UGAL


HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 24/3 aprilie 2020


Conform:
Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011,
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi,
Ordinului Ministrului Educaţiei și Cercetării nr. 3041/15.01.2020 privind numirea Rectorului, 
 
Consiliul de administraţie, în data de 3 aprilie 2020,


HOTĂRĂȘTE:



Art. 1. Se aprobă, cu unanimitatea voturilor exprimate, acordarea burselor de merit, pe semestrul al II-lea al anului universitar 2019-2020, conform art. 13-20 din Metodologia de acordare a burselor avizată în şedinţa Consiliului de administraţie din data 19 septembrie 2017 şi aprobată de Senat prin Hotărârea nr. 169 din 28 septembrie 2017, cu respectarea art. 202, alin. (1), lit. a) din Legea nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare, potrivit căruia „toți studenţii beneficiază de egalitate de tratament din partea instituției de învăţământ superior; orice discriminare directă sau indirectă față de student este interzisă”, respectiv art. 19 al OMEN nr. 3392/2017 potrivit căruia „Nu pot constitui criterii de acordare a oricărui tip de burse provenite din fonduri de la bugetul de stat: vârsta, sexul, religia, rasa, naționalitatea, cetățenia, orientarea sexuală, apartenența politică a candidatului sau a familiei acestuia, apartenența la organizații legal constituite ori cu activitate conformă cu legislația europeană în vigoare, numărul de ani petrecuți în alte instituții de învățământ, studiile efectuate în străinătate, precum și accesul la burse din alte surse”.
Astfel, acordarea burselor pe semestrul al II-lea al anului universitar 2019-2020 de către fiecare facultate se va realiza prin încadrarea în suma totală alocată pe facultăți pentru burse de către Direcția economică.
 
Art. 2. Având în vedere situația de urgență la nivel național privind epidemia COVID 19, și viitoarele restricții bugetare, se aprobă, cu majoritatea voturilor exprimate, amânarea finanțării contractelor de tip Grant intern de cercetare UDJG, beneficiari Petrea Ștefan-Mihai și Ungureanu Claudia-Veronica, până la identificarea surselor de finanțare.
 
Art. 3. Având în vedere concluziile Raportului nr. 8485/27.03.2020 de analiză a managementului proiectului „Transfer de cunoștințe privind creşterea eficienței energetice şi sisteme inteligente de putere” Cod SMIS 105803, Contract de finanțare nr. 12/01.09.2016, beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, se aprobă, cu unanimitatea voturilor exprimate, următoarele:
  • Încetarea de drept a contractului de muncă a actualului director al Proiectului „Transfer de cunoștințe privind creşterea eficienței energetice şi sisteme inteligente de putere” Cod SMIS 105803, Contract de finanțare nr. 12/01.09.2016, beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, în calitate de director.
  • Demararea procedurilor contractuale legale pentru angajarea unui specialist cu competențe în domeniu pentru a ocupa funcția de director al Proiectului „Transfer de cunoștințe privind creşterea eficienței energetice şi sisteme inteligente de putere” Cod SMIS 105803.
 
Art. 4. Se aprobă, cu majoritatea voturilor exprimate, Fișa de propunere a proiectului Crearea unui hub de inovare deschisă pentru accelerarea transformării digitale din Regiunea Sud-Est, acronim OpenInnoDigiHub. (Anexa 1)
 
Art. 5. Se avizează, cu unanimitatea voturilor exprimate, sursele de finanțare aferente plății prețului de achiziție al imobilului din Galați, cartier Port, str. Portului nr. 23, jud. Galați, conform indicatorilor tehnico-economici avizați prin Hotărârea Consiliului de administrație nr. 15/11.03.2020.
Prețul de achiziție de 5.014.978,35 lei va fi achitat după cum urmează:
  • Prima tranşă, respectiv suma de 3.014.978,35 lei, va fi plătită în termen de maximum 30 (treizeci) zile calendaristice de la data semnării contractului de vânzare în formă autentică, după cum urmează: suma de 2.594.760,7 lei va fi achitată din veniturile Facultății de Medicină și Farmacie (taxe de școlarizare obținute de la studenții de la Extensiunea Enna, Italia), iar restul de 420.217,65 lei din venituri proprii universitate.
  • Cea de-a doua tranşă, respectiv suma de 2.000.000,00 lei, va fi virată până la finele anului 2020, cu excepția cazului în care rectificarea bugetară nu va permite deblocarea sumei de 2.000.000 lei (douămilioanelei), alocată pentru achiziția de imobil pentru Facultatea de Medicină și Farmacie de la bugetul de stat în anul 2019, situație în care plata va fi efectuată până la data de 31.03.2021.
 
Art. 6. Se avizează, cu unanimitatea voturilor exprimate, Raportul Comisiei de calitate a Universității „Dunărea de Jos” din Galați, pentru anul 2019. (Anexa 2)
Propunerile prezentei hotărâri se transmit Senatului universitar spre aprobare.


RECTOR,
Prof. dr. ing. Puiu Lucian GEORGESCU
 

Anexa 1 Fișa de propunere a proiectului Crearea unui hub de inovare deschisă pentru accelerarea transformării digitale din Regiunea Sud-Est, acronim OpenInnoDigiHub
Anexa 2 Raportul Comisiei de calitate a Universității „Dunărea de Jos” din Galați

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email