UGAL

CONSILIUL DE ADMINISTRAŢIE

HOTĂRÂREA
nr. 65/23.11.2017


Conform:    
Legii Educaţiei Naţionale nr. 1/2011,
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi,
Ordinului Ministrului Educaţiei Naționale și Cercetării Științifice nr. 3174/18.02.2016 privind numirea Rectorului,
Consiliul de Administraţie, întrunit în data de 23.11.2017,


HOTĂRĂȘTE:



Art. 1. Se aprobă structura anului universitar 2017/2018 pentru anii de studiu terminali.

Art. 2. Se aprobă, la propunerea Departamentului de formare continuă și transfer tehnologic, înființarea următoarelor cursuri de formare continuă:
  • Managementul operațional al instituțiilor publice;
  • Crearea şi gestionarea foilor de calcul tabelar;
  • Crearea şi gestionarea prezentărilor;
  • Crearea şi gestionarea documentelor folosind procesoare de text.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 3. Se avizează, la propunerea Departamentului de formare continuă și transfer tehnologic, planurile de învățământ pentru următoarele cursuri de formare continuă:
  • Managementul operațional al instituțiilor publice;
  • Crearea şi gestionarea foilor de calcul tabelar;
  • Crearea şi gestionarea prezentărilor;
  • Crearea şi gestionarea documentelor folosind procesoare de text.
Planurile de învățământ se transmit Senatului universitar spre aprobare.

Art. 4. Se avizează, la propunerea Consiliului pentru studii universitare de doctorat, planurile de învățământ și statele de funcții pentru anul universitar 2017/2018 aferente școlilor doctorale.
Planurile de învățământ se transmit Senatului universitar spre aprobare.

Art. 5. Se aprobă, la propunerea Facultății de Științe și Mediu, înființarea programului de studii universitare de licenţă Chimie farmaceutică, domeniul de licență Chimie.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 6. Se avizează, la propunerea Facultății de Științe și Mediu, planul de învățământ pentru programul de studii universitare de licenţă Chimie farmaceutică, domeniul de licență Chimie, începând cu anul universitar 2018/2019.
Planul de învățământ se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 7. Se avizează, la propunerea Departamentului de formare continuă și transfer tehnologic, Regulamentul de organizare și funcționare al programelor de conversie profesională a cadrelor didactice din învățământul preuniversitar (Anexa 1).
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 8. Se avizează, la propunerea Departamentului de formare continuă și transfer tehnologic, Regulamentul de organizare  și desfășurare al programelor postuniversitare de formare și dezvoltare profesională continuă și a programelor postuniversitare de perfecționare (Anexa 2).
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 9. Se avizează transformarea posturilor din statul de funcții al personalului didactic auxiliar și nedidactic în vederea promovării, conform adresei Direcției Juridice și Resurse Umane nr. 29113 din 14.11.2017.
Solicitarea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 10. Se aprobă, la propunerea Direcției Generale Secretariat, modificarea organigramei administrative, prin transformarea Biroului secretariat în Serviciul secretariat.
Noua organigramă se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 11. Având în vedere solicitarea RDS&RCS S.A. privind închirierea unei suprafețe de aproximativ 30-40 m2 pe terasa superioară a căminului studențesc G,  în vederea amplasării unor echipamente și instalații pentru stații de comunicații mobile ușoare, se aprobă chiria în cuantum de 10€/m2/lună, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.

Art. 12. Se aprobă, la propunerea Consiliului pentru studiile universitare de doctorat, componența comisiei pentru analizarea îndeplinirii condițiilor de abilitare ale candidaților înscriși pentru obținerea atestatului de abilitare, după cum urmează:
Președinte:
  • Prof.dr.ing. Eugen Victor Cristian Rusu
Vicepreședinte:
  • Prof.dr.ing. Elena Mereuță    
Membri:
  • Prof.dr.ing. Luminița Moraru
  • Prof.dr.habil. Antoaneta Ene
  • Prof.dr.ing. Elena Scutelnicu
  • Prof.dr.ing. Gabriel Andrei
  • Prof.dr.ing. Lidia Benea
  • Prof.dr.ing. Gabriela Râpeanu
  • Prof.dr.habil. Constantin Apetrei
  • Prof.dr.ing.ec.habil. Silvius Stanciu
  • Prof.dr.ing. Luminița Dumitriu
  • Prof.dr.habil. Nicoleta Ifrim
  • Prof.dr. Eugenia-Simona Antofi
  • Prof.dr.habil. Alexandru Căpățînă
  • Conf.dr.habil. Nicolae-Cristian Apetrei

Art. 13. Se aprobă, la propunerea Consiliului pentru Cercetare Științifică din Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, comisia de evaluare a proiectelor din cadrul competiției de granturi de cercetare interne finanțate din fondurile UDJG, în următoarea componență:
Președinte:
  • Prof.dr.ing. Iulian Gabriel Bîrsan, rector UDJG
Membri:
  • Prof.dr.ing. Luminița Moraru, director al Școlii doctorale de Inginerie mecanică și industrială
  • Prof.dr.ing. Lidia Benea, director al Școlii doctorale de Științe fundamentale și inginerești
  • Prof.dr. Nicoleta Ifrim, Director al Școlii doctorale de Științe socio-umane
  • Prof.dr. Alexandru Căpățînă, responsabil al comisiei pentru finanțarea cercetării științifice din cadrul CCS-UDJG
Secretar:
  • Simona Bolea, Serviciul Cercetare-dezvoltare-inovare


RECTOR,
Prof. dr. ing. Iulian Gabriel BÎRSAN
 

Anexa 1 Regulamentul de organizare și funcționare al programelor de conversie profesională a cadrelor didactice din învățământul preuniversitar
Anexa 2 Regulamentul de organizare  și desfășurare al programelor postuniversitare de formare și dezvoltare profesională continuă și a programelor postuniversitare de perfecționare

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email