UGAL

 

HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 108/07.12.2020

 

Conform:
Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011,
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi,
Ordinului Ministrului Educaţiei și Cercetării nr. 3041/15.01.2020 privind numirea Rectorului, 

Consiliul de Administraţie, întrunit în ședință ordinară online, în data de 7 decembrie 2020,
cu unanimitatea voturilor exprimate,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. 1. Se aprobă, având în vedere și avizul pozitiv formulat de Biroul juridic, Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor de asistent de cercetare pe perioadă determinată. (Anexa 1)
Metodologia sus-menționată se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 2. Se aprobă Calendarul pentru desfășurarea concursului pentru ocuparea posturilor de asistent de cercetare. (Anexa 2)
Calendarul se transmite Senatului universitar spre informare.

Art. 3. Se aprobă, având în vedere și avizul pozitiv formulat de Biroul juridic, modificarea Regulamentului de organizare și funcționare a Biroului Erasmus. (Anexa 3)
Regulamentul sus-menționat se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 4. Se avizează efectuarea plății sumei de 238.907,52 lei, TVA inclus, aferentă obiectivului de investiții „Desființare imobil Cantina nr. 1”, compusă din: lucrări executate 237.257,52 lei cu TVA și dirigintele de șantier 1.650,00 lei, din suma de 1.424.490,00 lei, sumă rezultată din deblocarea soldul inițial pentru anul 2020, corespunzătoare următoarelor 4 obiective de investiții:
A. Reabilitarea rețelelor termice tur-retur și a rețelei de canalizare.
B. Reabilitarea Corpului J.
C. Reabilitarea termică a Corpurilor: SA, SB, SC, SD, SE.
D. Reabilitare corp Biblioteca, str. Gării  nr. 61-63.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

 

 

RECTOR,
Prof. univ. dr. ing. Puiu-Lucian GEORGESCU


Anexa 1 Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor de asistent de cercetare pe perioadă determinată
Anexa 2 Calendarul pentru desfășurarea concursului pentru ocuparea posturilor de asistent de cercetare
Anexa 3 Regulamentul de organizare și funcționare a Biroului Erasmus revizuit

 

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email