UGAL

Senatul universitar


HOTĂRÂREA
nr. 24 din 23 aprilie 2015


Conform:
Legii Educaţiei Naţionale nr. 1/2011,
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi,
Regulamentului de organizare şi funcţionare al Senatului UDJG,

Senatul universitar, întrunit în şedinţă ordinară, în data de 23/04/2015,

HOTĂRĂŞTE:



Art. 1. Se validează Raportul anual al rectorului privind starea universităţii în anul 2014, în baza referatelor realizate de comisiile de specialitate ale Senatului universitar. (Anexa 1)

Art. 2. Se aprobă repartizarea cifrei de şcolarizare la studii universitare de licenţă - buget, pentru anul universitar 2015/2016, propusă de către Consiliul de administraţie. (Anexa 2)

Art. 3. Se aprobă repartizarea cifrei de şcolarizare la studii universitare de masterat - buget, pentru anul universitar 2015/2016, propusă de către Consiliul de administraţie. (Anexa 3)

Art. 4. Se aprobă propunerea Consiliului de administratie de modificare a Metodologiei de acordare a burselor şi a altor forme de sprijin material pentru studenţii UDJG, cursuri cu frecvenţă, începând cu anul universitar 2015/2016, în sensul solicitat de Biroul financiar, şi anume:

- Pentru studenţii anului I (ciclul de studii I şi II), în semestrul I, bursele se vor acorda în baza rezultatelor obţinute la concursul de admitere (art. 24 şi art. 25);
- Bursele se vor vira în ultima zi lucrătoare a lunii curente, în scopul operării retragerilor şi exmatriculărilor (art. 65);
- Studenţii bursieri vor depune extrasele de cont la Biroul financiar până cel târziu pe 15 decembrie. (Anexa 4)

Art. 5. Se amână discutarea şi votul asupra Regulamentului de utilizare a reţelei pentru comunicaţii de date şi a calculatoarelor conectate la reţea din cadrul UDJG, până la lămurirea aspectelor juridice ale unor articole din text.

Art. 6. Se amână discutarea şi votul asupra Regulamentului privind obţinerea atestatului de abilitare în UDJG, avizat de CSUD, până la primirea avizului Consiliului de administraţie.

Art. 7. Se validează numirea dnei conf. dr. ing. Nicoleta Stănciuc, cadru didactic la Departamentul de ştiinţa alimentelor, ingineria alimentelor şi biotehnologii aplicate, în funcţia de prodecan al Facultăţii de Ştiinţa şi Ingineria Alimentelor, ca urmare a demisiei dnei prof. dr. ing. Iuliana Banu.

Art. 8. Se amână discutarea şi votul asupra criteriilor specifice pentru ocuparea posturilor didactice vacante scoase la concurs, propuse de către facultăţi.

Art. 9. Se aprobă propunerea Comisiei juridice şi de etică de desfiinţare a Hotărârii Comisiei de etică universitară cu privire la sesizarea nr. 1293/15.01.2015, înregistrată la UDJG sub nr. 9664/24.03.2015, iar la CEU sub nr. 240/24.03.2015 şi de luare a măsurilor necesare de către CEU pentru o soluţionare legală şi temeinică a cauzei.

Art. 10. Se aprobă propunerea Comisiei juridice şi de etică de desfiinţare a Hotărârii Comisiei de etică universitară cu privire la sesizarea nr. 1293/15.01.2015, înregistrată la UDJG sub nr. 9665/24.03.2015, iar la CEU sub nr. 239/24.03.2015 şi de luare a măsurilor necesare de către CEU pentru o soluţionare legală şi temeinică a cauzei.

Art. 11. Se aprobă propunerea Comisiei juridice şi de etică de respingere a Raportului Comisiei de etică universitară cu privire la sesizarea nr. 40691/10.12.2014, înregistrat la UDJG sub nr. 2197/26.01.2015, iar la CEU sub nr. 59/26.01.2015, ca neîntemeiat.

Art. 12. Se aprobă planul de învăţământ pentru cursul de formare în vederea susţinerii examenului IELTS (International English Language Testing System), curs ce va fi derulat prin Departamentul de formare continuă şi transfer tehnologic. Cursul va fi finanţat, exclusiv, din taxe de şcolarizare plătite de participanţi.

Art. 13. Se aprobă cererile formulate de către următorii absolvenţi ai Facultăţii de Ştiinţa şi Ingineria Alimentelor, specializarea Măsurători terestre şi cadastru, domeniul Inginerie geodezică, promoţia 2014, de a susţine examenul de finalizare a studiilor la Universitatea „Transilvania” din Braşov:

  1. Toader Ovidiu Mihăiţă;
  2. Vlasie Vlase Mihai Dragoş.

Art. 14. Se amână discutarea şi votul asupra solicitării Consiliului de administraţie ca statele de funcţii pentru învăţământul la distanţă şi cu frecvenţă redusă să fie întocmite la Departamentul pentru învăţământ la distanţă şi cu frecvenţă redusă, începând cu anul universitar 2015/2016. Se solicită Consiliului de administraţie lămuriri privind motivul acestui demers.

  
 

Preşedintele Senatului universitar,
Prof. dr. ing. Lucian GEORGESCU
 

Anexa nr. 1 Raportul anual al rectorului privind starea universităţii în anul 2014
Anexa nr. 2 Repartizarea cifrei de şcolarizare la studii universitare de licenţă - buget, pentru anul universitar 2015/2016
Anexa nr. 3 Repartizarea cifrei de şcolarizare la studii universitare de masterat - buget, pentru anul universitar 2015/2016
Anexa nr. 4 Metodologie de acordare a burselor şi a altor forme de sprijin material pentru studenţii UDJG
 

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email