UGAL

Senatul Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi, întrunit în şedinţă ordinară în data de 1 noiembrie 2012, hotărăşte:
 
Art. 1. Se aprobă răspunsul formulat de Comisia juridică şi de etică a Senatului cu privire la  plângerea prealabilă formulată de FEAA împotriva Hotărârii Senatului nr. 8/05.07.2012 pct. 7., conform Anexei 1.
 
Art. 2. Se aprobă răspunsul formulat de Comisia juridică şi de etică a Senatului cu privire la contestaţia formulată de către domnul prof. dr. ing. Silviu Măcuţă (înregistrată la UDJG sub nr. C8680/10.09.2012) împotriva Hotărârii comisiei de etică universitară pronunţată în dosarul C5956/14.06.2012 şi înregistrată sub numărul 17199 din 27.07.2012, conform Anexei 2.
 
Art. 3. Se aprobă răspunsul formulat de Comisia juridică şi de etică a Senatului cu privire lacontestaţiile depuse de către domnul prof. dr. ing. Nicolae Cănănău (înregistrată la UDJG sub nr. C9641/01.10.2012) şi de către doamna prof. dr. ing. Lilica Ivănescu (înregistrată la UDJG sub nr. C9730/02.10.2012) împotriva Hotărârii Comisiei de etică universitară pronunţată în dosarul nr. C7657/27.07.2012 şi înregistrată sub numărul 21466 din 20.09.2012, conform Anexei 3.
 
Art. 4. Se aprobă răspunsul formulat de Comisia juridică şi de etică a Senatului cu privire la contestaţia formulată de către doamna prof. dr. Mihaela Şt. Rădulescu (înregistrată la UDJG sub nr. 24226/19.10.2012) împotriva Hotărârii Comisiei de etică universitară pronunţată în dosarul nr. M382/27.08.2012 şi înregistrată sub numărul 22318 din 28.09.2012, conform Anexei 4.
 
Art. 5. Se aprobă regulamentele de organizare şi funcţionare a comisiilor Senatului (Anexa 5).
 
Art. 6. Se aprobăRegulamentul de acordare a burselor în anul universitar 2012-2013 (Anexa 6).
 
Art. 7. Se respinge suplimentarea listei de cadre didactice pensionate care vor desfăşura activităţi la plata cu ora în anul universitar 2012-2013.
Se revocă Art. 1. din Hotărârea Senatului nr. 24/22.10.2012.
Se aprobă următoarele:
Orice post didactic din UDJG va fi ocupat de către un cadru didactic titular al UDJG. Decizia privind acoperirea orelor de specialitate din planul de învăţământ al facultăţii aparţine Consiliului acesteia. Decizia privind acoperirea orelor alocate unor discipline, altele decât cele de specialitate (ştiinţe fundamentale, limbi străine, educaţie fizică, etc.), se ia cu avizul Consiliului facultăţii de profil.
Desemnarea cadrelor didactice care susţin ore la o facultate care nu deţine cadre didactice titulare de specialitatea respectivă trebuie să respecte procedura notelor de comandă către facultatea de profil. În cazul în care nu există cadre didactice titulare ale UDJG, facultatea poate propune cadre didactice din exteriorul universităţii, care vor primi avizul Consiliului facultăţii de profil.
 
Art. 8.Se aprobă propunerea Facultăţii de Litere de acordare a titlului academic de doctor honoris causa al UDJG domnului profesor emeritus dr. John Christopher Hughes Davies, de la Universitatea Reading din Marea Britanie, în data de 7 noiembrie 2012.
 
Art. 9.Se aprobă propunerea Facultăţii de Mecanică de acordare a titlului academic de doctor honoris causa al UDJG domnului prof. dr. ing. Anton Hadăr, de la Universitatea Politehnică din Bucureşti, în data de 7 decembrie 2012.
 
Art. 10. Se aprobă solicitarea Facultăţii de Mecanică de schimbare a denumirii Departamentului de construcţii de maşini, robotică şi sudare în Departamentul de ingineria fabricaţiei.
 
Art. 11. Se aprobă solicitareaFacultăţii de Mecanică privind atribuirea denumirii de Amfiteatrul Ion Crudu pentru sala AN 113.
 
Art. 12. Se aprobă propunerea Consiliului de administraţie de modificare a  Regulamentului Activităţii Universitare, începând cu anul universitar 2012-2013, cu privire la condiţiile de promovare a studenţilor într-un an superior, la învăţământul universitar de licenţă – cu frecvenţă, cu frecvenţă redusă şi la distanţă, astfel:
 
Înscriere Pentru studenţii din anii
II, III, IV, V de studii
Pentru studenţii din anul I de studii
Înscrierea în anul II 40 credite promovate
Înscrierea în anul III 70 de credite promovate din anul curent şi anul anterior 80 de credite promovate din anul curent şi anul anterior
Înscrierea în anul IV 100 de credite promovate din anul curent şi anii anteriori 120 de credite promovate din anul curent şi anii anteriori
Înscrierea în anul V 130 de credite promovate din anul curent şi anii anteriori 160 de credite promovate din anul curent şi anii anteriori
Înscrierea în anul VI 160 de credite promovate din anul curent şi anii anteriori 200 de credite promovate din anul curent şi anii anteriori
 
Pentru Facultatea de Medicină şi Farmacie, condiţiile de promovare sunt următoarele:
Înscriere Pentru studenţii din anii
II, III, IV, V de studii
Pentru studenţii din anul I de studii
Înscrierea în anul II 40 credite promovate
Înscrierea în anul III 70 de credite promovate din anul curent şi anul anterior 120 de credite promovate din anul curent şi anul anterior
Înscrierea în anul IV 100 de credite promovate din anul curent şi anii anteriori 160 de credite promovate din anul curent şi anii anteriori
Înscrierea în anul V 130 de credite promovate din anul curent şi anii anteriori 200 de credite promovate din anul curent şi anii anteriori
Înscrierea în anul VI 160 de credite promovate din anul curent şi anii anteriori 240 de credite promovate din anul curent şi anii anteriori
 
Art. 13. Se aprobă cererea doamnei conf. dr. Mariana Neagu, de la Departamentul de engleză al Facultăţii de Litere, de a efectua ore în regim de plata cu ora la Universitatea „Dimitrie Cantemir” din Bucureşti.
 
Art. 14. Se aprobă cererea studentei Puia Iulia, absolventă a Facultăţii de Litere, specializarea Română-Engleză (ID), promoţia 2012, de susţinere a examenului de licenţă în sesiunea februarie 2013, la Facultatea de Litere a Universităţii din Bucureşti.
 
Art. 15. Se aprobă cererea studentului Marin Cristel, absolvent al Facultăţii de Ştiinţa şi Ingineria Alimentelor, specializarea Măsurători terestre şi cadastru, promoţia 2010, de susţinere a examenului de licenţă la Facultatea de Ştiinţe a Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba-Iulia.
 
Art. 16. Se aprobă solicitarea Consiliului de administraţie privind „încărcarea normelor vacante până la limita de 15 ore pe săptămână, precum şi salarizarea în regim de plată cu ora la un tarif orar unic pentru toată universitatea. Se aprobă ca acest tarif să fie stabilit pe două categorii de încadrare, după cum urmează:
  • pentru normele vacante de asistent, valoarea orei corespunde salariului minim de asistent cu vechime de 15 ani;
  • pentru normele vacante de lector / şef lucrări, conferenţiar şi profesor, valoarea orei corespunde salariului minim de lector / şef lucrări cu vechime de 25 de ani.
Fac excepţie de la regula de încărcare cu 15 ore/săptămână doar normele care vor fi propuse pentru concurs. Pot propune norme de concurs în statele de funcţii numai facultăţile care nu sunt în deficit de finanţare.”
 
Art. 17. Se aprobă solicitarea Facultăţii de Educaţie Fizică şi Sport de suplimentare cu 4 a numărului de membri ai Consiliului facultăţii şi se validează alegerea următoarelor persoane din cadrul Departamentului pentru pregătirea personalului didactic în Consiliul facultăţii: conf. dr. Simona Marin, lector dr. Corina Benţea, lector dr. Valerica Anghelache, studentă Beatrice Butucescu.
 
Art. 18. Se aprobă prelungirea/întreruperea studiilor doctorale pentru studenţii cuprinşi în Anexa 7, conform rezoluţiei directorului CSUD.
Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email