UGAL

Senatul universitar
Nr. 245/28.3.2023/CS

 

HOTĂRÂREA SENATULUI UNIVERSITAR
nr. 99 din 28 martie 2023

 

În baza:
Legii Educației Naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
Cartei Universității „Dunărea de Jos” din Galați;
Regulamentului de organizare și de funcționare ale Senatului UDJG;
Hotărârii Consiliului de administrație nr. 35 din 20.03.2023 înaintată Senatului, sub semnătura Rectorului universității.

 

În urma rezultatului votului electronic urgent cu termen limită 28 martie 2023, ora 15.30, (conform ordinii de zi), la care au participat 69 dintre cei 80 de senatori, fiind întrunit astfel cvorumul și numărul de voturi necesar, Senatul universitar, cu unanimitatea voturilor exprimate, 

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. 1. Se aprobă, cu avizul Consiliului de administrație coroborat cu avizul Biroului juridic și cu avizul Comisiei didactice și de calitate a Senatului universitar, planul de învățământ aferent programului de studii universitare de licenţă Management, domeniul de licență Management, forma de învățământ cu frecvență, durata studiilor 3 ani, valabil începând cu anul universitar 2023-2024, în cadrul Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor.

Art. 2. Se aprobă, cu avizul Consiliului de administrație coroborat cu avizul Biroului juridic și cu avizul Comisiei didactice și de calitate a Senatului universitar, planul de învățământ aferent programului de studii universitare de licenţă Marketing, domeniul de licență Marketing, forma de învățământ cu frecvență, durata studiilor 3 ani, valabil începând cu anul universitar 2023-2024, în cadrul Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor.

Art. 3. Se aprobă, cu avizul Consiliului de administrație și al Biroului juridic, înființarea programului de studii universitare de masterat Administrarea şi dezvoltarea afacerilor, domeniul de masterat Administrarea afacerilor, forma de învățământ cu frecvență, durata studiilor 2 ani, valabil începând cu anul universitar 2023-2024, în cadrul Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor.

Art. 4. Se aprobă, cu avizul Consiliului de administrație coroborat cu avizul Biroului juridic și cu avizul Comisiei didactice și de calitate a Senatului universitar, planul de învățământ aferent programului de studii universitare de masterat Administrarea şi dezvoltarea afacerilor, domeniul de masterat Administrarea afacerilor, forma de învățământ cu frecvență, durata studiilor 2 ani, valabil începând cu anul universitar 2023-2024, în cadrul Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor.

Art. 5. Se aprobă, cu avizul Consiliului de administrație și al Biroului juridic, transmiterea programului de studii universitare de masterat Administrarea şi dezvoltarea afacerilor, domeniul de masterat Administrarea afacerilor, către Autoritatea Națională pentru Calificări în vederea înscrierii calificării în Registrul Național al Calificărilor din Învățământul Superior – RNCIS.

Art. 6. Se aprobă, cu avizul Consiliului de administrație și al Biroului juridic, înființarea programului de studii universitare de masterat Administrarea şi dezvoltarea afacerilor (la Buzău), domeniul de masterat Administrarea afacerilor, forma de învățământ cu frecvență, durata studiilor 2 ani, valabil începând cu anul universitar 2023-2024, în cadrul Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor.

Art. 7. Se aprobă, cu avizul Consiliului de administrație coroborat cu avizul Biroului juridic și cu avizul Comisiei didactice și de calitate a Senatului universitar, planul de învățământ aferent programului de studii universitare de masterat Administrarea şi dezvoltarea afacerilor (la Buzău), domeniul de masterat Administrarea afacerilor, forma de învățământ cu frecvență, durata studiilor 2 ani, valabil începând cu anul universitar 2023-2024, în cadrul Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor.

Art. 8. Se aprobă, cu avizul Consiliului de administrație și al Biroului juridic, transmiterea programului de studii universitare de masterat Administrarea şi dezvoltarea afacerilor (la Buzău), domeniul de masterat Administrarea afacerilor, către Autoritatea Națională pentru Calificări în vederea înscrierii calificării în Registrul Național al Calificărilor din Învățământul Superior – RNCIS.

 

 

Preşedintele Senatului universitar,
Prof. univ. dr. ing. Cătălin FETECĂU

 

 

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email