UGAL

Conform:                                                                                       
Legii Educaţiei Naţionale nr. 1/2011;
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi;
Ordinului Ministrului Educaţiei, Cercetării, Tineretului și Sportului nr. 3288/20.02.2012 privind numirea Rectorului;
Consiliul de Administraţie, întrunit în data de 10.03.2015,
 
 
H O T Ă R Ă ȘT E:
 
Art. 1. Se aprobă, la propunerea Serviciului management cercetare, cotele de regie (overheads) pentru proiectele lansate în cadrul universității, după cum urmează:
 
Nr. crt. Tip proiect Cote regie anterior  aprobate pentru proiectele în derulare Cote regie prevăzute de ghiduri Cote propuse
începand cu data de 10.02.2015*
1. Horizont 2020 Nu au fost proiecte 20% din cheltuielile
directe
20 %
2. Parteneriate 15% din cheltuielile personal Maxim 25% din cheltuielile directe 20 %
3. Idei 15% din cheltuielile personal Maxim 15% din cheltuielile directe 15 %
4. Mediul privat 10% din cheltuielile directe – chelt subcontractare Conform hotărârii CA a UDJG 20 %
5. Spaţiul Economic European -SEE Nu au fost proiecte 20% din cheltuielile directe 20%
 
 
*Cotele propuse se aplică la noile propuneri de proiect cu excepţia situaţiilor în care există alte prevederi.
 
Art. 2. Se aprobă Planul instituțional de dezvoltare profesională, în cadrul proiectului „Personalul didactic din sistemul de învățământ preuniversitar și universitar de stat – promotor al învățării pe tot parcursul vieții” POSDRU/174/1.3/S/149155.
Planul se transmite Senatului Universității pentru aprobare.
 
Art. 3. Se aprobă, la recomandarea Senatului Universității, următoarele:
1.      Creșterea numărului de puncte acordate membrilor Comisiei de etică universitară în fișa de autoevaluare la 100 puncte/an;
2.      Includerea unui punctaj definit pentru președinții comisiilor Senatului, în fișa de autoevaluare, de 10 puncte/dosar.
 
Art. 4. Se avizează cererile următorilor absolvenți ai Facultății de Știința și Ingineria Alimentelor, specializarea Măsurători terestre și cadastru, promoția 2014, de a susține examenul de licență la Universitatea Transilvania din Brașov:
·         Sărăcuțu Sergiu-Viorel;
·         Stamate Iulian.
Cererile se transmit Senatului Universității pentru aprobare.
 
Art. 5. Se aprobă comisia pentru desfășurarea examenului de absolvire a cursului de conversie profesională Economie și educație antreprenorială – seria 7, organizat prin Departamentul de Formare Continuă și Transfer Tehnologic, sesiunile iunie 2015 și septembrie 2015, în următoarea componență:
Președinte:     Lect. dr. Otilia Man;
Membri:          Conf. dr. Sofia Totolici;
                         Prof. dr. Mihaela Neculiță;
Secretar:         Conf. dr. Nicoleta Barbuță-Mișu.
 
Art. 6. Se numește, lasolicitarea Facultății de Știința și Ingineria Alimentelor,comisia de cercetare disciplinară prealabilă care să analizeze faptele relatate în adresa nr. 6393/27.02.2015, în următoarea componență:
Președinte:     Prof. dr. Gheorghe Ivan;
Membri:          Prof. dr. Gabriela Rîpeanu;
                         Conf. dr. Doina Udrescu;
Secretar:         Ec. Victoria Grigorași.
 
Art. 7. Se aprobă, la propunerea Facultății de Istorie, Filosofie și Teologie, înființarea programului de studii universitare de masterat Geopolitică și interferențe sociale și culturale est-europene, domeniul Istorie.
Propunerea se transmite Senatului Universității pentru aprobare.
 
Art. 8. Se aprobă, la propunerea Facultății de Istorie, Filosofie si Teologie, planul de învățământ pentru programul de studii universitare de masterat Geopolitică și interferențe sociale și culturale est-europene, domeniul Istorie, învățământ cu frecvență, durata studiilor 2 ani, începând cu anul universitar 2015-2016.
Propunerea se transmite Senatului Universității pentru aprobare.
 
Art. 9. Se aprobă referatul Direcției Generale Investiții și Resurse Umane nr. 7944 din 10.03.2015, privind transformarea posturilor ocupate în vederea promovării personalului contractual.
Referatul  se transmite Senatului Universității pentru aprobare.
 
 
 
RECTOR,
Prof. univ. dr. Iulian Gabriel BÎRSAN
Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email