UGAL

CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE

HOTĂRÂREA
nr. 12/7.3.2017


Conform:     
Legii Educaţiei Naţionale nr. 1/2011,
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi,
Ordinului Ministrului Educaţiei Naționale și Cercetării Științifice nr. 3174/18.02.2016 privind numirea Rectorului,
Consiliul de Administraţie, întrunit în  data de 7.3.2017,



HOTĂRĂȘTE:



Art. 1. Se aprobă calendarul de desfășurare a concursului de admitere la studii universitare de licență, învățământ cu frecvență, sesiunea iulie 2017, la Facultatea de Medicină și Farmacie, după cum urmează:

10 – 15 iulie Înscrieri
  Susținerea probelor:
25 iulie Asistență medicală generală
Moașe
Farmacie
26 iulie Medicină și Medicină dentară
26-27 iulie Afișarea rezultatelor din Etapa I și rezolvarea contestațiilor
27-31 iulie, ora 10.00 Depunerea diplomelor de bacalaureat în original pentru cei admiși în Etapa I
31 iulie, ora 16.00 Afișarea listelor din Etapa a II-a
1-2 august, ora 10.00 Depunerea diplomelor de bacalaureat în original pentru cei admiși în Etapa a II-a
2 august, ora 16.00 Afișarea listelor finale

Calendarul se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 2. Se aprobă, la propunerea Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor, modificarea criteriilor pentru examenul de admitere în anul 2017, la ciclul II de studii universitare de masterat, prin introducere bibliografiei pentru interviul motivațional, având următoarea tematică:
  1. Motivația alegerii parcurgerii studiilor de masterat.
  2. Studiile universitare de masterat – oportunitate sau necesitate în dezvoltarea carierei.
  3. Competențele dobândite în urma parcurgerii unui program de masterat – avantaj competitiv pe piața forței de muncă.
  4. Studiile universitare de masterat – aprofundare sau diversificare a competențelor dobândite la licență.
  5. Studiile universitare de masterat – etapă finală sau intermediară în completarea parcursului educațional.
Webografie:
http://www.feaa.ugal.ro/master/
http://interviumotivational.ro/despre-interviul-motivational/
https://www.slideshare.net/leontemaria10/interviul-motivational
http://formare-continua.ro/index.php/articole-si-editoriale/83-pregatirea-pentru-interviu
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 3. Se aprobă, la propunerea Facultății de Arhitectură Navală, ca următoarele programe de studii să nu fie școlarizate în anul universitar 2017-2018:
- Arhitectură navală (în limba engleză) – licență;
- Tehnologii avansate în construcții navale (în limba engleză) – masterat.

Art. 4. Se avizează, la propunerea Facultății de Arhitectură Navală, planul de învățământ pentru programul de studii universitare de masterat Arhitectură navală (în limba Engleză), domeniul Arhitectură navală, învățământ cu frecvență, durata studiilor 2 ani, începând cu anul universitar 2017-2018.
Planul de învățământ se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 5. Se aprobă următoarele taxe și servicii ale UDJG:
- Taxe anuale de școlarizare pentru anul universitar 2017-2018 la învățământul cu frecvență, conform Anexei nr. 1;
- Taxe anuale de școlarizare pentru anul universitar 2017-2018 la învățământul la distanță și învățământul cu frecvență redusă (ID/IFR), conform Anexei nr. 2;
- Taxe anuale de școlarizare pentru anul universitar 2017-2018 pentru studenții străini, conform Anexei nr. 3;
- Taxe pentru servicii prestate în anul universitar 2017-2018, conform Anexei nr. 4.
Taxele se transmit Senatului Universității pentru aprobare.

Art. 6. Se aprobă propunerile pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante pe perioadă determinată și nedeterminată, din semestrul al II-lea al anului universitar 2016-2017, conform anexelor nr. 5 și 6.
Lista posturilor se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 7. Se aprobă, la propunerea Facultății de Inginerie acordarea titlului de doctor honoris causa domnului acad. prof. univ. Bogdan Simionescu, vicepreședinte al Academiei Române, în data de 22 septembrie 2017.
Componența comisiei de acordare a titlului este următoarea:
Președinte: Prof. dr. ing. Lucian Puiu Georgescu – Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi;
Membri:      Prof. dr. ing. Iulian Gabriel Bîrsan – Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi;
                     Acad. Dorel Banabic – Academia Română;
                     Prof. dr. ing. Horia Iovu – Universitatea Politehnica din București;
                     Prof. dr. ing. Constanța Ibănescu – Universitatea Tehnică „Gh. Asachi” din Iași;
                     Prof. dr. ing. Cătălin Fetecău  – Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 8. Se aprobă, la propunerea Departamentului de Formare Continuă și Transfer Tehnologic înființarea următoarelor:
- Program de conversie profesională: Istorie;
- Curs de formare continuă: Obținerea, protejarea  și comercializarea drepturilor de proprietate industrială.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 9. Se avizează, la propunerea Departamentului de Formare Continuă și Transfer Tehnologic, următoarele planuri de învățământ:
- Program de conversie profesională: Istorie;
- Curs de formare continuă: Obținerea, protejarea  și comercializarea drepturilor de proprietate industrială.
Planurile de învățământ se transmit Senatului universitar spre aprobare.

Art. 10. Se aprobă, la propunerea Facultății de Litere, înființarea Centrului de limbi moderne și regulamentul de organizare și funcționare al centrului, conform Anexei nr. 7.
Regulamentul se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 11. Se aprobă, la propunerea Facultății de Istorie Filosofie și Teologie, înființarea Centrului de Studii Istorice și Social-Culturale Est-Europene și regulamentul de organizare și funcționare al centrului, conform Anexei nr. 10.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 12. Se aprobă, la propunerea Consiliului pentru cercetare științifică, reorganizarea unităților de cercetare ca entități ale unei singure platforme, constituită la nivel de universitate, cu denumirea Platforma integrată de cercetare interdisciplinară competitivă  „Dunărea de Jos”  (ReForm-UDJG), conform Anexei nr. 8.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 13. Se aprobă, la propunerea Facultății de Inginerie, criteriile specifice facultății pentru ocuparea posturilor didactice pe perioadă determinată.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 14. Consiliul de Administrație a luat act de adresa Senatului universitar nr. 5584/6.03.2017 referitoare la Regulamentul privind organizarea și desfășurarea examenelor de licență/diplomă și disertație și recomandă consiliilor facultăților să stabilească metodologii specifice de elaborare a lucrărilor de finalizare a studiilor, limitând conținutul acestora la partea aplicativă sau temele speciale.
Se transmite Senatului universitar spre informare.

Art. 15. Având în vedere solicitarea RDS&RCS S.A. privind închirierea unei suprafețe de aproximativ 30 m2 pe terasa superioară a corpului SD, pe o perioadă de cel puțin 5 ani, în vederea amplasării unor echipamente și instalații pentru stații de comunicații mobile ușoare, se aprobă chiria în cuantum de 250 €/lună, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.

Art. 16. Se aprobă statutul Centrului de Simulare și Integrare Clinică „Dunărea de Jos”, în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați, conform Anexei nr. 9.
Statutul se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 17. Se aprobă fondul de protocol în cuantum de 26.987,84 lei, calculat conform legislației în vigoare HG 80/2001, actualizată prin HG 1241/2004. Suma pentru protocol este calculată astfel:
12.5 lei*164.54% (IPC-ianuarie 2017)*1312 nr. salariați = 26.987,84 lei.


RECTOR,
Prof. dr. ing. Iulian Gabriel BÎRSAN


Anexa 1 Taxe anuale de școlarizare pentru anul universitar 2017-2018 la învățământul cu frecvență
Anexa 2 Taxe anuale de școlarizare pentru anul universitar 2017-2018 la învățământul la distanță și învățământul cu frecvență redusă (ID/IFR)
Anexa 3 Taxe anuale de școlarizare pentru anul universitar 2017-2018 pentru studenții străini
Anexa 4 Taxe pentru servicii prestate în anul universitar 2017-2018
Anexa 5 Lista posturilor didactice și de cercetare vacante pe perioadă determinată, din semestrul al II-lea al anului universitar 2016-2017
Anexa 6 Lista posturilor didactice și de cercetare vacante pe perioadă nedeterminată, din semestrul al II-lea al anului universitar 2016-2017
Anexa 7 Regulamentul de organizare și funcționare a Centrului de limbi moderne
Anexa 8 Platforma integrată de cercetare interdisciplinară competitivă  „Dunărea de Jos”  (ReForm-UDJG)
Anexa 9 Statutul Centrului de Simulare și Integrare Clinică „Dunărea de Jos”, în cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați
Anexa 10 Înființarea Centrului de Studii Istorice și Social-Culturale Est-Europene și regulamentul de organizare și funcționare al centrului

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email