ACTIVITĂŢI | TERMENE |
Propuneri de la Facultăţi‚ însoţite de avizul Consiliului facultăţii, pentru posturi vacante de asistent care vor fi scoase la concurs pe perioadă determinată | Termen: 16 martie - 27 martie 2015 |
Aprobare C.A. şi aprobare Senat universitar pentru scoatere la concurs a posturilor didactice pe perioada determinată | Termen: – 15 aprilie 2015 |
Anunţ în presa locală, precum și afişare pe site-ul UDJ a posturilor didactice vacante scoase la concurs pe perioada determinată | Termen: 04 mai 2015 |
Înscrierea candidaţilor | Termen: 06 mai – 22 mai 2015 |
Aprobarea propunerilor de comisii de concurs de către Senatul universitar, afişarea acestora pe pagina web a instituţiei | Termen: 06 mai – 15 mai 2015 |
Verificarea dosarelor de concurs la Compartimentul juridic (eligibilitate cf. Metodologiilor cadru şi UDJ, precum şi criteriilor specifice ale departamentelor / facultăţilor) şi emiterea avizului juridic | Termen: 25 mai - 27 mai 2015 |
Comunicarea avizului juridic către candidaţi | Termen: 28 mai 2015 |
Transmiterea dosarelor la comisiile de concurs | Termen: 29 mai 2015 |
Anunţarea locului, datei, orei de desfăşurare a probelor de concurs către candidaţii declaraţi eligibili | Termen: 01 iunie 2015 |
Stabilirea şi anunţarea către candidat a temei prelegerii cu 48 de ore înainte de aceasta | Termen: 01iunie -03 iunie 2015 |
Susţinerea probelor de concurs şi întocmirea raportului asupra concursului, conform Metodologiei de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare pe perioadă determinată, a UDJ | Termen: 03 iunie -12 iunie 2015 |
Finalizare referate şi rapoarte comisii de concurs | Termen: 13 iunie 2015 |
Afişarea / Comunicarea rezultatelor concursului | Termen: 15 iunie 2015 |
Contestaţii | Termen: 15 iunie -19 iunie 2015 |
Analiză şi răspuns contestaţii | Termen: 20 iunie 2015 |
Avizul Consiliul facultăţii | Termen: 22 iunie 2015 |
Aprobarea Senatului cu privire la rezultatele concursurilor | Şedinţă Senat : până la 26 iunie 2015 |
Decizia de numire pe post semnată de Rector | 29 iunie 2015 |
Universitatea „Dunărea de Jos" din Galați este o instituție de învățământ superior reprezentativă în România, pentru educație și cercetare avansată. Prin activităţile derulate Universitatea „Dunărea de Jos" din Galați contribuie semnificativ la formarea de specialiști și dezvoltarea cunoașterii, cu impact economic și social.
Cercetarea ştiinţifică este o componentă principală a activităţii de dezvoltare profesională în Universitatea „Dunărea de Jos" din Galați şi reprezintă unul dintre principalelecriterii de apreciere a performanţei academice și a recunoașterii la nivel național și internațional. Tematicile de cercetare dezvoltate se încadrează în domenii de cercetare de tradiție, dar și în domenii noi, interconectate la tendințele moderne de progres științific, cu impact fundamental și aplicativ. Sunt vizate formarea resursei umane înalt calificate și creșterea vizibilității naționale și internaționale, în conformitate cu principiile moderne ale libertății academice și autonomiei universitare, cu respectarea normelor de etică şi deontologie profesională.
Universitatea „Dunărea de Jos" din Galați asigură cadrul organizatoric şi informaţional pentru elaborarea, implementarea şi dezvoltarea politicilor şi strategiilor de cercetare instituţionale, precum şi asistenţă, consiliere şi sprijin logistic pentru membrii comunităţii academice, în vederea lansării şi derulării proiectelor de cercetare ştiinţifică și diseminarea rezultatelor pe fluxul principal al publicațiilor.
Actele de studii se obţin, înainte de data la care expiră adeverinţa, la cerere, cu achitarea taxei de urgenţă de 200 lei RON.
Foile matricole pentru promoţiile 1983-1995, se eliberează la solicitarea absolvenţilor.
Cererea adresată domnului Rector însoţită de copia diplomei se depune la registratura Universităţii sau la secretariatul facultăţii absolvite.
Foile matricole se eliberează la biroul Acte de studii.
Programele analitice se eliberează numai la solicitarea absolvenţilor.
Cererea adresată domnului Rector însoţită de copia foii matricole se depune la registratura Universităţii sau la biroul Acte de studii.
Se achită taxă în valoare de 100 RON.
Administrator financiar IIIS - 1 post - 8h/zi (perioadă determinată de 12 luni) - Biroul de evidență mobilități - Serviciul de management operațional
Administrator patrimoniu debutant S - 1 post - 8h/zi (perioadă determinată de 12 luni) - Biroul Erasmus
Îngrijitor - 5 posturi - 8h/zi (perioadă determinată de 12 luni) - Direcţia Generală Administrativă - Biroul Administrativ
Administrator patrimoniu debutant S - 1 post - 8h/zi (perioadă nedeterminată) - Biroul Administrativ
Administrator patrimoniu IS - 1 post - 8h/zi (perioadă determinată de 12 luni) - Compartimentul Servicii Sociale, Programe și Proiecte Studențești
Administrator patrimoniu I S - 2 posturi - 4h/zi (perioadă determinată de 12 luni) - Departamentul de Formare Continuă și Transfer Tehnologic
Consilier juridic II S - 1 post - 8h/zi (perioadă determinată de 12 luni) - Direcția Juridică și Resurse Umane, Biroul Juridic
Kinetoterapeut debutant S - 1 post - 8h/zi (perioadă determinată de 12 luni) - Facultatea de Educație Fizică și Sport - Departamentul de Sporturi Individuale și Kinetoterapie
Fochist - DGA - FIABR - 8h/zi - Direcția Generală Administrativă - Facultatea de Inginerie şi Agronomie din Brăila
Administrator patrimoniu IIIS - DCPRP - CCMIRP - 8h/zi (perioadă determinată de 12 luni) - Departamentul de Comunicare, Promovare și Relații Publice - Compartimentului Comunicare, Marketing Instituțional și Relații Publice
Secretar debutant S - DGS - SS (2 posturi) - 8h/zi - Direcţia Generală Secretariat - Serviciul secretariat
Sudor - DGA - BRÎ - 8h/zi - Direcția Generală Administrativă - Biroul Reparații și Întreținere
Consilier juridic IIS - DJRU - BJ - 8h/zi - Direcția Juridică și Resurse Umane - Biroul Juridic
Secretar debutant S - DGS - SS (2 posturi) - 4h/zi - Direcţia Generală Secretariat - Serviciul secretariat
Administrator patrimoniu - IS - BCISS - 8h/zi - Biroul de Cooperare internațională și studenți străini
Secretar debutant S - DGS - FIAB - 8h/zi - Direcția Generală Secretariat - Secretariatul Facultăţii de Inginerie şi Agronomie din Brăila
Paznici DGA-DP (7 posturi) - 8h/zi - Direcția Generală Administrativă - Direcția Patrimoniu
Director DJRU (1 post) - 8h/zi - Direcția Juridică și Resurse Umane
Inginer de sistem - II (1 post) - 8h/zi - Facultatea ACIEE
Secretar - debutant S (1 post) - 8h/zi - Direcţia generală secretariat, secretariatul Facultăţii de inginerie şi agronomie din Brăila
Inginer specialist - IA (1 post) - 8h/zi - DGICD
Inginer de sistem - IA (1 post) - 4h/zi - DGICD
Director general (1 post) - 8h/zi - DGICD
Muncitor-electrician - III (1 post) - 8h/zi - DCCPS
Muncitor-instalator - III (1 post) - 8h/zi - DCCPS
Administrator financiar - I S (1 post) - 8h/zi - DMFC, Serviciul financiar
Secretar - debutant - S (1 post) - 8h/zi - Direcţia generală secretariat
Administrator patrimoniu - IIS (1 post) – 8h/ zi – Serviciul privat propriu pentru situaţii de urgenţă
Administrator financiar - debutant S (1 post) – 8h/ zi – Serviciul mobilități internaționale și programe comunitare