UGAL


HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 12/2.3.2020


Conform:     
Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011,
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi,
Ordinului Ministrului Educaţiei și Cercetării nr. 3041/15.01.2020 privind numirea Rectorului,


Consiliul de administraţie, întrunit în ședință în data de 2 martie 2020,


HOTĂRĂȘTE:



Art. 1. Se aprobă, cu unanimitatea voturilor exprimate, modificarea Regulamentului privind organizarea și desfășurarea examenelor de licență/diplomă și disertație, având în vedere Ordinul ministrului educaţiei naționale nr. 5664 din 30/12/2019 pentru modificarea Ordinului ministrului educaţiei naționale și cercetării științifice nr. 6125/2016 privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi desfăşurare a examenelor de licenţă/diplomă şi disertaţie, după cum urmează:
- La art. 6 alineat (1) dispare sintagma „pentru absolvenţii care au beneficiat de prelungire de studii”;
- La art. 24 se introduce alineatul (3) cu următorul conținut:
„(3) Absolvenții programelor de studii/specializărilor autorizate provizoriu sau acreditate din cadrul instituțiilor de învățământ superior acreditate/ autorizate să funcționeze provizoriu intrate în lichidare sau lichidate, care nu au susținut sau nu au promovat examenele de finalizare a studiilor, pot susţine examenul de licenţă/diplomă la instituţii de învăţământ superior acreditate care au aceste programe de studii universitare de licenţă/specializări acreditate.”
- La art. 31 se introduce un alineat nou după alineatul (4) cu următorul conținut:
„(5) În cazul instituțiilor de învățământ superior desființate suplimentul la diplomă se completează și se eliberează de către instituția de învățământ universitar acreditată care a organizat examenul de finalizare a studiilor universitare, în baza situației școlare/ foii matricole cu care absolventul a fost admis să susțină examenul de finalizare a studiilor, respectiv a documentelor eliberate de către Arhivele Naționale, serviciile județene/ Serviciul Municipiului București ale/ al Arhivelor Naționale sau de către instituțiile unde a fost depusă arhiva instituției desființate, după caz.”
- În consecință, la art. 31, alineatul (5) devine (6).
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 2. Se aprobă, la propunerea Consiliului pentru studii universitare de doctorat, cu unanimitatea voturilor exprimate, modificarea raportului oră efectivă-oră convențională din structura programului de Pregătire universitară avansată și documentare dedicat studenților doctoranzi, după cum urmează:
  • Curs: 1 oră efectivă = 2,5 ore convenționale;
  • Seminar: 1 oră efectivă = 1,5 ore convenționale.

Art. 3. Se aprobă, cu unanimitatea voturilor exprimate, înființarea următoarele cursuri de formare continuă în cadrul Departamentului de formare continuă și transfer tehnologic:
  1. Administrarea afacerilor cu specific inovativ.
  2. Administrarea afacerilor de comerț specializate în managementul deșeurilor.
  3. BioBusiness.
  4. Designer antreprenorial.
  5. Specialist coaching.
Propunerea se transmite la Senatul universitar spre aprobare.

Art. 4. Se avizează, cu unanimitatea voturilor exprimate, planurile de învățământ pentru următoarele cursuri de formare continuă din cadrul Departamentului de formare continuă și transfer tehnologic:
  1. Administrarea afacerilor cu specific inovativ.
  2. Administrarea afacerilor de comerț specializate în managementul deșeurilor.
  3. BioBusiness.
  4. Designer antreprenorial.
  5. Specialist coaching.
Planurile se transmit la Senatul universitar spre aprobare.

Art. 5. Având în vedere prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 114/2018, cu modificările și completările ulterioare privind nealocarea, începând cu data de 9 ianuarie 2020, a împrumuturilor prin Fondul de Dezvoltare și Investiții, conform OUG 1/2020, se aprobă, cu unanimitatea voturilor exprimate, sistarea procedurii de achiziție publică având ca obiect mobiler în cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier a spațiilor de învățământ din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați, UGAL-MOB, cu excepția loturilor 8, 9, 10 și 11, mobiler pentru Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor, a căror finanțare urmează a fi alocată, respectiv realizată din veniturile proprii ale universității.

Art. 6. Se aprobă, cu unanimitatea voturilor exprimate, suspendarea acordării burselor din venituri proprii pentru studenții Facultății Transfrontaliere, până la elaborarea unei proceduri în care să fie prevăzute criterii clare de acordare a burselor din venituri proprii.

Art. 7. Se aprobă, cu unanimitatea voturilor exprimate, constituirea unei comisii de analiză care să analizeze eventualele abateri și, după caz, să propună măsurile disciplinare și administrative, pentru aspectele sesizate și identificate la nivelul procesului de încadrare, pontare și salarizare din cadrul Facultății Transfrontaliere.

Art. 8. Se aprobă, cu unanimitatea voturilor exprimate, constituirea unei comisii de analiză care să analizeze eventualele abateri și, după caz, să propună măsurile disciplinare și administrative, pentru aspectele sesizate și identificate cu privire la propunerile neasumate și neavizate de Metodologii de alegeri transmise de Consiliul de administrație către Senatul universitar în anul 2019.


RECTOR,
Prof. dr. ing. Puiu Lucian GEORGESCU

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email