UGAL

 

HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 75/21.07.2023

 

Conform:
Legii educației naționale nr. 1/2011,
Cartei Universității „Dunărea de Jos” din Galați,
Ordinului Ministrului Educaţiei și Cercetării nr. 3041/15.01.2020 privind numirea Rectorului, 

Consiliul de administraţie, în data de 21 iulie 2023, cu unanimitatea voturilor exprimate,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. 1. Se avizează, la solicitarea Departamentului de formare continuă și transfer tehnologic, modificarea structurii calendaristice a programelor de conversie profesională pentru perioada 2023-2025, având în vedere art. 265 din Legea 199/2023. (Anexă)
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 2. Se avizează, la solicitarea Departamentului pentru pregătirea personalului didactic, acreditarea programului de formare continuă PROF - ACCES ÎN MENTORATUL DIDACTIC, program destinat cadrelor didactice din învățământul preuniversitar.
Programul va fi elaborat și transmis pentru acreditare către Ministerul Educației – Comisia Specializată de Acreditare, conform legislației specifice OME nr. 4222/2022 pentru aprobarea Metodologiei-cadru privind asigurarea calității programelor pentru dezvoltarea profesională continuă a cadrelor didactice din învățământul preuniversitar și de acumulare a creditelor profesionale transferabile, cu o documentație formată din:

• documente administrative referitoare la personalitatea juridică şi a deţinerii de spaţii corespunzătoare;
• documente care să dovedească respectarea criteriilor şi a condiţiilor curriculare:

  • descrierea generală a programului de formare (denumirea programului, tip program, forma de învăţământ, strategii de formare utilizate);
  • curriculum-ul programului de formare/suportul de curs;

• documente privind resursele umane utilizate în programul de formare și resursele didactico-materiale prevăzute pentru desfăşurarea activităţilor de formare.

Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 3. Se avizează planul de învățământ pentru programul de studii universitare de masterat Proiectare și fabricație digitală, domeniul de masterat Inginerie industrială, învățământ cu frecvență, de la Facultatea de Inginerie, valabil începând cu anul universitar 2023-2024.
Planul de învățământ se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 4. Se avizează planul de învățământ pentru programul de studii universitare de licență Administrație publică, domeniul de licență Științe administrative, învățământ cu frecvență, de la Facultatea de Drept și Științe Administrative, valabil începând cu anul universitar 2023-2024.
Planul de învățământ se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 5. Se avizează planul de învățământ pentru programul de studii universitare de masterat Managementul resurselor umane, domeniul de masterat Sociologie, învățământ cu frecvență, de la Facultatea de Istorie, Filosofie și Teologie, valabil începând cu anul universitar 2023-2024.
Planul de învățământ se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 6. Se aprobă, la propunerea Facultății de Știința și Ingineria Alimentelor, componența următoarelor comisii pentru susţinerea examenelor de diplomă/ licență și disertație în anul universitar 2022 - 2023 (sesiunea septembrie 2023 și sesiunea februarie 2024):

Tehnologie şi control în alimentaţie publică şi turism (serii anterioare) – studii universitare de lungă durată
Președinte

  • Conf. dr. ing. Daniela ISTRATI,

Membri:

  • Conf. dr. ing. Oana CONSTANTIN,
  • Conf. dr. ing. Liliana MIHALCEA,
  • Ș. l. dr. ing. Dănuț - Gabriel MOCANU,
  • Secretar Ș. l. dr. ing. Eugenia PRICOP,

Membri supleanți:

  • Ș. l. dr. ing. Corina NEAGU,
  • Ș. l. dr. ing. Octavian BASTON.

Controlul şi expertizarea alimentelor (serii anterioare) - studii universitare de master
Preşedinte

  • Prof. dr. ing. habil. Daniela BORDA,

Membri:

  • Prof. dr. ing. habil. Nicoleta STĂNCIUC,
  • Prof. dr. ing. habil. Gabriela RÂPEANU,
  • Ș. l. dr. ing. Corina NEAGU,
  • Ș. l. dr. ing. Iulia BLEOANCĂ,

Secretar

  • Ș. l. dr. ing. Georgiana HORINCAR,

Membri supleanţi:

  • Conf. dr. ing. Liliana MIHALCEA,
  • Ș. l. dr. ing. Leontina GRIGORE-GURGU.

Art. 7. Se aprobă constituirea comisiei de analiză a cererilor și memoriilor justificative depuse de studenții care solicită alte burse sau alte forme de sprijin material din veniturile proprii ale instituției, conform Ordinului nr. 3392/2017, după cum urmează:

Președinte

  • Prof. dr. ing. Puiu-Lucian GEORGESCU, rector,

Membri:

  • Conf. dr. ing. Ciprian VLAD, prorector responsabil cu strategii universitare și parteneriatul cu studenții,
  • Ec. Daniela MODIGA, director economic interimar.

Art. 8. Se aprobă constituirea comisiei de analiză a dosarului cu documente justificative aferente activităților coordonate de către asociațiile studențești și de Direcția cămine și cantine, după cum urmează:

Președinte

  • Conf. dr. ing. Ciprian VLAD, prorector responsabil cu strategii universitare și parteneriatul cu studenții,

Membri:

  • Administrator patrimoniu Nicușoara MAREȘ, director interimar Direcția cămine și cantine;
  • Administrator financiar Mariana BĂLBĂRĂU, șef Serviciu financiar interimar.

 

 

RECTOR,

Prof. univ. dr. ing. Puiu-Lucian GEORGESCU

 

Anexa Modificarea structurii calendaristice a programelor de conversie profesională pentru perioada 2023-2025

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email