UGAL

 

HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 141/28.12.2021

 

Conform:
Legii educației naționale nr. 1/2011,
Cartei Universității „Dunărea de Jos” din Galați,
Ordinului Ministrului Educaţiei și Cercetării nr. 3041/15.01.2020 privind numirea Rectorului, 

Consiliul de administraţie, în data de 28 decembrie 2021, cu unanimitatea voturilor exprimate,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. 1. Se aprobă solicitarea Direcţiei Juridice şi Resurse Umane privind modalitatea trimestrială de promovare a personalului didactic - auxiliar și nedidactic pentru anul 2022, cu respectarea Regulamentului de organizare și desfășurare a examenului de promovare a personalului contractual din 15.12.2014 a prevederilor art. 5, alin. (4) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, și art. 1, alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă nr. 130/2021 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 2. Se aprobă Calendarul de promovare a personalului didactic-auxiliar și nedidactic pentru anul 2022, după cum urmează:

 

ETAPE TRIMESTRUL I TRIMESTRUL II TRIMESTRUL III TRIMESTRUL IV
Depunere referate evaluare în vederea promovării 03.01.2022 – 21.02.2022 01.04.2022 –  20.05.2022 01.07.2022 – 24.08.2022 03.10.2022 – 14.11.2022
Transmitere către Consiliu de Administrație,  
Aprobare Consiliu de Administrație
24.02.2022 – 28.02.2022 25.05.2022 – 30.05.2022 24.08.2022 –  29.08.2022 17.11.2022 – 21.11.2022
Aprobare Senat universitar 02.03.2022 – 11.03.2022 01.06.2022 – 10.06.2022 31.08.2022 – 09.09.2022 23.11.2022 – 02.12.2022
Examen promovare 23.03.2022 22.06.2022 21.09.2022 14.12.2022
Afişare rezultate 25.03.2022 24.06.2022 23.09.2022 19.12.2022
Depunere contestaţii 28.03.2022 27.06.2022 26.09.2022 20.12.2022
Soluţionare contestaţii 30.03.2022            28.06.2022 27.09.2022 21.12.2022
Afişare rezultate contestaţii 31.03.2022 29.06.2022 28.09.2022 22.12.2022
Promovare 01.04.2022 01.07.2022 01.10.2022 01.01.2023

  
Art. 3. Se aprobă înființarea următoarelor comisii mixte, formate din personal didactic, personal didactic auxiliar și personal nedidactic care vor asigura la nivelul Universității „Dunărea de Jos” din Galați implementarea și îmbunătățirea continuă a proceselor sistemului de management al calității din universitate și a căror activitate se va desfășura pe baza unui stat de funcții administrative, în afara organigramei, după cum urmează:
I. Comisia pentru administrarea și gestionarea bazei materiale, a resurselor umane și financiare – desfășoară activități legate de identificarea soluțiilor optime pentru organizarea, dezvoltarea și gestionarea bazei materiale, a resurselor umane, aplicarea strategiei și politicii administrative la nivelul universității, asigurarea gestiunii financiare, planificarea constituirii și utilizării resurselor financiare ale universității etc. Componența comisiei se stabilește prin decizia rectorului.
II. Comisia de admitere (include comisia centrală și comisiile de admitere pe facultăți) – desfășoară activități specifice admiterii în învățământul superior, la nivelul universității și la nivel de facultate, precum: elaborarea metodologiei de admitere și a formularelor specifice, organizarea înscrierilor și a probelor de concurs, corectarea tezelor, verificarea rezultatelor finale, coordonarea IT etc. Componența comisiei se stabilește prin decizia rectorului.
III. Comisia de relații și strategii universitare – desfășoară activități specifice managementului în învățământul superior, la nivelul universității și la nivel de facultate, precum: contribuie la realizarea activităților de cooperare cu mediul socio-economic în vederea implicării studenților și cercetătorilor în programe de cercetare aplicată; urmărește implementarea strategiilor de dezvoltare si cooperare cu instituțiile de stat si private din România și Republica Moldova, contribuie la elaborarea proiectelor de dezvoltare instituțională, creează și verifică cadrul de desfășurare a activității de colaborare cu studenții și rezidenții din spațiu UE si Non-UE. Componența comisiei se stabilește prin decizia rectorului.
IV. Comisia de management universitar – Asigură eficiența procesului și procedurilor care fac parte din managementul general al Universității „Dunărea de Jos” din Galați, precum și integrarea principiilor moderne de adaptare la condițiile concrete din Universitate. Componența comisiei se stabilește prin decizia rectorului.
V. Comisia pentru politici de echitate, acces, integrare și adaptare a studenților – contribuie la realizarea activităților de îmbunătățire a serviciilor de orientare și consiliere profesională, de incluziune a studenților aflați în situații de risc și abandon școlar, de identificare și gestionare a studenților cu risc de excluziune etc. Componența comisiei se stabilește prin decizia rectorului.
VI. Comisia pentru interoperarea și compatibilizarea platformelor informatice de la nivelul universității – desfășoară activități legate de crearea și adaptarea aplicațiilor interne și compatibilizarea informațiilor, utilizarea și exploatarea datelor, generarea rapoartelor, dezvoltarea și mentenanța platformelor informatice utilizate, colectarea și introducerea datelor etc. Componența comisiei se stabilește prin decizia rectorului.
VII. Comisia pentru promovare instituțională – desfășoară activități legate de promovarea imaginii universității și consolidarea identității instituționale, crearea și menținerea unei imagini pozitive a universității, crearea și dezvoltarea relațiilor de comunicare cu părțile interesate de oferta educațională și de cercetare a universității, informarea intra și inter instituțională, crearea și dezvoltarea relațiilor de comunicare cu alte instituții relevante, cu reprezentanții mass media etc. Componența comisiei se stabilește prin decizia rectorului.
VIII. Comisia pentru stabilirea și implementarea codurilor procedurale în vederea monitorizării activităților specifice la nivelul universității – desfășoară activități legate de implementarea și dezvoltarea sistemului de control intern managerial, pentru eficacitatea și eficiența funcționării universității, pentru fiabilitatea informațiilor externe și interne, pentru conformitatea cu legile, regulamentele şi politicile interne etc. Componența comisiei se stabilește prin decizia rectorului.
IX. Comisia pentru recenzii lingvistice și traduceri – realizează recenzia lingvistică a materialelor publicate la GUP, în limba română, franceză și engleză, precum și traduceri. Componența comisiei se stabilește prin decizia rectorului.
X. Comisia de etică – coordonează aplicarea și respectarea prevederilor Codului de etică și deontologie profesională universitară, ale Cartei Universității “Dunărea de Jos” din Galați, cercetează și soluționează abaterile de la etica universitară, pe baza sesizărilor sau prin autosesizare, realizează raportul anual referitor la situația respectării eticii și deontologiei profesionale universitare și a eticii activităților de cercetare-dezvoltare etc. Componența comisiei se stabilește prin decizia rectorului.
XI. Consiliul calității – urmărește implementarea strategiilor și politicilor de asigurare a calității, în acord cu viziunea, misiunea și politica universității, în deplină concordanță cu dinamica națională, europeană și internațională în domeniu. Componența comisiei se stabilește prin hotărâre a Senatului.
Statul de funcții administrative aferent tuturor comisiilor mixte mai sus rubricate conține un număr de maximum 100 de posturi, normate individual cu maximum 280 ore/an, cu un tarif orar 250 lei/oră (fără contribuțiile angajatorului).

Art. 4. Se aprobă înființarea Comisiei de admitere și gestionare a activităților specifice programelor educaționale proprii DFCTT, formată din personal didactic, personal didactic auxiliar și personal nedidactic, comisie a cărei activitate se va desfășura pe baza unui stat de funcții administrative, în afara organigramei, și care care va asigura eficientizarea activităților proprii, în vederea creșterii numărului de programe educaționale (conversie profesională, programe postuniversitare de formare și dezvoltare profesională continuă, cursuri de formare continuă, cursuri autorizate ANC, etc.), a creșterii numărului de cursanți precum și pentru organizarea în cele mai bune condiții a admiterii și derulării activităților specifice programelor educaționale cu finanțare din taxe. Statul de funcții administrative aferent acestei comisii conține 10 posturi, normate individual cu maximum 280 ore/an, tarif orar 250 lei/oră (fără contribuțiile angajatorului).

 

 

RECTOR,
Prof. univ. dr. ing. Puiu-Lucian GEORGESCU

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email