UGAL

Senatul universitar
 

HOTĂRÂREA
nr. 45 din 8 martie 2017

Conform:
Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011,
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi,
Regulamentului de organizare şi funcţionare al Senatului UDJG,

Senatul universitar, în data de 8 martie 2017,

 

HOTĂRĂŞTE:



Art. 1. Se aprobă, la propunerea Departamentului de formare continuă și transfer tehnologic și cu avizul pozitiv al Consiliului de administrație, înființarea următoarelor programe postuniversitare de formare și dezvoltare profesională continuă:

  1. Etică și integritate în administrația publică;
  2. Politici publice;
  3. Managementul administrației publice locale;
  4. Inițiere în managementul instituțiilor publice;
  5. Managementul performanței în dezvoltarea carierei funcționarilor din administrația publică;
  6. Contenciosul administrativ și fiscal. Proceduri contencioase;
  7. Proceduri notariale și acte de stare civilă;
  8. Managementul financiar al instituțiilor publice;
  9. Răspunderea funcționarilor din administrația publică;
  10. Managementul situațiilor de urgență;    
  11. Management universitar;
  12. Consultanță pentru afaceri în agroturism și alimentație publică.

Art. 2. Se aprobă, la propunerea Departamentului de formare continuă și transfer tehnologic și cu avizul pozitiv al Consiliului de administrație și al Comisiei didactice și de calitate din cadrul Senatului universitar, planurile de învățământ pentru următoarele programe postuniversitare de formare și dezvoltare profesională continuă:

  1. Etică și integritate în administrația publică;
  2. Politici publice;
  3. Managementul administrației publice locale;
  4. Inițiere în managementul instituțiilor publice;
  5. Managementul performanței în dezvoltarea carierei funcționarilor din administrația publică;
  6. Contenciosul administrativ și fiscal. Proceduri contencioase;
  7. Proceduri notariale și acte de stare civilă;
  8. Managementul financiar al instituțiilor publice;
  9. Răspunderea funcționarilor din administrația publică;
  10. Managementul situațiilor de urgență;    
  11. Management universitar;
  12. Consultanță pentru afaceri în agroturism și alimentație publică.

Art. 3. Se aprobă, la solicitarea Direcției juridice și resurse umane și cu avizul pozitiv al Consiliului de administrație, transformarea posturilor din statul de funcții al personalului didactic auxiliar și nedidactic, în vederea promovării, după cum urmează:
 

Nr. crt. Facultate/Departament/Serviciu/
Birou/Compartiment
Funcția actuală Funcția transformată
1. Facultatea de Inginerie Secretar IIIS Secretar IIS
2. Secretariat Rectorat Secretar IIIS Secretar IIS
3. Departamentul de acvacultură, știința mediului și cadastru Inginer I Inginer IA
4. Departamentul de inginerie mecanică Tehnician IM Tehnician IAM
5.   Inginer II Inginer I
6. Direcția cămine, cantine și proiecte studențești Administrator financiar IIIS Administrator financiar IIS
7. Compartiment transport auto Muncitor II (șofer) Muncitor I (șofer)
8. Serviciul bibliotecă și editura universității Bibliotecar IIS Bibliotecar IS
9. Serviciul reparații și întreținere Inginer IIS Inginer IS
10. Departamentul chimie, fizică și mediu Tehnician IIIM Inginer IIS
11. Administrator patrimoniu IIIS Administrator patrimoniu IIS
12. Inginer IIS Inginer IS
13. Serviciul financiar Administrator financiar IIS Administrator financiar IS
14. Administrator financiar IIS Administrator financiar IS
15. Serviciul contabilitate Administrator financiar IIS Administrator financiar IS
16. Biroul Erasmus Administrator financiar IIIS Administrator financiar IIS
17. Compartiment juridic Consilier juridic II Consilier juridic I


          
Preşedintele Senatului universitar,
Prof. dr. ing. Lucian Puiu GEORGESCU

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email