UGAL

Senatul universitar

HOTĂRÂREA
nr. 136 din 24 iulie 2015


Conform:
Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011,
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi,
Regulamentului de organizare şi funcţionare al Senatului UDJG,
Metodologiei proprii privind ocuparea posturilor didactice și de cercetare,

Senatul universitar, întrunit în şedinţă ordinară, în data de 24 iulie 2015,

HOTĂRĂŞTE:



Art. 1. Se aprobă Metodologia privind organizarea și desfășurarea admiterii la ciclul de studii universitare de doctorat în anul universitar 2015/2016. (Anexa 1)

Art. 2. Se respinge propunerea Consiliului de administrație de a evalua activitatea de cercetare din Fișa individuală a postului exclusiv pe baza standardelor minimale CNATDCU, după cum urmează:

I. Profesor: 20 % din punctajul de profesor prevăzut în anexa corespunzătoare domeniului în care activează;
II. Conferențiar: 20 % din punctajul de conferențiar prevăzut în anexa corespunzătoare domeniului în care activează;
III. Lector/Șef lucrări: 10 % din punctajul de profesor prevăzut în anexa corespunzătoare domeniului în care activează;
IV. Asistent: 10 % din punctajul de conferențiar prevăzut în anexa corespunzătoare domeniului în care activează.

Art. 3. Se aprobă înființarea unei comisii mixte, alcătuită din reprezentanți ai Senatului și ai Consiliului de administrație, care să stabilească standardele minimale ale rezultatelor activităților didactice și de cercetare și clauze privind sancționarea personalului didactic și de cercetare în cazul neîndeplinirii acestor standarde minimale, în conformitate cu legislația în vigoare.

Art. 4. Se aprobă planul de învățământ al programului de studii universitare de masterat „Discurs specializat. Terminologii. Traduceri”, învățământ cu frecvență, în limba franceză, domeniul Filologie, care va rula la Facultatea Transfrontalieră de Științe Umaniste, Economice și Inginerești, începând cu anul universitar 2015/2016.

Art. 5. Se aprobă propunerea Consiliului de administrație de înființare în cadrul Facultății de Știința și Ingineria Alimentelor a Centrului român pentru modelarea sistemelor recirculante de acvacultură, care să funcționeze pe lângă Departamentul acvacultură, știința mediului și cadastru, în cadrul proiectului POSCCE nr. 622/2013.

Art. 6. Se aprobă cererea formulată de către dl prof. dr. ing. Victor Cristea de menținere a calității de titular, în cadrul Departamentului de acvacultură, știința mediului și cadastru al Facultății de Știința și Ingineria Alimentelor, începând cu data de 1 octombrie 2015, pentru un an.

Art. 7. Se aprobă propunerea Consiliului de administrație de schimbare a denumirii Biroului de consiliere și orientare în carieră în Centru de consiliere și orientare în carieră. Totodată, se solicită Consiliului de administrație modificarea organigramei UDJG în acest sens și transmiterea spre aprobare la Senat a noii organigrame.

Art. 8. Se aprobă propunerea Consiliului de administrație ca numărul posturilor din cadrul Centrului de consiliere și orientare în carieră să fie de șase, din care:

- unul de director, care să fie ocupat de un cadru didactic coordonator sau de o persoană încadrată ca personal didactic auxiliar cu formare profesională inițială sau continuă în unul dintre domeniile: psihologie, sociologie, științele educației;
- restul de cinci să fie ocupate de psihologi cu atestat în specialitatea: psihologie educațională, consiliere școlară și vocațională/consilieri de carieră/sociologi și cadre didactice cu expertiză în domeniul de specializare al studenților și absolvenților.

Art. 9. Se aprobă planul de învățământ pentru cursul de formare continuă „Limba română ca limbă străină. Limbaje specializate”, care va rula la Departamentul de formare continuă și transfer tehnologic. Cursul se va finanța exclusiv din taxele de școlarizare încasate de la cursanți.

Art. 10. Se aprobă propunerea Consiliului pentru studii universitare de doctorat, avizată de Consiliul de administrație, privind componența comisiilor de admitere la studiile universitare de doctorat din sesiunea septembrie 2015. (Anexa 2)

Art. 11. Se aprobă propunerea Consiliului pentru studii universitare de doctorat, avizată de Consiliul de administrație, privind repartizarea pe domenii de doctorat si colective de conducători de doctorat, a numărului de locuri finanțate de la bugetul de stat, pentru admiterea la studiile universitare de doctorat, în anul universitar 2015-2016. (Anexa 3)


 

Preşedintele Senatului universitar,
Prof. dr. ing. Lucian Puiu GEORGESCU
 

Anexa nr. 1 Metodologie privind organizarea și desfășurarea admiterii la ciclul de studii universitare de doctorat în anul universitar 2015/2016
Anexa nr. 2 Componența comisiilor de admitere la studiile universitare de doctorat din sesiunea septembrie 2015
Anexa nr. 3 Număr locuri finanțate de la bugetul de stat, pentru admiterea la studiile universitare de doctorat, pentru 2015-2016

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email