UGAL

Codul studiilor universitare de doctorat (HG 681/2011)
HG nr. 134/2016 pentru modificarea si completarea Codului studiilor universitare de doctorat 
Ordinul de ministru nr. 5110/2018 privind aprobarea standardelor naționale minimale pentru acordarea titlului de doctor 
Ordinul nr. 5229/2020 pentru aprobarea metodologiilor referitoare la acordarea atestatului de abilitare, acordarea titlului de doctor, precum şi la soluţionarea sesizărilor cu privire la nerespectarea standardelor de calitate sau de etică profesională, inclusiv cu privire la existenţa plagiatului, în cadrul unei teze de doctorat
Metodologia privind susținerea publică a tezei de doctorat la IOSUD – Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Informare privind susținerea tezei de doctorat

 
Anexe la metodologia privind susținerea publică a tezei de doctorat:

Documente necesare la deplasarea referentilor externi in vederea participarii la sustinerea tezei:



- cererea tip de înscriere la concurs, semnată de candidat, la care se anexează o declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea informaţiilor prezentate în dosar;
- curriculum vitae al candidatului în format tipărit şi electronic;
- lista completă a lucrărilor publicate de către candidat, în format tipărit şi electronic;
- fişa de verificare a îndeplinirii standardelor universităţii de prezentare la concurs, completată şi semnată de către candidat;
- copia legalizată a diplomei de doctor sau a atestatului de recunoaştere sau  echivalare a acesteia, dacă nu a fost obţinută în România;
- adeverinţă de doctorand;
- rezumatul tezei de doctorat, în limba română şi într-o limbă de circulaţie internaţională, pe maximum o pagină;
- declaraţie pe propria răspundere a candidatului în care sunt indicate situaţiile de incompatibilitate prevăzute de Legea nr. 1/2011 în care s-ar afla în cazul câştigării concursului sau lipsa acestor situaţii de incompatibilitate;
- copii legalizate care atestă deţinerea titlurilor medicale (pentru invăţământul medical);
- copii legalizate ale diplomei de bacalaureat sau echivalentă, diplomei de licenţă sau echivalentă, diplomei de master, foii matricole sau suplimentul la diplomă, după caz;
- copii legalizate ale altor diplome care atestă studiile candidatului, dacă este cazul;
- copia cărţii de identitate sau a unui alt document de identitate echivalent;
- copie legalizată a certificatului de naştere;
- copii legalizate ale documentelor care atestă schimbarea numelui (certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui), dacă este cazul;
- dovada achitării taxei de înscriere la concurs.
- opis documente  existente în dosar şi numerotarea tuturor paginilor dosarului de concurs.




Model machetă 

Model machetă 


- cererea tip de înscriere la concurs, semnată de candidat;
- declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea informaţiilor prezentate în dosar;
- propunere de dezvoltare a carierei;
- curriculum vitae al candidatului în format tipărit şi electronic;
- lista completă a lucrărilor publicate de candidat, în format tiparit şi electronic;
- fişa de verificare a îndeplinirii standardelor universităţii de prezentare la concurs. Fişa de verificare este completată şi semnată de către candidat. Fişa de verificare va fi prezentată în format tipărit şi electronic ;
- copia legalizată a diplomei de doctor şi, în cazul în care diploma de doctor originală nu este recunoscută în România, atestatul de recunoaştere sau echivalare a acesteia;
- rezumatul, în limba română şi într-o limbă de circulaţie internaţională, al tezei de doctorat, pe maximum o pagină pentru fiecare versiune;
- declaraţie pe propria răspundere a candidatului în care indică situaţiile de incompatibilitate prevăzute de Legea nr. 1/2011 în care s-ar afla în cazul câştigării concursului sau lipsa acestor situaţii de incompatibilitate;
- cel puţin 3 nume şi adrese de contact ale unor personalităţi din domeniul postului, din tară sau din străinătate, exterioare instituţiei, care au acceptat să elaboreze scrisori de recomandare candidatului, în cazul concursului pentru postul de conferenţiar universitar;
- cel puţin 3 nume şi adrese de contact ale unor personalităţi din domeniul postului, din străinătate, care au acceptat să elaboreze scrisori de recomandare candidatului, în cazul concursului pentru postul de profesor universitar;
- copii legalizate care atestă definirea titlurilor medicale respective (pentru învăţământul medical)
- copii legalizate ale diplomei de bacalaureat sau echivalentă, diplomei de licenţă sau echivalentă, foii matricole sau suplimentului la diplomă, după caz;
- copii legalizate ale altor diplome care atestă studiile candidatului, dacă este cazul;
- copia cărţii de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent carţii de identitate ori paşaportului;
- copie legalizată a certificatului de naştere;
- copii legalizate de pe documente care atestă schimbarea numelui - certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui dacă este cazul;
- dovada achitării taxei de înscriere la concurs, stabilită de Senat.
- anexa cu maxim 10 publicaţii, brevete sau alte lucrări ale candidatului, în format electronic,
selecţionate de acesta şi considerate a fi cele mai relevante pentru realizările profesionale proprii.
- opis documente existente în dosar şi numerotarea şi semnarea tuturor paginilor dosarului de concurs.

Subcategorii

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email