UGAL

Conform:
Legii Educaţiei Naţionale nr. 1/2011;
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi;
Ordinului Ministrului Educaţiei, Cercetării, Tineretului și Sportului nr. 3288/20.02.2012 privitor la numirea Rectorului,
Consiliul de Administraţie, întrunit în ședinţa din 02.04.2014,
 
 
H O T Ă R Ă ȘT E
 
            Art. 1. Se aprobă raportul de autoevaluare pentru autorizare provizorie a programului de studiu de licență „Relații internationale și studii europene”, domeniul de licență Relații internaționale și studii europene, învățământ cu frecvență de la Facultatea de Istorie, Filosofie şi Teologie.
Propunerea se  transmite Senatului pentru aprobare.
 
            Art. 2. Se aprobă înființarea programului de studii universitare de masterat Științe penale și criminlistică, domeniul de masterat Drept, învățământ cu frecvență de la Facultatea de Științe Juridice, Sociale și Politice.
Propunerea se  transmite Senatului pentru aprobare.
 
Art. 3. Se aprobă Regulamentul privind inițierea, aprobarea, monitorizarea și evaluarea periodică a programelor de studii.
Propunerea se  transmite Senatului pentru aprobare.
 
Art. 4. La propunerea Facultății de Arhitectură Navală, se aprobăurmătoarele:
a)      Demararea demersurilor necesare modificării titlului conferit absolvenților facultății, înmatriculați începând cu anul univeristar 2011-2012, din inginer în arhitect naval.
b)     Demararea demersurilor necesare includerii în COR (Clasificarea Ocupațiilor din România) a următoarelor noi ocupații: arhitect naval, consilier arhitectură navală, inspector societăți de clasificare și autorități navale, proiectant arhitectură navală, referent de specialitate în arhitectură navală, proiectant sisteme și echipamente navale, referent de specialitate în sisteme și echipamente navale.
 
Art. 5.Se reiterează propunerea Facultății de Mecanică (HCA nr. 30 din 13.05.2013) pentru organizarea Salonului de cercetare și inovare (UGAL INVENT) în luna octombrie 2014. Prorectorul cu activitatea de cercetare va lua măsuri pentru organizarea ediției I a acestui salon.
 
Art. 6. Comisia de elaborare a noii fișe de autoevaluare a cadrelor didactice va prezenta în următoarea ședință a Consiliului de Administrație macheta acesteia, în vederea discutării și aprobării.
 
Art. 7.Se propune înființarea unui program de studii universitare de masterat în comunicare la Facultatea Transfrontalieră de Științe Umaniste, Ecomonice și Inginerești. 
 
Art. 8. Se aprobă organizarea examenului de admitere, sesiunea spetembrie 2014 la următoarele programe de studii:
 
Domeniul de licență Programul de studii Forma de învățământ Facultatea
Limba și literatură Limba și literarura română - limba și literatura engleză ID Litere
Drept Drept FR Științe Juridice, Sociale și Politice
 
Art. 9. Începând cu anul universitar 2014-2015 următoarele programe de studii nu se vor  mai școlariza:
 
Nr. crt. Programul  de studii Domeniul de licență Facultatea
1 Tehnologii și sisteme de telecomunicații Inginerie electronică și telecomunicații Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică
2 Marketing ID Marketing Economie și Administrarea Afacerilor
3 Management ID Management
4 Administrație publică ID Științe administrative Științe Juridice, Sociale și Politice
 
            Prin urmare, aceste programe de studii nu vor mai face parte din oferta educațională a universității noastre.
 
Art. 10.Se aprobă comisia pentru derularea Programului EURO 200 pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare în anul 2014, în următoarea componență:
Președinte:      Prof. dr. Anca Gâță, prorector relații internaționale și probleme studențești
Membri:          Boiciuc Roxana, șef birou secretariat rectorat
Felea Maricica, șef birou financiar
Chicoș Oana, consilier juridic
Talpău Elena, secretar șef Facultatea de Automatică, Calculatoarea, Inginerie Electrică și Electronică
            Secretar:         Hrisafopol Aurelia, secretar birou secretariat rectorat
 
 
 
RECTOR,
Prof. univ. dr. Iulian Gabriel BÎRSAN
 
Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email