UGAL

Conform:
Legii Educației Naționale nr.1/2011;
Cartei Universității ”Dunărea de Jos” din Galați;
Ordinului Ministrului Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului nr. 3288/20.02.2012 privitor la numirea Rectorului,

Consiliul de Administrație, întrunit în ședința din 21.09.2012

H O T Ă R Ă Ș T E :

Art. 1. Organizarea sesiunii a 3-a de admitere la studiile universitare de licență se face cu respectarea următoarelor aspecte :
1.1. Facultatea calculează locurile rămase neocupate la taxă și la buget după sesiunea a 2-a de admitere.
1.2. Facultatea face înscrieri pentru a 3-a sesiune în intervalul 24-26 septembrie 2012.
1.3. După cele 3 zile de înscrieri se stabilește numărul de locuri neocupate.
1.4. Se face redistribuirea locurilor neocupate, în cadrul fiecărei facultăți.
1.5. Locurile care nu pot fi gestionate de facultăți se redistribuie la nivel de universitate.
1.6. Facultățile care decid să nu organizeze a 3-a sesiune de admitere nu vor beneficia de locurile redistribuite de universitate la finalul acestei sesiuni.

Art. 2. Se aprobă transferul candidaților admiși în sesiunea a 2-a de admitere, la studiile universitare de licență, de pe locurile cu taxă, pe locurile finanțate de la buget, numai în următoarele condiții:
2.1. Candidații admiși la taxă nu sunt absolvenți ai unei facultăți și nu au beneficiat de școlarizare finanțată de la buget.
2.2. Finanțarea la buget este cel puțin egală cu valoarea taxei de studii.
2.3. Cumulul surselor de finanțare a studiilor (lei/student), la buget și taxă, pentru anumite programe de studii, nu acoperă cheltuielile de finanțare ale programului respectiv.
2.4. Candidații admiși la taxă sunt de acord cu acest transfer.

Art. 3. Facultățile informează, prin cele mai eficiente mijloace, propriii absolvenți ai studiilor universitare de licență asupra oportunității înscrierii la studiile universitare de masterat.

Art. 4. Se aprobă, pentru studiile universitare de masterat, redistribuirea locurilor finanțate de la buget, neocupate în sesiunea septembrie 2012, către specializările cu solicitări mai mari decât numărul de locuri alocate inițial, având în vedere finanțarea acestora și capacitatea de școlarizare ARACIS.

Art. 5. Facultatea elaborează note de comandă, sformații de studii şi state de funcţii.
5.1. Pentru elaborarea notelor de comandă se foloseşte formatul unic pentru întreaga universitate, care conține, într-un singur document, comenzile către departamentele interne ale facultății și către departamentele altor facultăți.
5.2. Statele de funcții se realizează, în paralel, prin aplicația informatizată (pe care sunt încărcate, într-o bază de date unică, toate planurile de învățământ) și în formatul clasic, gestionat de fiecare facultate în parte.

Art. 6. Formațiile de studii pentru predare se organizează prin cuplarea mai multor specializări care au în planul de învățământ aceleași discipline.
6.1. Dimensiunea formațiilor de predare este de 100-120 studenți.
6.2. Sincronizarea orarului se realizează de către facultăți prin uniformizarea denumirii disciplinelor cu conținut didactic identic.
6.3. Adaptarea conținutului la specificul fiecărei specializări se realizează la orele de aplicații.

Art. 7. Statele de funcții se corelează cu situaţia financiară corespunzătoare actului didactic şi cu procentul real de încasare a taxelor de studii.
,
Art. 8. Se continuă cursurile de limbi străine, engleză și franceză, pentru dobândirea de către cadrele didactice şi personalul administrativ al universităţii, de competențe profesionale suplimentare.

Art. 9. Se aprobă propunerea de a introduce în Metodologia de acordare a burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenții din Universitatea ”Dunărea de Jos” din Galați, cursuri de zi, în anul universitar 2012-2013, a următoarelor aspecte legate de repartizarea bursele de studii pentru studenții înmatriculați în anul I de studii universitare de licență, în anul universitar 2012-2013:
9.1. Studenţii sunt ierarhizaţi după rezultatele obținute în semestrul I, în ordinea descrescătoare a mediilor.
0.2. Studenţii care au dreptul la bursă primesc retroactiv bursa pentru semestrul I și, în continuare, bursa pentru semestrul al II-lea.

Art. 10. Deschiderea anului universitar 2012-2013 se organizează, de fiecare facultate în parte, luni, 1 octombrie 2012.

Art. 11. Înscrierea studenților în anul universitar 2012-2013 se realizează în intervalul 27 septembrie - 5 octombrie 2012, cu personal desemnat de fiecare departament didactic, cu respectarea următoarelor aspecte:
11.1. Secretariatele facultăților asigură instruirea personalului care face înscrieri și formularele necesare.
11.2. Spațiul alocat acestei activități este în afara secretariatelor facultăților.
11.3. Validarea înscrierii se face la secretariatul facultății.
11.4. Taxele de înmatriculare, taxele de studii și taxele de cazare se încasează (în intervalul aferent înscrierilor) la casieria universității, între orel 9.00-15.00.

RECTOR,
Prof. dr. ing. Iulian Gabriel BÎRSAN
 
Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email