UGAL

 

HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 137/14.12.2021

 

Conform:
Legii educației naționale nr. 1/2011,
Cartei Universității „Dunărea de Jos” din Galați,
Ordinului Ministrului Educaţiei și Cercetării nr. 3041/15.01.2020 privind numirea Rectorului, 

Consiliul de administraţie, în data de 14 decembrie 2021, cu unanimitatea voturilor exprimate,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. 1. Se aprobă decontarea cheltuielilor efectuate în vederea testării PCR pentru infecția cu virusul SARSCoV-2, ca urmare a obligativității efectuării acestui test la intrarea în țară, conform Hotărârii nr. 113 din 10.12.2021 a Comitetul Național pentru Situații de Urgență, privind modificarea și completarea Hotărârii nr. 111 din 06.12.2021 pentru stabilirea regulilor de aplicare a măsurii carantinei asupra persoanelor care sosesc în România, valabile în perioada 10.12.2021 ora 00:00 - 08.01.2022 ora 24:00, precum și pentru aprobarea Listei cu clasificarea țărilor/teritoriilor în funcție de rata de incidență cumulată pentru deplasările externe.
Măsura se aplică tuturor angajaților care se deplasează în interes de serviciu pe perioada aplicării hotărârii, cu obligativitatea prezentării documentelor justificative aferente plății.

Art. 2. Se aprobă, la propunerea Facultății Transfrontaliere, componența comisiei de finalizare a studiilor universitare de masterat pentru studenții promoțiilor anterioare de la programul de studii universitare de masterat Traducere și interpretariat, domeniul de masterat Filologie, după cum urmează:
    Conf. univ. dr. Gina-Aurora Necula – președinte;
    Lector univ. dr. Oana Gheorghiu – membru;
    Lector univ. dr. Alexandra-Monica Toma – membru;
    Lector univ. dr. Irina Pușnei – membru;
    Asistent univ. Daniela Eugenia Lupașcu – secretar;
    Lector univ. dr. Delia Oprea – membru supleant;
    Lector univ. dr. Georgiana Ciobotaru – membru supleant.
 

 

RECTOR,
Prof. univ. dr. ing. Puiu-Lucian GEORGESCU

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email