UGAL

Senatul universitar
 

HOTĂRÂREA
nr. 143 din 12 octombrie 2020

 

Conform:
Legii educației naționale nr. 1/2011,
Cartei Universității „Dunărea de Jos” din Galați,
Regulamentului de organizare și de funcționare a Senatului UDJG,

Senatul universitar, în data de 12 octombrie 2020,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. 1. Se aprobă, cu unanimitatea voturilor exprimate, solicitarea conducerii Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică de amânare a alegerilor pentru postul vacant de senator aferent Departamentului de Automatică și Inginerie Electrică, până la o dată când acestea se vor putea derula în condiții de siguranță sanitară, ținând cont de faptul că o persoană din colectivul facultății a fost confirmată pozitiv, în urma testului pentru COVID 19.

Art. 2. Se aprobă, cu unanimitatea voturilor exprimate, solicitarea conducerii Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor de declanșare a procedurii de alegere a directorului de departament la Departamentul Administrarea Afacerilor din cadrul facultății, condus în prezent de un director interimar.
Calendarul propus este următorul:

14 - 16 octombrie 2020 Depunerea candidaturilor pentru funcția de director de departament la secretariatul facultății
19 - 21 octombrie 2020  Adunarea electivă a membrilor departamentului pentru alegerea directorului de departament și a consiliului departamentului
26 - 27 octombrie 2020  Validarea alegerilor de la nivel de departament în consiliul facultății

Art. 3. Se aprobă, cu majoritatea voturilor exprimate, la propunerea Consiliului pentru studiile universitare de doctorat al IOSUD–UDJG, cu avizul pozitiv al Biroului juridic și al Consiliului de administrație, taxa de școlarizare în cuantum de 3000 de lei pentru toți studenții doctoranzi care sunt în perioadă de grație, la forma de finanțare cu taxă.

 

 

Preşedintele Senatului universitar,
Prof. univ. dr. ing. Cătălin FETECĂU

 

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email