UGAL

Artistul Horia Brenciu se va întâlni cu tinerii din șase centre universitare din țară, în cadrul celei de-a treia ediții a evenimentului „Cum m-am recrutat? Povești cu mine și despre tine”. Principalele subiecte care vor fi abordate în cadrul discuțiilor cu studenții vizează provocările și satisfacțiile profesionale, motivația pentru a-ți alege o anumită carieră, dar și rolul talentului, respectiv al efortului constant, în obținerea parcursului profesional dorit.

Discuțiile vor fi libere, iar tinerii vor avea oportunitatea de a dialoga direct cu invitatul și de a face schimb de idei. Manifestarea este organizată de compania CGS România, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de outsourcing de pe piața naţională, în parteneriat cu șase universități de prestigiu din țară.

Evenimentul „Cum m-am recrutat? Povești cu mine și despre tine” este dedicat studenților aflați la început de drum în viața profesională, care doresc să afle care sunt provocările, dar și satisfacțiile unei cariere construite cu răbdare și determinare, despre cât de lungă și anevoioasă poate fi calea către succes, cât și despre oportunitățile pe care tinerii trebuie să le caute în viața profesională.

Primele două ediții ale evenimentului, la care au participat peste 3000 de tineri, s-au desfășurat în 2015 și 2017, în orașele unde compania CGS România are centre de suport: București, Sibiu, Brașov, Galați, Târgu Jiu și Miercurea Ciuc și au fost foarte bine primite de către studenți, fapt ce i-a determinat pe organizatori să continue acest demers și în 2018.

Invitații edițiilor precedente au fost artiștii Adrian Despot, Dorian Boguță, Vlad Irimia (Tataee) și Tudor Chirilă. Aceștia au dezvăluit experiențe inedite din carierele lor, dar și idei care îi vor ajuta pe studenți să-și construiască o carieră solidă în domeniul ales. Fiecare întâlnire cu artiștii a fost urmată de o sesiune de întrebări și răspunsuri, precum și de o sesiune de autografe.

Scopul acestor evenimente este acela de a risipi incertitudinea cu care se confruntă unii dintre studenți și de a le oferi orientare și motivație pentru a urma cariera visată. Cele șase universități implicate în organizarea acestor întâlniri sunt interesate de o integrare cât mai bună a studenților pe piața muncii și oferă sprijin și consiliere viitorilor absolvenți aflați la început de drum.

Despre Horia Brenciu

Horia Brenciu este artistul supranumit “omul-spectacol”. A adus un suflu nou în showbiz-ul românesc, adăugând spectacolelor sale un ingredient imediat adorat de public - entertainment-ul. Conectat în permanență la public, Horia Brenciu generează audienței bucuria de a trăi. Un show marca Horia Brenciu este poate cel mai interactiv realizat de un artist român, iar pasiunea pentru muzică și dragostea pentru oameni sunt elementele ce caracterizează fiecare spectacol marca Horia Brenciu, publicul vibrând de fiecare dată împreună cu artistul.
 
Absolvent al Școlii Populare de Artă din Brașov și al Facultății de Teatru din București, Horia Brenciu și-a început cariera în televiziune, în 1993, la TVR, urmând apoi o serie de emisuni la posturile Antena 1 și Național TV.
În prezent, Horia a revenit la una dintre primele sale pasiuni - muzica. În 2007, a lansat discul intitulat „35”, primul album din cariera sa solo, un material în care artistul abordează stilul funk și soul, genuri foarte puțin exploatate de către artiștii din România, dar cu o lungă istorie în muzica internațională. Au urmat alte două albume, intitulate „37” și respectiv „40+”.
 
Despre CGS România

Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de outsourcing prezenți, încă din anul 2006, pe piața din România. Compania furnizează servicii în 22 de limbi străine, având șase centre de suport în: București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Galați și Miercurea Ciuc.
 
Cei peste 3.500 de angajați ai companiei interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din Statele Unite sau Canada. Principalele servicii oferite sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate. CGS este listată în primele 15 cele mai bune companii din acest domeniu din lume.
Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email