UGAL



Universitatea „Dunărea de Jos" din Galați este o instituție de învățământ superior reprezentativă în România, pentru educație și cercetare avansată. Prin activităţile derulate Universitatea „Dunărea de Jos" din Galați contribuie semnificativ la formarea de specialiști și dezvoltarea cunoașterii, cu impact economic și social.

Cercetarea ştiinţifică este o componentă principală a activităţii de dezvoltare profesională în Universitatea „Dunărea de Jos" din Galați şi reprezintă unul dintre principalelecriterii de apreciere a performanţei academice și a recunoașterii la nivel național și internațional. Tematicile de cercetare dezvoltate se încadrează în domenii de cercetare de tradiție, dar și în domenii noi, interconectate la tendințele moderne de progres științific, cu impact fundamental și aplicativ. Sunt vizate formarea resursei umane înalt calificate și creșterea vizibilității  naționale și internaționale, în conformitate cu principiile moderne ale libertății academice și autonomiei universitare, cu respectarea normelor de etică şi deontologie profesională.

Universitatea „Dunărea de Jos" din Galați asigură cadrul organizatoric şi informaţional pentru elaborarea, implementarea şi dezvoltarea politicilor şi strategiilor de cercetare instituţionale, precum şi asistenţă, consiliere şi sprijin logistic pentru membrii comunităţii academice, în vederea lansării şi derulării proiectelor de cercetare ştiinţifică și diseminarea rezultatelor pe fluxul principal al publicațiilor.


 Sistemul de management al calității pentru activitățile de cercetare, dezvoltare și inovare din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați este certificat conform standardului SR EN ISO 9001: 2015, certificat nr.: C00120-A/14.12.2018 (cu valabilitate 2018-2021) și recertificat, certificat nr.: C00120-A-R/14.12.2021 (cu valabilitate 2021-2024). Obținerea certificatului reprezintă o recunoaștere a aplicării unor principii moderne pentru managementul activităților de cercetare, inovare și dezvoltare, la nivelul universității, al facultăților și al unităților de cercetare acreditate la nivel instituțional. Certificarea reprezintă un demers important pentru participarea Universității „Dunărea de Jos” din Galați în competiții reprezentative de proiecte la nivel european, în acord cu obiectivele strategice prevăzute în Planul Strategic de dezvoltare instituțională 2020-2024.

SCIMAGO Institutions Rankings Ranking WEB of Universities

 
                                    
 
 
 
 

 
 

Bursele de performanță se acordă  în următoarele cazuri:
a. studenţilor cu rezultate deosebite la învăţătură;
b. studenţilor cu performanţe ştiinţifice; bursa de performanță se atribuie prin concurs;
c. studenţilor cu performanţe cultural artistice deosebite – bursa de performanţă artistică, şi studenților cu performanţe sportive – bursa de performanţă sportivă; aceste tipuri de burse se atribuite prin concurs.
 
Bursele de performanţă se acordă studenţilor integralişti (cu excepţia celor din anul I) care au rezultate deosebite la învăţătură şi au obţinut media ponderată anuală minimum 9 la sfârşitul anului precedent. Consiliul facultăţii poate ridica baremul mediei pentru obţinerea acestor burse.
 
Consiliul facultăţii atribuie bursele de performanţă în funcţie de performanţele studenţilor care depun dosare pentru obţinerea acestor burse şi de criteriile proprii ale facultăţii. Bursa de performanţă se poate acorda începând cu anul al II-lea de studiu pentru 12 luni consecutive, începând cu data atribuirii, prin concurs organizat de către facultate. Bursa de performanţă se acordă şi pe perioada vacanţelor, inclusiv a vacanţei de vară pentru studenţi.
Cuantumul bursei de performanţă este de 500 LEI.

Pentru anii de studii II–VI de la învăţământul universitar, bursele de studiu se atribuie studenţilor integralişti (în toţi anii de studii), pe baza rezultatelor la învăţătură obţinute în anul universitar precedent, în ordinea descrescătoare a mediilor ponderate, indiferent de forma de finanţare.
În semestrul I nu se acordă burse de studiu studenţilor din anul I, ciclul I de studii universitare de licență. După semestrul I, în funcţie de rezultatele obţinute în urma sesiunii de examene din iarnă se vor acorda burse de studiu numai studenţilor integralişti, în ordinea descrescătoare a mediilor. Bursa se va acorda retroactiv pentru semestrul I și în continuare pentru semestrul al II-lea.
Dacă după semestrul I, studenții din anul I care au beneficiat de bursăsocială, au dobândit bursăde studiu, pentru semestrul I, vor primi doar diferența dintre cuantumul bursei de studiu și cea socială.
Dacă, după acordarea burselor mai rămâne un fond de burse nefolosit, acesta se  repartizează altor specializări şi ani de studii din cadrul aceleaşi facultăţi, pe baza hotărârii Consiliului facultății. Dacă şi după aceasta mai ramâne un fond disponibil, aceasta se pune la dispoziţia conducerii universităţii pentru a fi distribuit altor facultăţi sau pentru mărirea cuantumului bursei care trebuie să fie acelaşi pe întreaga Universitate.    
Consiliul facultăţii stabilește media minimă de la care se obţine bursa de studiu.
Studenţii ciclului al II-lea de studii universitare de master, indiferent de forma de finanţare, pot beneficia de burse de studiu, media minimă de acordare fiind 8,00 (opt). Bursele se revizuiesc în funcţie de rezultatele obţinute după fiecare sesiune de examene. Criteriile de acordare a acestor burse se stabilesc de Consiliile facultăţilor.
 Bursa de studiu se acordă pe durata anului universitar (cursuri, sesiuni de examene, activităţi practice, examene de licenţă, diplomă sau disertație) potrivit planului de învăţământ şi structurii anului universitar 2012-2013, cu excepţia vacanţelor.
Bursa se acordă şi pe perioada vacanţelor, dacă studenţii bursieri sunt orfani de ambii părinţi, dacă provin din case de copii sau din plasament familial, ori dacă sunt bolnavi TBC şi se află în evidenţa unităţilor medicale, dacă suferă de diabet, boală malignă, sindrom de malabsorbţie grav, insuficienţă renală cronică, astm bronşic, epilepsie, cardiopatie congenitală, hepatită cronică, glaucom, miopie gravă, boală imunologică, spondilită anchilozantă , reumatism articular acut , dacă sunt infectaţi cu virusul HIV sau bolnavi de SIDA. Certificatele medicale vor fi vizate de Cabinetul medical studenţesc.
 
Cuantumul bursei de studiu este de 300 LEI.

Pentru eliberarea duplicatului unui act de studii pierdut sau distrus, titularul adresează conducerii instituției o cerere însoțită, după caz, de următoarele documente:
a) declarație scrisă a titularului actului, în care sunt cuprinse toate elementele necesare pentru identificare și împrejurările în care actul a fost pierdut sau distrus;
b) copie certificată conform cu originalul a certificatului de naștere;
c) două fotografii realizate recent pe hârtie fotografică, color, format 3 x 4 cm;
d) dovada publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a a pierderii sau distrugerii actului de studii;
e) procura notarială/împuternicirea avocațială în copie certificată cu originalul, pentru cazul în care nu se poate prezenta titularul.
 
Pentru eliberarea duplicatului unui act de studii deteriorat sau plastifiat, titularul adresează conducerii instituției o cerere însoțită, după caz, de următoarele documente:
a) actul deteriorat sau plastifiat, în original; 
b) declarație scrisă a titularului actului, în care sunt cuprinse toate elementele necesare pentru identificare și împrejurările în care actul a fost deteriorat sau 
plastifiat;
c) copie certificată conform cu originalul a certificatului de naștere;
d) două fotografii - realizate recent pe hârtie fotografică, color, format 3 x 4 cm - ale titularului actului;
e) procura notarială/împuternicirea avocațială în copie certificată cu originalul, pentru cazul în care nu se poate prezenta titularul.
 
Cererea se poate întocmi de către titularul actului de studii în cauză sau de împuternicitul acestuia. 
 
Pentru publicarea pierderii sau distrugerii actului de studii, titularul/împuternicitul acestuia se adresează Regiei Autonome „Monitorul Oficial”, anunțul urmând să cuprindă următoarele date: denumirea actului de studii original; numele, inițiala/inițialele prenumelui/ prenumelor tatălui (mamei, în caz ul în care tatăl este  necunoscut), prenumele titularului; anul finalizării studiilor în cauză; seria și numărul actului respectiv, numărul la care a fost înregistrat în registrul unic de evidență a formularelor și de eliberare a actelor de studii și data eliberării; denumirea instituției emitente.
 

Acte de studii în regim de urgenţă

Actele de studii se obţin, înainte de data la care expiră adeverinţa, la cerere, cu achitarea taxei de urgenţă de 200 lei RON.

Foi matricole la cerere

Foile matricole pentru promoţiile 1983-1995, se eliberează la solicitarea absolvenţilor.

Cererea adresată domnului Rector însoţită de copia diplomei se depune la registratura Universităţii sau la secretariatul facultăţii absolvite.

Foile matricole se eliberează la biroul Acte de studii.

Programe analitice

Programele analitice se eliberează numai la solicitarea absolvenţilor.

Cererea adresată domnului Rector însoţită de copia foii matricole se depune la registratura Universităţii sau la biroul Acte de studii.

Se achită taxă în valoare de 100 RON.
 


Anexa 2 la HS nr. 22/15.4.2015
Preşedintele Senatului UDJG
prof. dr. ing. Lucian Georgescu
 
Lista posturilor didactice vacante, pe perioadă determinată, propuse pentru scoaterea la concurs în semestrul al II-lea, al anului universitar 2014/2015:

1. Științe și Mediu - Matematică Informatică 
Poziție/Grad didactic: 23 / asistent
2. Medicină - Științe morfologice și funcționale
Poziție/Grad didactic: 53 / asistent, 54 / Asistent, 56 / Asistent
3. Medicină - Clinic
Poziție/Grad didactic: 77 / Asistent, 78 / Asistent
4. Medicină - Științe farmaceutice
Poziție/Grad didactic: 29 / Asistent, 30 / Asistent
5. Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică - Automatică și inginerie electrică
Poziție/Grad didactic: 43 / Asistent, 44 / Asistent, 45 / Asistent, 46 / Asistent, 47 / Asistent
6. Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică - Calculatoare și Tehnologia Informației
Poziție/Grad didactic: 28 / Asistent
 

Lista posturilor didactice vacante pe perioada nedeterminată


Îngrijitor (3 posturi) – 8h/zi – Direcția generală administrativă
Bibliotecar debutant S (1 post) – 8h/zi – Serviciul Bibliotecă și Editură
Actor II S (1 post) – 8h/zi – Facultatea de Arte
Îngrijitor (3 posturi) – 8h/zi – Direcția generală administrativă
Șef birou transport auto (1 post) – 8h/zi – Direcția generală administrativă
Șef birou administrativ (1 post) – 8h/zi – Direcția generală administrativă
Administrator patrimoniu IIIS (1 post) – 8h/zi – Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră
Secretar debutant S (1 post) – 8h/zi – Direcția generală secretariat
Paznic (1 post) – 8h/zi - DGA – Facultatea de Inginerie Brăila
Marinar (1 post) – 8h/zi – Serviciul transport naval
Secretar debutant S (1 post) – 8h/zi – Direcția generală secretariat
Administrator patrimoniu debutant S (1 post) - 8h/zi - Departamentul de inginerie mecanică, Facultatea de Inginerie
Secretar debutant S (2 posturi) - 8h/zi - F.M.F.
Muncitor necalificat (1 post) - 8h/zi - D.C.C.P.S.
Muncitor IV - Electrician (1 post) - 8h/zi - D.C.C.P.S.
Muncitor IV - Fochist (1 post) - 8h/zi - D.C.C.P.S.
Muncitor IV - Bucătar (1 post) - 8h/zi - D.C.C.P.S.
Administrator patrimoniu debutant S (1 post) - 8h/zi - D.C.C.P.S.
Marinar (1 post) - 8h/zi - Serviciul transport naval
Îngrijitor (1 post) - 8h/zi - Direcția generală administrativă
Muncitor IV - Instalator (1 post) - 8h/zi - Serviciul reparații și întreținere
Muncitor I - Zugrav (1 post) - 8h/zi - Serviciul reparații și întreținere
Administrator patrimoniu I S (1 post) - 8h/zi - Facultatea de Istorie, Filosofie și Teologie
Administrator patrimoniu debutant S (1 post) - 8h/zi - Serviciul relații internaționale și interinstituționale
Paznic (8 posturi) - 8h/zi - Direcția generală administrativă
Muncitor II - Șofer (1 post) - 8h/zi - Biroul transport auto
Muncitor IV - Șofer (1 post) - 8h/zi - Biroul transport auto
Administrator patrimoniu debutant S (1 post) - 8h/zi - Compartimentul administrativ Brăila
Muncitor I - Strungar  - 8h/zi - Direcția generală administrativă
Secretar debutant S (1 post) - 8h/zi - Direcția generală secretariat
Administrator patrimoniu IIIS (1 post) - 8h/zi - Serviciul relații internaționale și interinstituționale
Administrator financiar IIIS (1 post) - 8h/zi - Serviciul achiziții
Administrator patrimoniu IS (1 post) - 8h/zi - DFCTT
Inginer debutant - REFORM INPOLDE
Inginer debutant - REFORM MORAS
Administrator patrimoniu debutant S (1 post) - 8h/zi - Direcția DCCPS
Administrator patrimoniu debutant S (1 post) - 8h/zi - Departamentul SUAC
Administrator patrimoniu debutant S (1 post) - 8h/zi - Serviciul Achiziții
Inginer III S (1 post) - 8h/zi
Administrator financiar IS (1 post) - 8h/zi
Muncitor necalificat II (1 post) - 8h/zi - Facultatea de Inginerie şi Agronomie din Brăila
Laborant IA M (1 post) - 8h/zi (perioadă determinată de 12 luni)
Paznic (2 posturi) - 8h/zi (perioadă determinată de 12 luni)
Actor debutant S (1 post) - 8h/zi (perioadă determinată de 12 luni)
Secretar IS (1 post) - 8h/zi
Secretar debutant M (1 post) - 8h/zi
Administrator patrimoniu IS (1 post) - 8h/zi
Administrator patrimoniu debutant S (1 post) - 8h/zi

Subcategorii

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email