UGAL

CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE

HOTĂRÂREA
nr. 58 / 2.10.2018


Conform:     
Legii Educaţiei Naţionale nr. 1/2011,
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi,
Ordinului Ministrului Educaţiei Naționale și Cercetării Științifice nr. 3174/18.02.2016 privind numirea Rectorului,
Consiliul de Administraţie întrunit în data de 2.10.2018,



HOTĂRĂȘTE:



Art. 1. Se aprobă, la propunerea Facultății de Inginerie, standardele specifice facultății pentru ocuparea posturilor didactice pe perioadă determinată și nedeterminată, începând cu anul universitar 2018-2019. Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 2. Se aprobă, la propunerea Facultății de Medicină și Farmacie, Metodologia cadru pentru recunoaşterea parţială a studiilor absolvenţilor şcolilor sanitare postliceale, cu diplomă de bacalaureat, în vederea continuării studiilor în învăţământul superior medical, la programul de studii universitare de licenţă „Asistenţă medicală generală”, conform Anexei nr. 1. Metodologia se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 3. Se aprobă, la propunerea Facultății de Medicină și Farmacie, componența comisiei pentru recunoașterea parțială a studiilor pentru absolvenții școlilor postliceale care au fost admiși la programul de studii Asistență Medicală Generală, după cum urmează:
Președinte:
  • Conf. dr. Dinu Ciprian Adrian
Membri:
  • Prof. dr. Voinescu Doina Carina
  • Prof. dr. Arbune Manuela
Secretar:
  • Asist. drd. Onea Roxana Mădălina
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 4. Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Biroului Erasmus conform Anexei nr. 2. Regulamentul se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 5. Se amână aprobarea Regulamentului privind organizarea, desfăşurarea şi normarea activităţilor didactice la formele de învăţământ la distanţă şi cu frecvenţă redusă.

Art. 6. Se amână aprobarea Metodologiei de organizare a programelor de studii la învăţământul la distanţă şi învăţământul cu frecvenţă redusă.

Art. 7. Se aprobă, la propunerea Departamentului de Formare Continuă și Transfer Tehnologic, înființarea următoarelor cursuri, valabile începând cu anul universitar 2018-2019:
• Cursuri de formare continuă:
  • Geomatică în agricultură;
  • Vehicule aeriene fără pilot  pentru o agricultură eficientă;
  • Instalații electrice la bordul navelor.
• Programe postuniversitare de formare și dezvoltare profesională continuă:
  • Geomatică în agricultură;
  • Vehicule aeriene fără pilot  pentru o agricultură eficientă;
  • Instalații electrice în domeniul naval.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 8. Se avizează, la propunerea Departamentului de Formare Continuă și Transfer Tehnologic, planurile de învățământ aferente cursurilor de formare continuă menționate la art. 7. Planurile de învățământ se transmit Senatului universitar spre aprobare.

Art. 9. Se aprobă, la propunerea Consiliului pentru studiile universitare de doctorat, taxele de școlarizare pentru studiile universitare de doctorat, pentru anul universitar 2018-2019, după cum urmează:


Școala doctorală Domeniul de studii universitare de doctorat Taxa de școlarizare pentru studiile universitare de doctorat pentru anul univ. 2018-2019
Inginerie mecanică și industrială Inginerie industrială (Facultatea de Inginerie) 15 000 lei
Inginerie industrială (Facultatea de Știința și Ingineria Alimentelor) 8 000 lei
Inginerie industrială (Facultatea de Științe și Mediu) 15 000 lei
Inginerie mecanică (Facultatea de Inginerie) 15 000 lei
Inginerie mecanică (Facultatea de Arhitectură Navală) 15 000 lei
Științe fundamentale și inginerești Ingineria materialelor 15 000 lei
Ingineria sistemelor 8 000 lei
Inginerie electrică 8 000 lei
Calculatoare și tehnologia informației 8 000 lei
Biotehnologii 10 000 lei
Ingineria produselor alimentare 10 000 lei
Inginerie și management în agricultură și dezvoltare rurală 15 000 lei
Chimie 15 000 lei
Medicină 10 000 lei
Științe socio-umane Filologie 8 000 lei
Istorie 8 000 lei
Economie 8 000 lei
Management 8 000 lei
Știința sportului și educației fizice 6 000 lei
       
Art. 10. Se aprobă reducerea cu 25% a taxei de școlarizare pentru anul universitar 2018-2019, la un singur program de studii, pentru următoarele categorii de studenți:
  • Salariații universității care la sfârșitul anului universitar 2017-2018 îndeplinesc condițiile de promovare în anul universitar următor, conform RAUS;
  • Copiii salariaților universității care la sfârșitul anului universitar 2017-2018 îndeplinesc condițiile de promovare în anul universitar următor, conform RAUS;
  • Salariații universității declarați admiși în urma concursului de admitere 2018;
  • Copiii salariaților universității declarați admiși în urma concursului de admitere 2018.

Art. 11. Se aprobă reducerea cu 50% a taxei de școlarizare pentru anul universitar 2018-2019, la un singur program de studii, pentru absolvenții UDJG înscriși în anul I, ciclul I de studii universitare de licență.

 

RECTOR,
Prof. dr. ing. Iulian Gabriel BÎRSAN
 

Anexa 1 Metodologia cadru pentru recunoaşterea parţială a studiilor absolvenţilor şcolilor sanitare postliceale, cu diplomă de bacalaureat, în vederea continuării studiilor în învăţământul superior medical, la programul de studii universitare de licenţă „Asistenţă medicală generală”
Anexa 2 Regulamentul de organizare și funcționare a Biroului Erasmus

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email