UGAL

Senatul universitar
 
HOTĂRÂREA
nr. 138 din 14 iulie 2016
 
Conform:
Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011,
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi,
Regulamentului de organizare şi funcţionare al Senatului UDJG,
 
Senatul universitar, întrunit în ședință ordinară, în data de 14 iulie 2016,
 
HOTĂRĂŞTE:
 

Art. 1. Se aprobă solicitările formulate de Consiliul pentru studii universitare de doctorat al IOSUD – UDJG de afiliere, în calitate de conducător de doctorat, pentru următoarele cadre didactice:
 

Nr. crt. Numele și prenumele cadrului didactic Facultatea/Universitatea Domeniul conducerii de doctorat Școala doctorală la care s-a aprobat  afilierea
1. Prof. dr. Banu C. Iuliana Facultatea de Știința și Ingineria Alimentelor (UDJG) Ingineria produselor alimentare Școala doctorală de inginerie a IOSUD-UDJG
2. Prof. dr. Barbu V. Marian Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică (UDJG) Ingineria sistemelor Școala doctorală de inginerie a IOSUD-UDJG
3. Prof. dr. Cârâc G. Geta Facultatea de Științe și Mediu (UDJG) Ingineria materialelor Școala doctorală de inginerie a IOSUD-UDJG
4. Prof. dr. Dinică M. Rodica - Mihaela Facultatea de Științe și Mediu (UDJG) Chimie Școala doctorală de inginerie a IOSUD-UDJG
5. Prof. dr. Livinți Petru Facultatea de Inginerie a Universității „V. Alecsandri” din Bacău Inginerie electrică Școala doctorală de inginerie a IOSUD-UDJG
6. Prof. dr. Picu D. Mihaela - Emma Facultatea de Inginerie și Agronomie din Brăila (UDJG) Inginerie mecanică Școala doctorală de inginerie a IOSUD-UDJG

Art. 2. Se aprobă, la propunerea Facultății de Educație Fizică și Sport, cu avizul Consiliului de administrație, susținerea examenului de finalizare a studiilor de către absolvenții programului de studii universitare de licență Pedagogia învățământului primar și preșcolar, domeniul Științe ale educației, la Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava, Facultatea de Științe ale Educației.
 
Art. 3. Se aprobă propunerea Consiliului de administrație de transformare a Spitalului de Obstetrică - Ginecologie „Buna Vestire” din Galați în Spital Clinic de Obstetrică - Ginecologie „Buna Vestire” din Galați, conform solicitării spitalului nr. 20383/21.06.2016 și adresei Facultății de Medicină și Farmacie nr. 20885/27.06.2016.
 
Art. 4. Se aprobă, la propunerea Departamentului de formare continuă și transfer tehnologic, cu avizul Consiliului de administrație, taxele de școlarizare valabile în anul universitar 2016-2017, după cum urmează:
a. Taxa de înscriere pentru programele de conversie profesională:
- 50 de lei pentru candidații care au absolvit un program de studii la Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
- 100 de lei pentru candidații care nu au absolvit un program de studii la Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați.
b. Taxa de școlarizare pentru programele de conversie profesională – 1000 de lei/semestru.

Art. 5. Se aprobă, la propunerea Consiliului pentru studiile universitare de doctorat, cu avizul Consiliului de administrație, rapoartele de evaluare internă a școlilor doctorale din cadrul IOSUD-UDJG. (Anexa 1)
 
Art. 6. Se aprobă cererile de prelungire a perioadei de studii universitare de doctorat formulate de următorii studenți doctoranzi:
- Pâcleanu T. Ana Maria, anul IV, Filologie, cu frecvență, cu taxă, prelungire 6 luni, începând cu data de 21 iunie 2016, cu scutire de taxă conform HS 145/2015;
- Trișcă V. Anca (Ionescu), anul IV, Filologie, cu frecvență, cu taxă, prelungire 6 luni, începând cu data de 21 iunie 2016, cu scutire de taxă conform HS 145/2015.
 
Art. 7. Se aprobă, la propunerera Consiliului de administrație, următoarele reguli de salarizare pentru proiectele de cercetare ale Universității „Dunărea de Jos” din Galați, în care nu există reglementări proprii ale programului privind cheltuielile salariale:
- Cheltuielile salariale nu vor putea depăși bugetele proiectelor, alocate în acest sens;
- Tarifele orare maxime pentru cadrele didactice se stabilesc, în funcție de gradul didactic, după cum urmează:
- salariul/venitul brut lunar (Sb), aferent normei de bază,  împărțit la 28 de ore, respectiv:
  • profesor universitar: Sb/28;
  • conferențiar universitar: Sb/28;
  • lector/șef de lucrări: Sb/28;
  • asistent universitar: Sb/28;
  • masterand, doctorand: salariu/venit lunar asimilat celui de asistent universitar.

- directorul de proiect este asimilat funcției de profesor: Sb/28.

- Pentru personalul nedidactic: 
- se va stabili o asimilare individualizată în funcție de bugetul proiectului, fără implicarea financiară a UDJG:
  • directori de servicii: Sb/28;
  • șefi de departamente/birouri: Sb/28;
  • alte categorii de personal nedidactic: Sb/28.
Art. 8. Se aprobă, la propunerea Consiliului pentru studii universitare de doctorat al IOSUD - UDJG, cu avizul Consiliului de administrație, Raportul privind studiile universitare de doctorat în perioada 2015 – 2016. (Anexa 2)
 
Art. 9. Se aprobă, la propunerea Consiliului pentru studii universitare de doctorat al IOSUD - UDJG, cu avizul Consiliului de administrație, Metodologia privind organizarea și desfășurarea admiterii la ciclul de studii universitare de doctorat în anul universitar 2016-2017. (Anexa 3)
 
Art. 10. Se aprobă, la propunerea Consiliului pentru studii universitare de doctorat al IOSUD - UDJG, cu avizul Consiliului de administrație, repartizarea locurilor - granturi de studii finanțate de la bugetul de stat pentru studiile universitare de doctorat și a locurilor cu taxă solicitate de către școlile doctorale pentru admiterea din sesiunea septembrie 2016. (Anexa 4)
 
 
Preşedintele Senatului universitar,
Prof. dr. ing. Lucian Puiu GEORGESCU


Anexa nr. 1 Rapoarte evaluare internă a școlilor doctorale a IOSUD-UDJG 2016
Anexa nr. 2 Raport privind studiile universitare de doctorat 2015-2016
Anexa nr. 3 Metodologia privind organizarea și desfășurarea admiterii  la ciclul de studii universitare de doctorat  în anul universitar 2016-2017  
Anexa nr. 4 Repartizarea locurilor-granturi de studii finanțate de la bugetul de stat 
Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email