UGAL

Conform:
Legii Educației Naționale nr.1/2011;
Cartei Universității ”Dunărea de Jos” din Galați;
Ordinului Ministrului Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului nr. 3288/20.02.2012 privitor la numirea Rectorului,
Consiliul de Administrație, întrunit în ședința din 2.10.2012


H O T Ă R Ă Ș T E :


Art. 1. Bursele pentru studenți se acordă pe toată durata anului universitar, mai puțin pe perioada vacanței de vară, cu excepţiile prevăzute de regulamentul de acordarea a burselor şi conform tuturor prevederilor acestuia.
1.1. Facultatea stabilește durata exactă a perioadei pentru care se acordă burse, în funcție de structura planului de învățământ.
1.2. Se pune în discuţia Senatului, spre aprobare, Regulamentul de acordare a burselor valabil pentru anul universitar 2012-2013

Art. 2. Facultățile, prin consultare cu reprezentanții studenților, stabilesc condițiile de promovare într-un an superior de studii și condițiile de acceptare a solicitărilor de transferare, în universitatea noastră, a unor studenți proveniți din alte centre universitare.
2.1. Propunerile facultăților și ale studenților se analizează în ședința Consiliului de Administrație de marți, 9.10.2012.
2.2. Se pun în discuţia Senatului modificările aprobate în şedinţa Consiliului de Administraţie.
2.3. Modificările aprobate de Senat se includ în Regulamentul Activității Universitare a Studenților (RAUS).

Art. 3. Facultățile fac propuneri cu privire la organizarea studiilor universitare de masterat. Propunerile facultăților se analizează în ședința Consiliului de Administrație de marți, 9.10.2012, pentru a se stabili o metodologie unitară de organizare a acestor studii în cadrul universității.

Art. 4. Facultățile analizează dimensiunea formațiilor de studii și stabilesc măsurile necesare pentru a avea un număr optim de studenți și o finanțare care să acopere costurile actului didactic.

Art. 5. Serviciul Resurse umane încheie în timp util contractele de muncă cu acei candidaţi declaraţi admişi în urma concursului pentru ocuparea posturilor didacticeşi de cercetare.

Art. 6. Înscrierea studenților din Republica Moldova în anul universitar 2012-2013 se face la Secretariatul General al Universității.

Art. 7. Se prelungește cu 3 luni durata studiilor universitare de doctorat, pentru studenții doctoranzi din cadrul programului POSDRU, proiectul EFICIENT, fără perceperea de taxe de studii, în vederea susținerii publice a lucării.

Art. 8. Se numește doamna lector dr. Gina Necula responsabil al programului de studii « Limba română pentru studenții străini », aferent anului pregătitor pentru învățarea limbii române.

Art. 9. La propunerea Facultății de Litere se stabilește normarea orelor de limbi străine ale celorlalte facultăți la nivel de grupă (nu de subgrupă). Se cuplează mai multe grupe de la specializări diferite în cazul în care efectivul grupei de studenți este mic la disciplina Limba străină.

Art. 10. La solicitarea Facultății ACIEE, se aprobă transferul, în anul universitar 2012-2013, a 16 locuri finanțate de la buget neocupate de la anul IV, Inginerie electrică, la anul IV, Calculatoare și tehnologia informației. Anexă: Solicitarea facultății.

Art. 11. La solicitarea Facultății de Istorie, Filosofie și Teologie se aprobă redistribuirea următoarelor locuri în anul universitar 2012-2013:
a. 22 locuri rămase neocupate la anul II (13 locuri neocupate la domeniul Istorie și 9 locuri neocupate la domeniul Filosofie), se transferă astfel:
-5 locuri la domeniul Sociologie, anul II;
-6 locuri la domeniul Teologie ortodoxă didactică, anul II;
-6 locuri la domeniul Teologie ortodoxă asistență socială, anul II.
Cele 5 locuri nedistribuite în cadrul acestei facultăți sunt transferate Facultății de Litere.

b. 10 locuri rămase neocupate la anul III (8 locuri neocupate la domeniul Istorie și 2 locuri neocupate la domeniul Filosofie) se transferă astfel:
-1 loc la domeniul Sociologie, anul III;
-6 locuri la domeniul Teologie ortodoxă didactică, anul III;
-3 locuri la domeniul Teologie ortodoxă asistență socială, anul III.
Anexă: Solicitarea facultății.

Art. 12. Facultățile inventariază, până vineri 5.10.2012, locurile finanțate de la buget disponibile la finalul admiterii pentru studiile universitare de licență și masterat, aferente anului universitar 2012-2013, pentru a le redistribui în cadrul aceluiași domeniu de studii.

Art. 13. Universitatea premiază lucrările științifice publicate în reviste ISI. Metodologia specifică va fi finalizată până la 15.11.2012.

Art. 14. La propunerea Facultății de Mecanică, se constituie Comisia de verificare și depanare a instalațiilor de aer condiționat din universitate, în următoarea componență:
Coordonator: prof.dr.ing. Viorel POPA
Membri: 1. Cornel BOBOCEA, Departamentul de Construcții de Mașini, Robotică și Sudare;
2. Emil LUPU, Departamentul Sisteme Termice și Ingineria Mediului;
3. Costin GHEORGHE, Departamentul Sisteme Termice și Ingineria Mediului.
Art. 15. Nu se admite finanţarea participării cadrelor didactice ale universității la manifestările științifice organizate de WSEAS, instituție nerecunoscută de organismele naționale științifice abilitate.

Art. 16. Facultățile elaborează până la data de 05.10.2012 listele finale ale admiterii în anul universitar 2012-2013 pentru studiile universitare de licență (cu frecvență, ID și IFR) și master.

Art. 17. Se redistribuie cele 4 locuri neocupate la admiterea din septembrie la studiile universitare de doctorat, astfel:
-1 loc: coordonator de doctorat prof. dr. Elena Croitoru;
-1 loc: coordonator de doctorat prof. dr. Tiberiu Epure;
-1 loc: coordonator de doctorat prof. dr. Michaela Praisler;
-1 loc: coordonator de doctorat prof. dr. Camelia Vizireanu.



RECTOR,
Prof.univ. dr. Iulian Gabriel BÎRSAN
 
Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email