UGAL

IOSUD Universitatea ”Dunărea de Jos”din Galați
Consiliul pentru Studiile Universitare de Doctorat


HOTĂRÂREA
nr. 9/14.03.2013
 

În conformitate cu:
Legea Educației Naționale nr. 1/2011;
Codul Studiilor Universitare de Doctorat/2011;
Regulamentul instituțional privind organizarea și desfășurarea studiilor universitare de doctorat;
Decizia Rectorului Universității nr. 1878/07.09.2012 privitor la numirea Directorului CSUD;
Consiliul pentru Studiile Universitare de Doctorat, întrunit în ședința din data de 14 martie 201;

HOTĂRĂȘTE:
 


Art. 1. Se aprobă statele de funcții aferente activității de conducere doctorat și activității de îndrumare în cadrul comisiilor de îndrumare, la Școala doctorală de Inginerie și la Școala doctorală de Științe socio-umane.    (Extras - Anexa 1)

Art. 2. Se aprobă statele de funcții aferente planului de învățământ pentru programul de pregătire bazat pe studii universitare avansate, corespunzător anului universitar 2012-2013, la Școala doctorală de Inginerie și la Școala doctorală de Științe socio-umane. Cursurile din planul de învățământ menționat vor fi susținute de conferențiari și profesori universitari. (Anexa 2)
    
Art. 3. În urma cererilor nr. c197/12.01.2013, respectiv c196/12.01.2013, formulate de studenții-doctoranzi MARINOAE M. IONICA (BOLEA) și DIMOFTE I. GEORGE, înmatriculați la studii universitare de doctorat la data de 01.10.2010 la forma de învățământ cu frecvență, forma de finanțare buget cu bursă POSDRU (programul TOP ACADEMIC), se hotărăște ca aceștia să-și desfășoare activitatea, până la finalizarea stagiului doctoral, sub conducerea dlui prof.univ.dr. Niculescu Niculae, conducător de doctorat al universității în domeniul Management, domeniul de înmatriculare al studenților-doctoranzi menționați.

Art. 4. Se aprobă modificarea perioadelor de raportare din procedura de monitorizare a activității de doctorat, după cum urmează:
  • Rapoartele semestriale de autoevaluare întocmite de studenții-doctoranzi (RSA – ANEXA 2), pentru perioadele 1 octombrie-30 martie și 1 aprilie-30 septembrie, se depun la secretariatul doctorat în perioadele 1-5 aprilie și respectiv 1-5 octombrie;
  • Raportul anul de evaluare întocmit de conducătorul de doctorat (RAE – ANEXA 3) se depune la secretariatul doctorat în perioada 1-10 octombrie.

Art. 5. Se va organiza, anual, o sesiune de comunicări științifice a școlilor doctorale din UDJG (CSSD-UDJG). Prima ediție va avea loc în perioada 16-17 mai 2013, în cadrul următoarelor secțiuni:
  • Inginerie mecanică, Inginerie industrială și Inginerie electrică;
  • Ingineria produselor alimentare, Biotehnologii, Acvacultură și pescuit;
  • Nanotehnologii, Ingineria materialelor, Științe aplicate și Mediu;
  • Științe economice;
  • Filologie și Istorie.

Art. 6. Referitor la cererea nr. C1316/25.02.2013 depusă de domnii prof.univ.dr.ing. Adrian Filipescu, prof.univ.dr.ing. Grigore Fetecău și prof.univ.dr.ing. Lucian Georgescu, privind nereținerea cotei de 3% din grantul doctoral pentru cursurile din planul de învățământ aferent Școlii doctorale de Inginerie, se hotărăște respectarea prevederilor Hotărârii CSUD nr. 3/05.11.2012.

Art. 7. Se propune ca taxa de susținere publică a tezei de doctorat, în cazul studenților-doctoranzi înmatriculați la forma de finanțare cu taxă, să reprezinte diferența dintre cheltuielile cu susținerea publică a tezei ( indemnizația președintelui și a referenților oficiali, cheltuielile cu cazarea și deplasarea referenților din afara universității) și taxa de școlarizare aferentă anului universitar în care se susține teza.


DIRECTOR CSUD,
Prof. univ. dr. chim. Viorica-Domnica MUȘAT

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email