UGAL

CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE

HOTĂRÂREA
nr. 49/ 19.9.2017


Conform:     
Legii Educaţiei Naţionale nr. 1/2011,
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi,
Ordinului Ministrului Educaţiei Naționale și Cercetării Științifice nr. 3174/18.02.2016 privind numirea Rectorului,
Consiliul de Administraţie, întrunit în data de 19.9.2017,


HOTĂRĂȘTE:



Art. 1. Se aprobă reducerea cu 25% a taxei de școlarizare pentru anul universitar  2017-2018, la un singur program de studii, pentru următoarele categorii de studenți:
  • Salariații universității care la sfârșitul anului universitar 2016-2017 îndeplinesc condițiile de promovare în anul universitar următor, conform RAUS;
  • Salariații universității declarați admiși în urma concursului de admitere 2017;
  • Copiii salariaților care la sfârșitul anului universitar 2016-2017 îndeplinesc condițiile de promovare în anul universitar următor, conform RAUS;
  • Copiii salariaților declarați admiși în urma concursului de admitere 2017.

Art. 2. Se aprobă noua componență a Consiliului Executiv al Societății Antreprenoriale Studențești din UDJG, după cum urmează:
A.    trei reprezentanți ai personalului didactic din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați:
  1.  Prof. dr. Micu Adrian, cadru didactic la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor;
  2. Prof. dr. Șarpe Daniela, cadru didactic la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor;
  3. Șef lucr. dr. Baroiu Nicușor, cadru didactic la Facultatea de Inginerie.
B.    trei reprezentanți din mediul de afaceri:
  1.  Aramă Cătălin, președinte al IT&C Cluster Dunărea de Jos, administratorul Parcului de Soft din Galaţi;
  2.  Chivu Octavian Traian, vicepreședinte al Patronatului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii din Galaţi;
  3.  Geru Marius, administrator al S.C. Thecon S.R.L. din Galați.
C.    trei reprezentanți ai studenților și absolvenților Universității „Dunărea de Jos” din Galați:
  1.  Calomir Alexandru Cristian, student FEAA - Finanțe și bănci, Vicepreședinte AIESEC Galați;
  2.  Cristea Cătălin, student FEAA - Contabilitate, membru AIESEC Galați;
  3.  Neagu Elda Daniela, studentă FEAA - Finanțe și bănci, membru AIESEC Galați.
Componența consiliului se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 3. Se aprobă solicitarea domnului prof. dr. Adrian Micu de a efectua activități didactice, în regim de plata cu ora, în cadrul Universității Ovidius din Constanța, în anul universitar 2017-2018.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 4. Se aprobă solicitarea domnului șef lucr. dr. Ion Vasilean de a efectua activități didactice, în regim de plata cu ora, în cadrul Universității de Stat „Bogdan Petriceicu Hașdeu” din Cahul, în anul universitar 2017-2018.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 5. Se aprobă solicitarea doamnei șef lucr. dr. Gabriela Alina Cioromele de a efectua activități didactice, în regim de plata cu ora, în cadrul Universității de Stat „Bogdan Petriceicu Hașdeu” din Cahul, în anul universitar 2017-2018.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 6. Se aprobă solicitarea domnului prof. dr. Constantin Ploeșteanu de a efectua activități didactice, în regim de plata cu ora, în cadrul Universității Hyperion din București, în anul universitar 2017-2018.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 7. Se aprobă Regulamentul activității de cercetare dezvoltare și inovare (CDI) și creație artistică din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, conform Anexei nr. 1.
Regulamentul se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 8.
1. Se avizează Raportul tehnic de constatare a stării tehnice a corpului de clădire Cantina nr. 1, situată în Galați, strada Florilor nr. 2, efectuat în urma acțiunii de urmărire curentă a stării tehnice a clădirilor aflate în patrimoniul Universității.

2. Se aprobă lucrările de desființare a corpului de clădire Cantina, situată în Galați,  strada Florilor nr. 2, la valoarea estimată de 75.540 euro, respectiv dezafectarea construcției cu luarea tuturor măsurilor necesare.

Raportul se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 9. Se aprobă, la propunerea Facultății de Științe Juridice, Sociale și Politice, acordarea titlului de doctor honoris causa domnului prof. univ. dr. Mircea Duțu, directorul Institutului de Cercetări Juridice „Acad. Andrei Rădulescu” din cadrul Academiei Române, în data de 13.10.2017
Componența comisiei de acordare a titlului este următoarea:
Președinte:
- Prof. dr. Lucian Puiu Georgescu – Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi;
Membri:
- Prof. dr. Ion Dogaru – Academia Română;
- Acad. Constantin Bălăceanu-Stolnici – Academia Română;
- Prof. dr. Ovidiu Predescu – Universitatea Ecologică din București;
- Prof. dr. Florin Tudor – Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi;
- Prof. dr. Mihai Floroiu – Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi.    
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 10. Se aprobă Metodologia de acordare a burselor şi a altor forme de sprijin material pentru studenţii Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi, învăţământ cu frecvenţă, conform Anexei nr. 2.
Metodologia se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 11. Se aprobă următoarele modificări la Regulametul activității universitare a studenților:

Nr. crt. Varianta veche Varianta nouă
1. Art. 1...
g) Criteriile şi standardele ARACIS de evaluare a programelor de studiu.
Art. 1...
g) Criteriile şi standardele ARACIS de evaluare a programelor de studiu.
h) Ordinul 651/2014 pentru aprobarea Metodologiei privind mobilitatea academică a studenţilor
2. Art. 31 (1) … Studenţii care au solicitat întreruperea temporară a studiilor, la reluarea activităţii vor fi evaluaţi conform Art. 48, pe baza creditelor promovate înainte de solicitarea întreruperii. ... Art. 31 (1) ... Studenţii care au solicitat întreruperea temporară a studiilor, la reluarea activităţii vor fi evaluaţi conform Art. 47, pe baza creditelor promovate înainte de solicitarea întreruperii. ...
3. Art. 18 Examenele se susţin în faţa cadrului didactic care a predat disciplina respectivă sau, în lipsa acestuia, în fața cadrului didactic titular de disciplină – asistat, de regulă, de cadrul didactic care a condus seminarele sau lucrările practice la acea grupă - în zilele şi sălile fixate, între orele 800 - 2000. Înlocuirea examinatorului cu o comisie de examinare se face la cererea justificată a studenţilor. Componenţa comisiei este propusă de directorul de departament, cu aprobarea Consiliului facultăţii. Art. 18 Examenele se susţin în faţa cadrului didactic care a predat disciplina respectivă sau, în lipsa acestuia, în fața cadrului didactic titular de disciplină – asistat, de regulă, de cadrul didactic care a condus seminarele sau lucrările practice la acea grupă - în zilele şi sălile fixate, între orele 800 - 2000. Înlocuirea examinatorului cu o comisie de examinare se face la cererea justificată a studenţilor. Componenţa comisiei este propusă de directorul de departament, cu aprobarea decanului facultăţii.

Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.


RECTOR,
Prof. dr. ing. Iulian Gabriel BÎRSAN

Anexa 1 Regulamentul activității de cercetare dezvoltare și inovare (CDI) și creație artistică din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Anexa 2 Regulamentul activității de cercetare dezvoltare și inovare (CDI) și creație artistică din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email