UGAL

 

HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 2/18.01.2023

 

Conform:
Legii educației naționale nr. 1/2011,
Cartei Universității „Dunărea de Jos” din Galați,
Ordinului Ministrului Educaţiei și Cercetării nr. 3041/15.01.2020 privind numirea Rectorului, 

Consiliul de administraţie, în data de 18 ianuarie 2023, cu unanimitatea voturilor exprimate,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. 1. Având în vedere dispozițiile HG 1555/29.12.2022, se aprobă solicitarea Direcției Juridice și Resurse Umane privind recuperarea zilelor de 23 ianuarie, 2 iunie și 14 august 2023, pentru personalul instituției, după cum urmează:
1. Recuperarea zilelor libere sus-menționate se face astfel:
- Pentru ziua de 23 ianuarie până la data de 28.02.2023;
- Pentru ziua de 2 iunie până la data de 30.06.2023;
- Pentru ziua de 14 august până la data de 31.08.2023.
2. Pentru cadrele didactice, activitățile se recuperează, iar programul de recuperare se stabilește de fiecare facultate în parte, în funcție de specificul acesteia.
3. Pentru personalul didactic auxiliar și personalul nedidactic, activitatea se recuperează prin prelungirea corespunzătoare a timpului de lucru, în funcție de specificul activității și necesitățile fiecărei structuri (departament, birou, serviciu etc.), conform calendarului de mai sus.
4. Propunerile de recuperare vor fi transmise la Direcția Juridică și Resurse Umane – Birou Personal.

Art. 2. Se aprobă solicitarea Facultății de Educație Fizică și Sport privind modificarea comisiilor de finalizare a studiilor, sesiunea februarie 2023, pentru programele de studii universitare de licență: Kinetoterapie și motricitate specială și Educație fizică și sportivă din cadrul Facultății Transfrontaliere, după cum urmează:

KINETOTERAPIE ŞI MOTRICITATE SPECIALĂ – studii universitare de licenţă
Preşedinte
Conf. dr. Manolache Gabriel-Marian,
Membri:
Lect. dr. Marinescu Rodica,
Lect. dr. Codreanu Corneliu Mircea,
Lect. dr. Iordan Daniel Andrei,
Secretar
Asist. drd. Postelnicu Mădălina,
Membri supleanți:
Prof. dr. Ardeleanu Valeriu,
Lect. dr. Cristea Florentina.

EDUCAŢIE FIZICĂ ŞI SPORTIVĂ (Chișinău) – studii universitare de licenţă
Preşedinte
Conf. dr. Manolache Gabriel-Marian,
Membri:
Prof. dr. hab. Mereuţă Claudiu,
Lect. dr. Manolachi Victor,
Lect. dr. Dorgan Viorel,
Secretar
Asist. drd. Zanfir Ciprian,
Membru supleant:
Lect. dr. Braniște Gheorghe.

Art. 3. Se avizează Structura anului universitar 2022-2023 pentru anii terminali, conform solicitărilor formulate de facultăți. (Anexa 1)
Propunerile se transmit Senatului universitar spre aprobare.

Art. 4. Se aprobă Raportul anual privind activitatea în anul 2022 a Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră al Universității „Dunărea de Jos” din Galați. (Anexa 2)

Art. 5. Se aprobă, la solicitarea Direcției Generale Administrative, demararea etapelor de deselecție și casare a publicațiilor din domeniile științelor exacte și tehnice propuse de Serviciul Bibliotecă și Editură al UDJG, după cum urmează:
1. Numirea unei echipe de cadre didactice din partea facultăților de profil (Facultatea de Inginerie, Facultatea de Arhitectură Navală, Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică, Facultatea de Știința și Ingineria Alimentelor, Facultatea de Științe și Mediu) – termen 20 ianuarie a.c.;
2. Selectarea de către echipele facultăților a cărților uzate moral și în număr mare de exemplare din domeniile științelor exacte și tehnice – termen 15 februarie a.c.;
3. Scrierea de către comisia de casare a bibliotecii a cărților selectate în vederea scoaterii din gestiunea bibliotecii (cu menționarea acelor titluri/exemplare pentru care s-a optat să fie trimise la facultăți) – termen 15 februarie a.c.;
4. Verificarea de către comisia de casare a bibliotecii a corectitudinii datelor de identificare a cărților scrise pentru a fi scoase din gestiunea bibliotecii – termen 3 martie a.c.;
5. Întocmirea și înaintarea referatului de casare a publicațiilor propuse pentru a fi scoase din gestiunea bibliotecii – termen 7 martie a.c.;
6. Aprobarea referatului de casare a publicațiilor de către conducerea universității;
7. Transmiterea, spre aprobare, către Ministerul Educației a referatului și listelor de publicații propuse pentru casare, după aprobarea de către conducerea universității;
8. Scoaterea propriu-zisă din gestiunea bibliotecii a publicațiilor casate, după cum urmează: publicațiile care au mențiunea numele facultății vor fi ridicate de către gestionarul desemnat de către facultatea respectivă; restul publicațiilor casate vor fi ridicate de către reprezentanții ECOSAL.

 

 

RECTOR,

Prof. univ. dr. ing. Puiu-Lucian GEORGESCU

 

Anexa 1 Structura anului universitar 2022-2023 pentru anii terminali, conform solicitărilor formulate de facultăți

Anexa 2 Raportul anual privind activitatea în anul 2022 a Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră al Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email