UGAL

 

HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 131/26.09.2022

 

Conform:
Legii educației naționale nr. 1/2011,
Cartei Universității „Dunărea de Jos” din Galați,
Ordinului Ministrului Educaţiei și Cercetării nr. 3041/15.01.2020 privind numirea Rectorului, 

Consiliul de administraţie, în data de 26 septembrie 2022, cu unanimitatea voturilor exprimate,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. 1. Se avizează solicitarea Direcției Cămine Cantine nr. 41770/ 23.9.2022 privind utilizarea de prețuri diferențiate pentru următoarele categorii de clienți: studenți, angajați ai universității și terți. Stabilirea prețurilor la produsele valorificate în cadrul cantinelor studențești, pe categoriile de clienți sus-menționate, pentru anul universitar 2022-2023, se va realiza astfel:

  1. Studenți: se vor utiliza prețurile stabilite conform HCA 76/4.8.2021 și HS 175/31.8.2021, cu mențiunea că acestea pot suferi modificări în funcție de majorarea prețurilor la materia primă, conform prevederilor din contractele de achiziție.
  2. Angajați ai universității: se vor utiliza prețuri majorate cu 10% față de cele utilizate la categoria Studenți, valabile la data vânzării.
  3. Terți: se vor utiliza prețuri majorate cu 30% față de cele utilizate la categoria Studenți, valabile la data vânzării.

Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

 

Art. 2. Se aprobă solicitarea Facultății de Medicină și Farmacie privind componența Comisiei pentru mobilități, recunoașterși echivalare studii la Facultatea de Medicină și Farmacie, pentru anul universitar 2022-2023, după cum urmează:

Programe de studii Medicină, Asistență medicală generală, Moașe
Șef lucrări dr. Ștefanopol Anca Ioana
Șef lucrări dr. Constantin Georgiana Bianca
Șef lucrări dr. Bogdan Goroftei Roxana Elena
Șef lucrări dr. Nițoi Luciana
Șef lucrări dr. Tiron Zina
Șef lucrări dr. Hărăbor Valeriu Romulus

Programe de studii Medicină dentară, Tehnică dentară
Șef lucrări dr. Zaharescu Anamaria
Șef lucrări dr. Drăguș Laurențiu
Asist. drd. Mocanu Raluca

Program de studii Farmacie
Șef lucrări dr. Boev Monica
Șef lucrări dr. Batâr Marin Denisa
Asist. drd. Răvoiu Anca.

 

Art. 3. Se avizează propunerea Departamentului pentru pregătirea personalului didactic privind cuantumul taxelor pentru studenții înscriși la programul de studii psihopedagogice - nivelul II organizat în timpul studiilor universitare de masterat, la forma de finanțare cu taxă, în anul universitar 2022-2023, după cum urmează:
 

Program de studii psihopedagogice – nivelul II (în timpul studiilor de masterat)
1. Taxa de școlarizare 400 lei / semestru
2. Taxa recuperare activitate practică 300 lei

Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.


 

RECTOR,
Prof. univ. dr. ing. Puiu-Lucian GEORGESCU

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email