACHING ȘI MENTORING ASUPRA DEZVOLTĂRII DURABILE A RESURSELOR UMANE

 

elaborată de domnul POPA D. DANIEL, în vederea atribuirii titlului ştiin­ţi­fic de doctor în domeniul Management.

 

Comisia de doctorat are următoarea componenţă:

Președinte Prof. univ. dr. habil. Nicoleta CRISTACHE (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Conducător de doctorat Prof. univ. dr. habil. Angela-Eliza MICU (CV)
Universitatea „Ovidius” din Constanța
Referenți oficiali:   1. Prof. univ. dr. habil. Mirela-Ionela ACELEANU (CV)
Academia de Studii Economice din București
2. Prof. univ. dr. Răzvan-Liviu NISTOR (CV)
Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca
3. Prof. univ. dr habil. Alexandru CĂPĂȚÎNĂ (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

Rezumatul tezei de doctorat

 

  • Rezumatul tezei de doctorat (în limbile română și engleză) poate fi consultat în cadrul Depozitului digital instituțional ARTHRA la adresa: http://arthra.ugal.ro/handle/20.500.14043/21629;
  • Teza de doctorat în format tipărit poate fi consultată la biblioteca universității.

 

 

ANUNŢ

 

IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că, în ziua de 24.10.2022, ora 10.00, în sala G307 a Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică, va avea loc susţinerea publică a tezei de doctorat intitulate:

 

CONTRIBUȚII PRIVIND ANALIZA ȘI PROIECTAREA SISTEMELOR DE EDUCAȚIE ASISTATE DE CALCULATOR

 

elaborată de doamna BUMBEA I. NUȚI (SAVIN), în vederea atribuirii titlului ştiin­ţi­fic de doctor în domeniul Calculatoare și tehnologia informației.

 

Comisia de doctorat are următoarea componenţă:

Președinte Prof. dr. ing. Marian BARBU (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Conducător de doctorat Prof. dr. ing. Luminița DUMITRIU (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Referenți oficiali:   1. Prof. dr. ing. Ștefan TRĂUȘAN-MATU (CV)
Universitatea POLITEHNICA din București
2. Prof. dr. ing. Costin BĂDICĂ (CV)
Universitatea din Craiova
3. Conf. dr. ing. Emilia PECHEANU (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

Rezumatul tezei de doctorat

 

  • Rezumatul tezei de doctorat (în limbile română și engleză) poate fi consultat în cadrul Depozitului digital instituțional ARTHRA la adresa: http://arthra.ugal.ro/handle/20.500.14043/21629;
  • Teza de doctorat în format tipărit poate fi consultată la biblioteca universității.

 

 

ANUNŢ

 

IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că, în ziua de 06.10.2022, ora 12.00, în sala Consiliului de administrație a Universității „Dunărea de Jos” din Galați, va avea loc susţinerea publică a tezei de doctorat intitulate:

 

CERCETĂRI PRIVIND INFLUENȚA VARIABILITĂȚII CLIMATICE ASUPRA CONDIȚIILOR DE PRODUCȚIE AGRICOLĂ DIN ROMÂNIA

 

elaborată de doamna BOBOC P. MĂDĂLINA-GEORGIANA, în vederea atribuirii titlului ştiin­ţi­fic de doctor în domeniul Inginerie și management în agricultură și dezvoltare rurală.

 

Comisia de doctorat are următoarea componenţă:

Președinte Prof. univ. dr. ing. Eugen-Victor-Cristian RUSU (CV)
Membru corespondent al Academiei Române,
Director CSUD - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Conducător de doctorat Prof. univ. dr. econ. dr. ing. habil. Silvius STANCIU (CV)
Prorector - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Referenți oficiali:   1. Prof. univ. dr. ing. Răzvan-Ionuț TEODORESCU (CV)
Rector - Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București
2. Cercet. șt. gr. I dr. ing. habil. György DEÁK (CV)
Director general - Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Protecția Mediului București
3. Prof. univ. dr. habil. Maria-Magdalena TUREK-RAHOVEANU (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

Rezumatul tezei de doctorat

 

  • Rezumatul tezei de doctorat (în limbile română și engleză) poate fi consultat în cadrul Depozitului digital instituțional ARTHRA la adresa: http://arthra.ugal.ro/handle/20.500.14043/21629;
  • Teza de doctorat în format tipărit poate fi consultată la biblioteca universității.

 

 

ANUNŢ

 

IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că, în ziua de 12.09.2022, ora 10.00, în sala AS 206 a Facultății de Litere, Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, va avea loc susţinerea publică a tezei de doctorat intitulate:

 

”SOUNDS AND MEANINGS” „SUNETE ȘI SENSURI”

 

elaborată de doamna BOSOIU V. BIANCA, în vederea atribuirii titlului ştiin­ţi­fic de doctor în domeniul Filologie.

 

Comisia de doctorat are următoarea componenţă:

Președinte Prof. univ. dr. habil. Nicoleta IFRIM (CV)
Director Școala doctorală de Științe socio-umane, Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Conducător de doctorat Prof. univ. dr. habil. Mariana NEAGU (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Referenți oficiali:   1. Prof. univ. dr. Elena BUJA (CV)
Universitatea „Transilvania” din Brașov
2. Conf. univ. dr. Daniela DOBOȘ (CV)
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
3. Prof. univ. dr. habil. Lillians-Violeta NEGREA (CV)
Academia de Studii Economice din București

Rezumatul tezei de doctorat

 

  • Rezumatul tezei de doctorat (în limbile română și engleză) poate fi consultat în cadrul Depozitului digital instituțional ARTHRA la adresa: http://arthra.ugal.ro/handle/20.500.14043/21629;
  • Teza de doctorat în format tipărit poate fi consultată la biblioteca universității.




 

Fișa de înscriere
Contracte de studii licență
  • Facultatea de Inginerie [descarcă]
  • Facultatea de Arhitectură Navală [descarcă]
  • Facultatea de Știința și Ingineria Alimentelor [descarcă]
  • Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică [descarcă]
  • Facultatea de Educaţie Fizică şi Sport [descarcă]
  • Facultatea de Litere [descarcă]
  • Facultatea de Ştiinţe şi Mediu [descarcă]
  • Facultatea de Istorie, Filosofie şi Teologie [descarcă]
  • Facultatea de Inginerie și Agronomie din Brăila  [descarcă]
  • Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor [descarcă]
  • Facultatea de Drept și Științe Administrative [descarcă]
  • Facultatea de Medicină şi Farmacie [descarcă]
  • Facultatea de Arte [descarcă]
  • Facultatea Transfrontalieră [descarcă]
Contracte de studii master
  • Facultatea de Inginerie [descarcă]
  • Facultatea de Arhitectură Navală [descarcă]
  • Facultatea de Știința și Ingineria Alimentelor [descarcă]
  • Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică [descarcă]
  • Facultatea de Educaţie Fizică şi Sport [descarcă]
  • Facultatea de Litere [descarcă]
  • Facultatea de Ştiinţe şi Mediu [descarcă]
  • Facultatea de Istorie, Filosofie şi Teologie [descarcă]
  • Facultatea de Inginerie și Agronomie din Brăila [descarcă]
  • Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor [descarcă]
  • Facultatea de Drept și Științe Administrative [descarcă]
  • Facultatea de Arte [descarcă]
  • Facultatea Transfrontalieră [descarcă]
Contract de studii ID/IFR

 


Proceduri înscriere 
Documente necesare 
Datele de contact furnizate de către facultăți 

Vă informăm că anul universitar 2022/2023 începe în data de 03.10.2022, conform Structurii anului universitar, aprobată prin HS nr. 94/22.02.2022, art. 1, Anexa 1.

Înscrierea studenților în anul universitar 2022/2023 se face în perioada 26.09.2022 – 07.10.2022, indiferent de anul de studiu.

Bursierii statului român sunt scutiți de plata taxei de înmatriculare

Pentru încasarea taxelor la formele de învățământ: cu frecvență, la distanță și cu frecvență redusă, studenții plătesc taxele în perioada 26.09.2022 – 14.10.2022 astfel:

  • taxa de înmatriculare în anul I, pentru studenții de la forma de finanțare buget, în cuantum de 100 lei;
  • taxa de școlarizare, pentru studenții de la forma de finanțare cu taxă, tranşa I - 50%, conform contractului de studii.

Punctele de încasare a taxelor:

A. Numerar și POS:

  • corpul U, sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47, sala U13 (parter);
  • corpul D din str. Domnească nr. 111;
  • corpul I,  sediul Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor din str. Nicolae Bălcescu nr. 59-61;
  • sediul Facultății de Inginerie și Agronomie din Brăila din Calea Călărașilor nr. 29, sala E1.

B. POS:

  • la sediul facultăților: MF (Corp MG, str. Eroilor nr. 34), ACIEE, DSA;
  • la Centrul Suport Buzău (str. Hangarului nr. 8).

Programul casieriilor pentru încasarea taxelor (26.09.2022-14.10.2022) și al punctelor de înscriere (26.09.2022-07.10.2022):

26.09.2022-30.09.2022 8.30-15.30 Casierie și puncte de înscriere
01.10.2022-02.10.2022 9.00-15.00
03.10.2022-06.10.2022 8.30-15.30
07.10.2022 9.00-15.00
10.10.2022-13.10.2022 8.30-15.30 Casierie
14.10.2022 9.00-15.00

Documente necesare studenților în vederea achitării taxelor:

  • carte de identitate sau paşaport;
  • contract de studii sau act adițional încheiat și înregistrat la secretariatul facultății la care este înmatriculat;
  • bon eliberat de secretariatul facultății cu valoarea taxei pentru anul universitar 2022-2023, precum și cuantumul primei tranșe (numai pentru studenţii care au taxa de studii diferită de cea standard).

Coordonate pentru achitarea taxei on-line:

  • Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galați;
  • Cod fiscal 3127522;
  • Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
  • La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele studentului, CNP, facultatea, programul de studii, forma de învățământ (IF, ID sau FR), taxă de școlarizare.


Subcategorii

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email