UGAL

 

HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 4/20.01.2021

 

Conform:
Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011,
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi,
Ordinului Ministrului Educaţiei și Cercetării nr. 3041/15.01.2020 privind numirea Rectorului, 

Consiliul de administraţie, întrunit în ședință ordinară, on-line, în data de 20 ianuarie 2021, cu unanimitatea voturilor exprimate,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. 1. Referitor la modalitatea de desfășurare a activităților didactice în semestrul al II-lea al anului universitar 2020-2021, Consiliul de administrație al Universității „Dunărea de Jos” din Galați transmite Senatului universitar, spre aprobare, următoarele propuneri:

  1. Toate cursurile aferente semestrului al II-lea se vor desfășura on-line pe platforma Microsoft Teams pe parcursul primelor cinci săptămâni, respectiv în perioada 15 februarie – 21 martie 2021.
  2. Activitățile didactice de tip seminar, laborator, stagii de practică etc. se vor desfășura față în față începând cu data de 22 martie 2021 până la sfârșitul anului universitar 2020-2021.
  3. Fac excepție de la prevederile alineatelor 1 și 2 Facultatea de Medicină și Farmacie, Facultatea de Educație Fizică și Sport și facultățile care gestionează programe de studii care au în semestrul al II-lea numai activități practice.
  4. Pentru întocmirea proiectelor de an, a lucrărilor de licență, respectiv de disertație, se va permite accesul studenților, la cerere, în spațiile universității, pe tot parcursul semestrului al II-lea, cu respectarea măsurilor și actelor normative aplicate pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.


Art. 2. Se aprobă, având în vedere avizul juridic pozitiv, solicitarea de menținere a calității de titular până la sfârșitul anului universitar 2020-2021 a domnului șef lucrări dr. Adrian BEZNEA, cadru didactic titular în cadrul Departamentului Clinic Chirurgical al Facultății de Medicină și Farmacie.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 3. Se aprobă planul de învățământ al programului de studii universitare de masterat „Literatură română și dialog pluri-identitar – paradigme culturale  contemporane” (la Chișinău), valabil începând cu anul universitar 2021-2022.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 4. Se aprobă planul de învățământ al programului de studii universitare de masterat LIMBI MODERNE ÎN DIALOG INTERCULTURAL (ROMÂNĂ, RUSĂ, ENGLEZĂ) (LA CHIȘINĂU), valabil începând cu anul universitar 2021-2022.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 5. Se aprobă, având în vedere avizul juridic pozitiv, ca examenul de finalizare a studiilor pentru absolvenții promoției 2021 a programului de studii universitare de licență Piscicultură și acvacultură, autorizat provizoriu la Facultatea de Știința și Ingineria Alimentelor, să se organizeze în cadrul Facultății Transfrontaliere, care are programul de studii acreditat. În acest sens, se va întocmi un protocol de colaborare între cele două facultăți, valabil pentru cele trei sesiuni: iulie 2021, septembrie 2021 și februarie 2022.

 

Facultatea Domeniul de licență Programul de studii Număr estimativ de absolvenți Facultatea organizatoare a examenului de licență/ diploma și disertație
Știința și Ingineria Alimentelor Zootehnie Piscicultură și acvacultură 22 Transfrontalieră

Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 6. Se aprobă, având în vedere avizul juridic pozitiv, solicitarea Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică de modificare a componenței comisiilor pentru susținerea examenului de diplomă și disertație, pentru sesiunea Februarie 2021.
Noua componență a comisiilor este următoarea:

Programul de studii: AUTOMATICĂ ŞI INFORMATICĂ APLICATĂ – studii universitare de licență
Președinte:
Prof. dr. ing. Viorel Mînzu
Membri:
Prof. dr. habil. ing. Marian Barbu
Conf. dr. ing. Daniela Cernega
Ş.l. dr. ing. Adrian Emanoil Șerbencu
Secretar:
Ş.l. dr. ing. Iulian Nicușor Aramă

Programul de studii: SISTEME INFORMATICE DE CONDUCERE AVANSATĂ – studii universitare de masterat
Președinte:
Conf. dr. ing. Răzvan Șolea
Membri:
Prof. dr. habil. ing. Marian Barbu
Conf. dr. ing. Daniela Cernega
Conf. ing. George Adrian Ifrim
Secretar:
Ş.l. dr. ing. Bogdan Codreş

Art. 7. Se aprobă următorul calendar privind constituirea la nivel de Consiliu de administrație a unei comisii, în vederea centralizării propunerilor de modificare, completare și actualizare a Cartei Universității „Dunărea de Jos” din Galați, precum și funcționarea acesteia:

  • Până la data de 21 ianuarie 2021, facultățile transmit numele persoanei desemnate a face parte din această comisie. Fiecare facultate are câte un reprezentant.
  • În perioada 25 ianuarie – 8 februarie 2021, comisia va centraliza propunerile primite de la facultăți.
  • Până la data de 15 februarie 2021, propunerile comisiei vor fi transmise Senatului universitar.

Activitatea comisiei va fi coordonată de doamna prorector Elena MEREUȚĂ.

 

RECTOR,
Prof. univ. dr. ing. Puiu-Lucian GEORGESCU

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email