HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 66/08.06.2022
Consiliul de administraţie, în data de 08 iunie 2022, cu unanimitatea voturilor exprimate,
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1. Se avizează solicitarea Departamentului de Chimie și Inginerie chimică din cadrul Facultății de Științe Aplicate și Inginerie a Universității „Ovidius” din Constanța privind susținerea examenului de finalizare a studiilor de către absolvenții programului de studii universitare de licență Chimie medicală, program autorizat provizoriu din anul 2018, la sediul Universității „Dunărea de Jos” din Galați.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.
Art. 2. Se aprobă, la solicitarea Facultății de Drept și Științe Administrative modificarea componenței comisiilor de finalizare a studiilor universitare de licență, în anul universitar 2021-2022 (sesiunea iulie 2022, sesiunea septembrie 2022 și sesiunea februarie 2023), pentru programele de studii Administrație publică și Drept, conform Anexei.
Art. 3. Se avizează, având în vedere prevederile Legii contabilității nr. 82/1991, republicată cu modificările și completările ulterioare, Ordinului nr. 2861/09.10.2009 al Ministerului Finanțelor Publice pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii, ale Legii bibliotecilor nr. 334/2002, republicată cu modificările și completările ulterioare, Ordinului nr. 2062/2000 pentru aprobarea Normelor metodologice privind evidența, gestionarea și inventarierea documentelor specifice bibliotecilor publice, precum și avizul pozitiv formulat de Biroul Juridic al universității, solicitarea Serviciului Bibliotecă și Editură de scoatere din gestiune a 46144 volume reviste, în valoare de 233,48 lei, publicații uzate din punct de vedere fizic și moral, conform Referatului nr. 17536/02.06.2022.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.
Art. 4. Se avizează, la solicitarea doamnei prof. univ. dr. habil. Cătălina ITICESCU, director al proiectului Sistem integrat pentru cercetarea și monitorizarea complexă a mediului în aria fluviului Dunărea, REXDAN, 127065, înființarea, în cadrul Infrastructurii de Cercetare REXDAN – Centrul de cercetare fix, a 12 posturi de asistent de cercetare (ACS), fracționate, corespunzătoare unui număr de 12 posturi cu normă integrală de muncă pentru un an de zile, care sunt aferente celor 3 norme cu regim normal de muncă (integral), conform perioadei de implementare a proiectului (4 ani), prevăzute în cererea de finanțare, în vederea realizării indicatorilor proiectului. Cele 12 posturi de asistent de cercetare (ACS), fracționate, sunt:
- 3 poziții normă întreagă pentru Laboratorul de cromatografie (LCR);
- 1 poziție normă întreagă și 1 poziție normă parțială (1/2) pentru Laboratorul de analize instrumentale (LAI);
- 2 poziții normă întreagă și 2 poziții normă parțială (1/2) pentru Laboratorul de spectrometrie (LSP);
- 2 poziții normă parțială (1/2) pentru Laboratorul de ecologie (LE);
- 1 poziție normă întreagă și 1 poziție normă parțială (1/2) pentru Laboratorul de genetică (LG);
- 2 poziții normă parțială (1/2) pentru Laboratorul de batimetrie, hidrologie, topometrie (LBHT);
- 2 poziții normă parțială (1/2) pentru Laboratorul observare schimbări climatice (POSC).
Aceste posturi vor fi înființate peste cele existente (corespunzătoare organigramei actuale a UDJG, adică în afara organigramei) și vor fi finanțate din veniturile proprii ale universității. Posturile sunt în conformitate cu prevederile art. 7, litera B, a) din Regulamentul de organizare și funcționare al Infrastructurii de Cercetare REXDAN, aprobat prin Hotărârea Senatului universitar nr. 90/2022.
Ocuparea posturilor de asistent de cercetare menționate mai sus se va face prin concurs, conform prevederilor legale în vigoare și în conformitate cu Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor de asistent de cercetare pe perioadă determinată, aprobată prin Hotărârea Senatului universitar nr. 171/2020.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.
RECTOR,
Prof. univ. dr. ing. Puiu-Lucian GEORGESCU
Anexa 1: Comisii pentru susţinerea examenelor de finalizare a studiilor universitare de licență Facultatea de Drept și Științe Administrative - sesiunea iulie 2022, sesiunea septembrie 2022 și sesiunea februarie 2023