UGAL

Senatul universitar
 

HOTĂRÂREA SENATULUI UNIVERSITAR
nr. 13 din 08 februarie 2023

 

În baza:
Legii Educației Naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare;
Cartei Universității „Dunărea de Jos” din Galați;
Regulamentului de organizare și de funcționare ale Senatului UDJG;
Hotărârii Consiliului de administrație nr. 5 din 25.1.2023 înaintată Senatului, sub semnătura Rectorului universității.

 

În urma rezultatului votului electronic cu termen limită 8 februarie 2023, ora 15.00, (conform ordinii de zi), la care au participat 74 dintre cei 80 de senatori, fiind întrunit astfel cvorumul și numărul de voturi necesar, Senatul universitar, cu majoritatea voturilor exprimate, 

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. unic. Se aprobă, cu avizul pozitiv al Consiliului de administrație, coroborat cu avizele pozitive ale Biroului Juridic și ale Comisiei juridice și de etică a Senatului universitar, propunerea conducerii universității privind organizarea eficientă a activității structurilor administrative din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați, precum și armonizarea relațiilor între direcții, servicii, birouri, compartimente, astfel:

  1. Activitatea structurilor administrative din cadrul instituției să se desfășoare între orele 08:00 și 18:30 cu respectarea programului de lucru de 8 ore/zi. Graficul activităților zilnice va fi întocmit pe fiecare structură de persoanele responsabile cu această activitate.
  2. Personalul didactic auxiliar și nedidactic din cadrul direcțiilor, serviciilor, birourilor, compartimentelor asigură permanența, în zilele de luni până joi, inclusiv, între orele 08:00 – 18:30, prin rotație, astfel încât să se respecte programul de lucru, cu un orar corespunzător, adică: 8:00 – 16:30, respectiv 10:00 – 18:30.
  3. Programul pentru ziua de vineri va fi 08:00 – 14:00, respectiv 10:00 – 16:00.
  4. Direcțiile, serviciile, birourile, compartimentele UDJG vor proceda la organizarea programului în consecință. Prin excepție, Direcția Generală Administrativă va asigura un program propriu pentru sectoarele unde există activitate continuă organizată în ture (fochiști, paznici, personal navigant, șoferi etc).

Organizarea activităților, repartizarea și planificarea personalului în funcție de acest program revine șefilor direcțiilor, serviciilor, birourilor, compartimentelor și se comunică Direcției juridice și resurse umane.

Prezenta Hotărâre de Senat se aplică începând cu data de 20 februarie 2023.

 

 

Preşedintele Senatului universitar,
Prof. univ. dr. ing. Cătălin FETECĂU

 

 

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email