UGAL

Proiectul “Strategic Management, Agility and Right Technologies for Youth” – SMART Youth, numărul proiectului: 2020-2-TR01-KA205-095914, coordonat de Karadeniz Technical University alături de 6 organizații partenere, își propune să dezvolte abilitățile antreprenoriale ale tinerilor, să îi pregătească pentru piața mondială reală și digitală, și să creeze un „curriculum” pentru antreprenori axat pe stabilirea unei afaceri agile care se poate adapta la situații de criză posibile.

Grupul țintă al proiectului sunt tinerii și studenții cu vârste cuprinse între 18-29 ani care sunt interesați de antreprenoriat, instituțiile de învățământ superior și organizațiile care activează în domeniul educației tinerilor și al dezvoltării afacerilor.

„Raportul de cercetare privind competențele antreprenoriale necesare” a fost elaborat în conformitate cu activitățile proiectului, cu contribuțiile partenerilor Trabzon Chamber of Commerce and Industry, Turcia, Bulgarian Chamber of Commerce and Industry, Bulgaria, Higher School of Insurance and Finance, Bulgaria, Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați , Romania, Letterkenny Institute of Technology, Irlanda de Nord. În cadrul studiului au fost realizate chestionare online privind competențele legate de gestionarea crizelor și prevenirea riscurilor, competențele digitale și alte informații relevante pentru grupul țintă care se confruntă cu crize în țările partenere ale proiectului Turcia, Irlanda, Bulgaria și România. (110 organizații din 4 de țări, inclusiv companii, antreprenori, asociații de afaceri și alte organizații care sprijină întreprinderile).

Studiul, care a fost format ca parte a proiectului SMART Youth, a avut scopul de a dezvălui efectul abilităților și abilităților antreprenoriale în timpul situațiilor de criză, importanța instrumentelor digitale utilizate de organizații, precum și caracteristicile demografice și alți factori unici care afectează organizațiile investigate. Sondajul a fost elaborat în format online și a fost aplicat de către experții relevanți companiilor care operează în țările lor, permițând ca răspunsurile să fie colectate instantaneu online. Sondajul și întrebările au fost pregătite în limba engleză și, de asemenea, pentru a asigura inteligibilitatea întrebărilor din diferite țări, acestea au fost traduse în propriile limbi de către partenerii de proiect din țările relevante. Au fost analizate efectele factorilor care pot afecta succesul organizațiilor aflate în situații de criză asupra situațiilor de companie, și ca urmare a analizei, s-a concluzionat că acești factori au un impact semnificativ asupra situației companiei, în conformitate cu răspunsurile date de grupul de eșantion.

Site-ul proiectului este: https://smartyouth.net/

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email